Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:05.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Reizen
  4. ervaringen last minute zomervakantie?

Dit onderwerp heeft 7 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 11-02-2012 21:53.

[ ervaringen last minute zomervakantie? ]

Ga naar een onderdeel

1. Hoi! Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die wel eens last minute boeken. Wij zijn op zoek naar een zomervakantie die leuk is voor ons en onze 2 kleine kinderen. Hoe werkt zoiets? Zijn er dan nog leuke plekjes? Is het écht veel goedkoper? Waar ging je heen? Vertel....

een lichtje is sterker dan alle duisternis...

1. Ja, 2 wkn voor vertrek naar het hotel in Griekenland dat we al veel eerder gezien hadden. Maar te duur vonden. Maar wij zijn met z'n 3-en, met 2 kinderen zou ik het niet zo snel doen.

2. Ik bedoel dat een extra bed makkelijker is dan 2 bedden bijzetten. En ik zou de gok dus niet durfen nemen als ik perse op vakantie wil.

3. Meestal is last minute tegenwoordig tot drie weken voor vertrek goedkoper.
    Daarna is het meestal juist weer duurder dan van te voren met vroegboekkorting etc.

4. Als het weer een slechte zomer wordt zal het erg
    lastig worden. Ik zou er met een gezin zeker niet op gokken.

Zoals je zaait zal je oogsten

5. Geen ervaring met de zomervakantie, wel eens in de voorjaarsvakantie. Maandagochtend geboekt, maandagmiddag vertrokken en dat was wel heel goedkoop. Maar goed, toen maakte het ons ook werkelijk niet uit waarheen en ook als het niet gelukt was, zouden we het niet erg gevonden hebben, want het was 'maar' een tussendoorvakantie. Ik zou voor de zomer de gok nauwelijks durven nemen.

Als je voor een dubbeltje geboren bent, word je met de huidige inflatie zo een kwartje.

6. Je moet niet denken dat je met een last-minute voor een dubbeltje op de eerste rang zit.Zeker niet als je met 4 bent.

Als het je niks uitmaakt waar je terecht komt en niet te kieskeurig bent kan je wachten maar als je perse weg wilt of naar een bepaalde plek zou ik niet wachten met boeken.

The best things in life are not things.

7. Bedankt voor de reacties, ik denk dat we toch maar ruim op tijd gaan boeken. Ik had gewoon geen flauw idee, vroeg me vooral af of je dan bijvoorbeeld concessies moest doen omdat het 'goedkoper' is, geen half pension of zoiets dergelijks...

een lichtje is sterker dan alle duisternis...