Bedankt voor de reacties.
@Maja82
Thanks!
@Marahbloem
Het kan een kwestie van zelfvertrouwen zijn misschien. Om eerlijk te zijn heb ik me tot mijn 32ste nauwelijks zorgen gemaakt of bezig gehouden met het krijgen van een relatie. Ik had verwacht dat het vanzelf wel zou komen als ik lekker bezig zou zijn met carriers en hobby's.
Het klopt dat de drempel nu wel erg hoog is en ik vermoed dat de dames niet echt zitten te wachten op een man als ik.
Wat betreft hobby's. Ik heb 1 grote hobby. Hondensport. Ik loop regelmatig tentoonstellingen in de Benelux, tevens zit ik in een bestuur en ben ik ook keurmeester geworden vrij recentelijk.
Bijscholing op het werk zijn de cursussen die ik volg.
Ik ga niet zo vaak uit meestal zijn het bedrijfsuitjes naar Limburg of restaurant bezoekjes als ik ga. En af en toe duik ik nog wel eens een café in na het werk met mijn collega's. Ik merk eigenlijk dat de vrouwen het contact lijken te mijden met mij.
@xalliesuper
Internetdaten bedankt voor de tip maar daar ben ik al een tijd mee bezig. Ik kwam een aantal profielen van vrouwen die mij aanspraken en ik heb ook redelijk uitgebreide reacties gestuurd met helaas meestal geen antwoord terug of geen interesse berichten. Tevens zijn dit normaal uitziende vrouwen. Ik heb geen illusie om een een hele knappe vrouw te benaderen.
@Supersas09
Ik denk dat je gelijk hebt. Zitten wachten tot het vanzelf goed komt zit er niet in. Ik denk dat ik niet heel aantrekkelijk ben maar ik wil mezelf ook niet lelijk noemen dus misschien heb ik wel gewoon pech of benut ik mijn mogelijkheden niet die ik zelf niet door heb.
" er zal vast wel een heel lief en leuk meisje op je te zitten wachten"
Dit hebben meer vrouwen mij verteld maar is eigenlijk nergens op gebaseerd. Zelf zullen ze namelijk ook nooit met een onervaren man in zee gaan. Toch bedankt voor de goede hoop.
@molly74
Ja echt een heel groot probleem wil ik het niet noemen. Je kan het zo groot maken als je zelf wilt.
Maar ik geef absoluut toe dat dit een steeds groter probleem dreigt te worden wegens de tijddruk en biologische klok van vrouwen.
Het klinkt mij goed in de oren dat je een ervaringsdeskundige bent op gebied van datingsites. Ik zal de mogelijkheden overzien en contact met je opnemen indien ik een plan heb gemaakt.
Tot dusver troost ik me dan maar met de gedachte dat ik nog wat tijd heb. Het kan misschien nog goed komen.
En wat betreft het adopteren van een kind, ik heb alles tot op de bodem uitgezocht en het is inderdaad mogelijk om tot mijn 40ste de mogelijkheid heb om een kind te adopteren maar ik moet wel beslissen voor mijn 39ste om alle papieren in orde te krijgen.
Eigenlijk was ik al van plan om dit plan door te zetten maar misschien trek ik te voorbarige conclusies.
@ Elninjoo
Ik zie mezelf niet zo snel naar de hoeren gaan. Ik zie het toch als een vorm van gebrek aan eigenwaarde. Verder vind ik het idee dat de vrouw in kwestie er zelf niet van geniet en het puur voor het geld doet vervelend. Je weet overigens niet of de hoer gedwongen wordt of het uit vrije wil doet.
Ik heb nooit sex gehad en ik heb er ook geen behoefte (meer) aan.
Wat je niet kent dat mis je ook niet. Misschien is het maar beter zo ook.
@pop1980
Bedankt voor je tips.
Ik praat wel met vrouwen maar ik benader ze op dezelfde manier als bij mannen. Door de jaren heen is er bij mij ingeslepen dat vrouwen mij niet zien als relatiemateriaal. De zenuwen om vrouwen te benaderen is al jaren niet meer aanwezig.
Iedereen in mijn omgeving weet dat ik vrijgezel ben en ze vinden dat ook passen bij mij of ze zijn er aan gewend. Niemand stelt vervelende vragen en men accepteert me zoals ik ben en ik kan met iedereen wel een praatje maken.
Ik heb wel bij de hondenshows vrouwelijke kennissen rondlopen waar ik sporadisch mee praat en niet echt een band mee heb opgebouwd.
Mijn vrienden vertellen me dat het vanzelf wel komt maar daar geloof ik zelf niet meer zo in. Echt tips hebben ze niet voor me. Niemand weet echter dat ik maagd ben dat is een groot geheim en als ik dat vertel dan ga ik status verliezen. Maar het kan ook zo zijn dat ze het wel vermoeden maar het niet durven of ongepast vinden om te vragen.
@ Humphries
Een intimiteitscoach zie ik niet zo zitten. Ik krijg dan een ongemakkelijk gevoel denk ik, en een gevoel van dat ik gefaald heb en een kleuterjuf die mij gaat leren hoe je met vrouwen om moet gaan en het vrouwelijk lichaam moet verkennen zie ik niet zitten.
@ Iwannalive
Ik schaam me er wel voor en ik kan er ook met niemand over praten, want het is toch zeer ongebruikelijk om op deze leeftijd maagd te zijn en men gaat dan al snel denken dat ik wel iets moet mankeren. Ik loop er niet mee te koop en ik kan niet anders zeggen dat ik een gevoel van schaamte krijg als ik er aan denk.
@Mieomij
Ik heb die film ook gezien, nooit verwacht dat ik binnenkort zelf een 40 year old virgin ga worden

Overigens wel een leuke film.