help - Dubai/Malediven

28-08-2014 10:40 11 berichten
-
anoniem_64b4eb58f3f04 wijzigde dit bericht op 12-11-2014 11:26
Reden: -
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou sowieso eens kijken bij emirates voor tickets. Daar kan je denk ik wel een vlucht naar de maledieven boeken. Zij maken altijd een stop in Dubai. Deze stop kan je gratis verlengen naar een aantal dagen. Ik heb dat een paar jaar geleden zo gedaan en vond een paar dagen ruim voldoende voor Dubai. Dus AMS-Dubai, Dubai-male. Dat scheelt veel geld en bovendien is het een prettige airline.
Je kan toch ook heeeeel ouderwets een reisbureau binnenstappen met deze vraag?
quote:pimpelmeesje67 schreef op donderdag 28 augustus 2014 10:49 Je kan toch ook heeeeel ouderwets een reisbureau binnenstappen met deze vraag?Dit! Daar zijn die mensen toch voor. Desnoods kijk je dan thuis even goed na of je niet veel te veel betaald..
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vorig jaar naar de Malediven geweest, met dezelfde vlucht die jij noemt.

Ik heb alles zelf uitgezocht, en daarna geboekt via Dimension reizen.

Zij waren veruit het goedkoopst, en de service was echt super.

Ze hebben een reisbureau in zuid Limburg geloof ik, maar ik heb alles via telefoon en email geregeld. Echt een aanrader!
@ missKiek & wardijntje: super, dankjulliewel !

Fijn om te weten dat je zo'n tussenstop dus kan verlengen.



@ pimpelmeesje & larva , uiteraard heb ik daar ook aan gedacht, maar ik heb daar de komende dagen helaas geen tijd voor.
Alle reacties Link kopieren
Laat je ouders dan gewoon lekker zelf naar een reisbureau gaan.

Speciaal voor dit soort mensen bestaan die nog...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een reis naar Dubai aan het plannen, en wilde even laten weten dat ze met de KLM-werelddeal weken nu een retourtje Amsterdam-Dubai hebben voor ¤ 400. De aanbieding loopt nog 2 weken!
Alle reacties Link kopieren
Echt ga naar het reisbureau. Daar zullen ze blij zijn mensen te ontvangen die het niet beter (denken) te weten!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Malé is de hoofdstad van de Malediven maar daar zit niets (Of ja het is heel druk bevolkt maar je kunt daar als toerist niets). Als je naar een hotel gaat dan regelt het hotel vaak het vervoer van daar uit. Vaak moet je dan nog met een binnenlandse vlucht naar een lokaal vliegveldje en dan kan het zijn dat je ook nog een stukje met de boot moet zoals wij.



Houdt er rekening mee dat je als toerist niet alle eilanden van de Malediven zomaar even kunt bezoeken en je moet volgens mij ook van tevoren kunnen aangeven waar je gaat verblijven. Wij hebben gewoon alles via Arke geboekt. Waarschijnlijk kun je als je dat vraagt ook wel een tussenstop op Dubai van een paar dagen maken, maar dan weet je dus wel zeker dat je transfer op de Malediven naar je resort goed geregeld is. Je kunt daar echt niet zomaar even in de metro of de watertaxi stappen .
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
dankjulliewel allen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven