last minute vakantie(tje)

22-08-2014 05:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een poos meegelezen te hebben, hoop ik nu jullie hulp te kunnen krijgen bij het bepalen van een leuke bestemming voor een weekje weg.



Vriend en ik willen a.s. zondagmiddag vertrekken en kunnen een week wegblijven, dus tot zondag 30 augustus. Alle opties zijn mogelijk, zowel auto als vliegen en zowel Nederland als buitenland. Hebben geen gigantisch groot budget en willen niet langer dan een uur of 6 rijden met de auto. Een leuk knus huisje in NL lijkt ons ook leuk, maar weet niet goed waar we goede en goedkope lastminutes kunnen vinden.



Ik hoop dat iemand kan helpen!
Alle reacties Link kopieren
Wat is je budget dan wél?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Rij naar Calais pak de boot naar Engeland en kies een leuke B&b in de buurt van dover lekker rondtoeren door Kent heerlijk !
Alle reacties Link kopieren
Ja wat is je budget? Bij geen groot budget vind ik niet " alle opties zijn mogelijk"



En er zijn zat sites, wil je een hotel ga je naar booking.com

Berlijn is ongeveer 6 uur rijden en heel leuk.



Of kijk voor vliegvakanties op sites als dreizen, elmar, vakantiediscounter etc
Alle reacties Link kopieren
Dieppe, Normandië, aan de kust, genoeg niet al te dure hotels en hotelletjes. Best leuk voor een weekje.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Berlijn is leuk! Anders misschien Parijs dat is maar 4/5 uur met de auto. Citytrips kun je zo duur/goedkoop maken als je wil. Je kunt bijvoorbeeld via airbnb een appartement huren tegen een lage prijs.
Alle reacties Link kopieren
Met dit weer zo ik een weekje naar een grieks eiland gaan
Alle reacties Link kopieren
even iets meer info:

wat mag het kosten?

wil je stad of juist rust?

rijden of vliegen?

luxe of spartaans?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven