sleep park and fly?

23-08-2014 08:01 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
In september gaan mijn vriend en ik 11 dagen op vakantie. Heerlijk!

Hoewel we niet midden in de nacht vliegen, kreeg ik als tip de avond van de voren een hotelletje in de buurt van Schiphol te nemen, omdat we dan in onze vakantie de auto daar gratis kunnen parkeren.

Iemand ervaring daarmee? En weet iemand waar ik dat voor een schappelijke prijs zou kunnen boeken?
Wat kost zo'n hotel dan? Want zo gratis is het parkeren dan niet, als je alleen daarvoor een hotel neemt wij zijn voor een week 75 euro kwijt voor parkeren. En dan is het valet parking, dus hoef niet te lopen
Alle reacties Link kopieren
Ja bij ibis budget. Volgens mij heb ik dat geboekt bij booking maar weet dat niet zeker.

Ontbijt koop je er voor 6/7 euro bij als je wilt en dat was basic maar prima.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij betaalden wij ook zoiets en mocht de auto twee of drie weken blijven staan.
Alle reacties Link kopieren
Check vakantieveiling.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nagezocht in mijn booking app, vorig jaar 79,25 betaald en auto heeft er 13 dagen gestaan. Bij ibis budget dus.



Ook bij de andere ibis daar gedaan maar dat was duurder , dacht rond de 90/100¤.



Bij vd valk kan het ook maar is ook 100¤. Tenminste dat was bij Brussel airport zo.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dit jaar gedaan. ¤ 100 euro voor 1 overnachting inclusief ontbijt (2 volwassenen en 1 kind) en maximaal 21 dagen parkeren.

Ideaal!

Gewoon even googelen, het wordt best veel aangeboden.
Alle reacties Link kopieren
Wij slapen meestal bij ibis, voor ¤100 met zijn tweetjes. Geen ontbijt erbij, maar dat haal ik wel op Schiphol. Je auto mag je 3 weken daar laten staan en je wordt gebracht en gehaald met een bus die heel regelmatig rijdt.

Hoe laat moet je op Schiphol zijn, de eerste bus vertrekt geloof ik rond 5 uur vanaf ibis.
Alle reacties Link kopieren
Voordeel van ibis is dat de bus niet meer de snelweg op hoeft, bij v/d valk op de A4 moet ie nog eenstuk de snelweg op, net als vanaf het mercure hotel bij Amsterdam. Zeker bij het laatste hotel kan het stressen worden als er weer eens flink file voor de schipholtunnel staat. De bus vanaf het ibis hotel rijdt langs langparkeren.
Dan is dat valet parking toch veel handiger? Hoe minder ik in een hotel als IBIS hoef te slapen, hoe beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven