Zon, strand, appartement, bungalow of vakantiepark. tips?

11-03-2013 15:04 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dit jaar graag weer eens op vakantie, ben al wel 5 jaar niet geweest. Ik wil graag een auto vakantie, met vliegtuig vind ik best heel erg spannend.



Reissituatie:

- Man (23 jaar) & vrouw (24 jaar)



Reis wenzen:

- Strand op loopafstand (uitzicht op strand/zee zou helemaal geweldig zijn)

- eigen terras

- Lekker weer +/- 25 graden liefst 30 graden natuurlijk

- Chalet, Bungalow, appartement, vakantiehuis (geen hotel)

- Niet al te ver rijden

- Mooie omgeving, Boulevard

- Hoef geen "zuip" of uitgaans vakantie,



Land:

- Nederland

- Duitsland

- Denemarken

- Italie (als het tot 10uur rijden is)

- Frankrijk (als het tot 10uur rijden is)



Wie kan me een goeie tip geven? geloof me! heb echt al 100 bekeken en misschien wel meer. Maar blijft erg moeilijk, of te ver weg, of slecht beoordeeld of gewoon niet meer beschikbaar.. zucht!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk mee. Klinkt bij nader inzien toch beter dan een hotel, waar ik eigenlijk naar opzoek was bij vriend. Beetje luxe zou lekker zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoe belangrijk is dat Lekker Weer. Als het een zekerheidje moet zijn, dan moet je verder dan NL of Dui.
Alle reacties Link kopieren
quote:oogappeltje schreef op 11 maart 2013 @ 15:08:

Ik kijk mee. Klinkt bij nader inzien toch beter dan een hotel, waar ik eigenlijk naar opzoek was bij vriend. Beetje luxe zou lekker zijn.Nou een hotel is natuurlijk lekker makkelijk! maar elke dag eten in een hotel vind ik niks.. daarom dat ik toch graag een eigen keukentje wil, en dat word in een hotel lastig hihi Ik ben erg benieuwd of iemand een goeie tip kan geven! Op plaatjes afgaan is altijd maar afwachten wat je ervoor krijgt helaas. alles word zoveel mooier gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:borderwalk schreef op 11 maart 2013 @ 15:10:

Hoe belangrijk is dat Lekker Weer. Als het een zekerheidje moet zijn, dan moet je verder dan NL of Dui.Dat weet ik! helaas is het hier nooit zo lekker daarom dat Italie of Frankrijk ook nog te doen is, maar dan niet helemaal onderin, wordt wel erg lang rijden..
Alle reacties Link kopieren
Het ligt er ook aan waar in Nederland je woont hoe lang iets rijden is natuurlijk.



Maar is Normandie niets voor jullie? Ik ben er zelf nog nooit geweest en kan dus geen concrete tips geven, maar ik denk dat het wel aansluit bij jullie wensen.
Alle reacties Link kopieren
Van Utrecht naar Avignon is 11 uur rijden, dat is toch behoorlijk zon-zeker!

Probeer deze website eens: http://www.holidaylettings.co.uk

zoveel aanbod, daar is nog wel het eea vrij
Avignon ligt toch echt niet aan zee, en dat staat op het lijstje van TO
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 11 maart 2013 @ 15:25:

Avignon ligt toch echt niet aan zee, en dat staat op het lijstje van TOHet is maar een indicatie, van hoever je Frankrijk in kunt
Alle reacties Link kopieren
quote:Miriammm schreef op 11 maart 2013 @ 15:20:

Het ligt er ook aan waar in Nederland je woont hoe lang iets rijden is natuurlijk.



Maar is Normandie niets voor jullie? Ik ben er zelf nog nooit geweest en kan dus geen concrete tips geven, maar ik denk dat het wel aansluit bij jullie wensen.



Ik had inderdaad ook naar Normandie gekeken, alleen het tempratuur leek niet erg warm. eerder zelfde tempratuur als hier (handig die temp. meter op de sites haha)

Maar wie weet heeft iemand ervaring ermee en is het weer wel lekker
Alle reacties Link kopieren
Hoelang is het voor jullie rijden naar Schiphol



30 graden en zee ga je niet naast de deur vinden. Schiphol is hooguit 2 uurtjes rijden + 2 uurtjes wachten en met nog 2 a 3 uurtjes sta je in zuid-italie op een schitterende camping met heerlijk weer. Tegen die tijd kan je niet op rijden.
Alle reacties Link kopieren
Klopt hoor, Normandie heeft een weerbeeld vergelijkbaar met NL. Met mazzel een beetje beter, maar veel zee-invloed, daardoor vaak buiig
Alle reacties Link kopieren
quote:Boarn schreef op 11 maart 2013 @ 15:32:

Hoelang is het voor jullie rijden naar Schiphol



30 graden en zee ga je niet naast de deur vinden. Schiphol is hooguit 2 uurtjes rijden + 2 uurtjes wachten en met nog 2 a 3 uurtjes sta je in zuid-italie op een schitterende camping met heerlijk weer. Tegen die tijd kan je niet op rijden.Woon in de buurt van Vliegveld Eelde (Groningen) maar ik word er nou al zenuwachtig van als ik aan vliegen moet denken. Ben echt een held op sokken.. maarja voor alles moet een eerste keer zijn maar 25 graden vind ik ook wel goed hoor en dan maar 11uur in de auto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven