Zomer in Europa stadje/strand/cultuur/zwembad

22-09-2014 18:33 9 berichten
Laatste jaren zijn mijn dochter (nu 6 jaar) en ik veel in Azië geweest. Volgend jaar zomer wil ik in Europa blijven.



De wensen zijn:

- strand of schoon meer

- leuke stadjes/dorpjes in de buurt

- zwembad

- hotel mag maar camping met stacaravans mag ook

- vliegen mag maar auto ook (midden Frankrijk max)

- liefst warm weer



Ik dacht aan Frankrijk maar waar dan?

Ik dacht aan Mallorca. Maar zijn we al eens geweest toen dochter nog heel klein was.

Ik dacht aan 1 van de eilanden van Griekenland maar waar?



Oh ja, budget liever niet meer dan ¤2000 voor ons samen inclusief eten.
Karinthie in Oostenrijk. Heeft 'n leuk meer waar je in kunt zwemmen en er zijn hotels met (indoor) zwembad.
Alle reacties Link kopieren
Misschien Ibiza? Ibiza staat een beetje als feesteiland bekend, maar daar merk je niks van als je het niet opzoekt. En het is gewoon echt een heel mooi eiland, veel groener dan Mallorca en allemaal kleine strandjes. Ook hebben ze allemaal kleine stadjes en overal hippiemarkten.
Alle reacties Link kopieren
Dit tref je aan in elke Europese kustplaats.



Cascais in Portugal. Je kunt naar Lissabon, Sientra in de bergen en andere leuke plaatsjes.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bedankt voor de tips!



Ik ga vanavond met deze tips op google verder zoeken.
quote:viva-amber schreef op 22 september 2014 @ 19:20:

Dit tref je aan in elke Europese kustplaats.



Cascais in Portugal. Je kunt naar Lissabon, Sientra in de bergen en andere leuke plaatsjes.Dit is tot nu toe mijn favoriet!
Alle reacties Link kopieren
Gardameer? Wij zaten in een heel fijne agriturismo, op loopafstand van het meer en met groot zwembad.
Computer says nooooo
quote:summer73 schreef op 22 september 2014 @ 23:59:

Gardameer? Wij zaten in een heel fijne agriturismo, op loopafstand van het meer en met groot zwembad.



Zijn daar ook leuke stadjes? Ik hoor sowieso veel positieve dingen over het Gardameer.

Ik ga ook even hier naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Het weer bij het Gardameer is niet zo stabiel. En ik vond het niet fijn zwemmen,tenminste er is geen strand hooguit een kiezelstrand. Waar wij waren moest je via een pier het water in springen.

En ik vond het er veel en veel te druk in die plaatsjes om het meer.





Zuid Spanje/Andalusie heeft ook alles wat je zoekt, strand en mooie steden en dorpjes. Ok het is er ook druk maar ik had een minder druk gevoel dan rond het Gardameer,zelfs in Torremolinos vreemd genoeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven