weer begin juni St. Tropez

24-01-2013 22:21 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Mijn vriend en ik zijn ons aan het oriënteren voor de zomervakantie en zijn via via terecht gekomen bij een vakantiewoning te Ramatuelle/St. Tropez. Nu was onze voorkeur om de laatste twee weken van juni te gaan, echter is deze woning niet beschikbaar dus is er nu de mogelijkheid om de eerste twee weken van juni te gaan... Aangezien de woning heel aantrekkelijk geprijsd is zien we dit wel zitten!



Nu alleen mijn twijfel, is het dan wel lekker weer. Hier versta ik 25 t/m 30 graden onder... Als ik terug kijk op Google bij klimaatinfo etc worden we hier niet heel veel wijzer van.

En ik weet, niets is zo onvoorspelbaar als het weer maar ik zou graag eventuele ervaringen horen rond deze periode



Vandaar mijn vraag, iemand ervaring met het weer deze periode?



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ja. Ben daar begin juli paar jaar geleden geweest, was het 26 27 graden. ;)
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik ben er in 2011 in mei geweest, was super goed weer. Alle dagen strand/zwembad weer. Maar dat is natuurlijk geen garantie voor komende zomer



Kun je hier wat mee?

Of hier mee?

En anders hier mee?
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf een huis gehad aan de rand van St. Tropez en ging altijd onder andere in mei een paar weken. Heerlijk weer, 25 tot 30 graden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Kun je niets over zeggen.. De kans is wel groter dat het lekker weer is dan dat het koud is, maar ik was er vorig jaar eind mei en toen was het aan de hele Côte d'Azur nog geen 20 graden, terwijl het in NL toen wel 25-30 graden was..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven