3 scharrels, iets te veel?

24-10-2014 20:53 292 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik dacht laat ik zelf ook even wat plaatsen, ik heb 3 scharrels maar ik vind het iets te veel worden. Weet alleen niet wie er weg moet. Ze zijn alledrie heel verschillend de ene is arrogant, de ander is heel lief. Avondjes zijn ook heel anders, met de ene blow, game en seks ik de hele avond; chill. Met de ander kom ik wel de deur uit, we gaan uiteten, naar feestjes enzovoorts. De laatste neemt het minste tijd in beslag, wat ik eigenlijk wel fijn vind, naast deze scharrels heb ik namelijk leuke vriendinnen en een druk leven.. Ik zit hier al een tijd mee maar kan geen afscheid nemen op de een of andere manier, voelt namelijk ook vriendschappelijk, hebben jullie ideeën hierover?
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 24 oktober 2014 @ 23:59:

[...]





Ik wist niet dat je zolang actief moest zijn op een forum om je mening te mogen geven, volgens mij is het feedback op feedback maar ik kan het mis hebben en mijn excuses dat ik op je reageer, ik zit hier tenslotte pas 1 dag



Haha, ik wist het wel. Oeps ... dus toch al een dubbelnick?
Alle reacties Link kopieren
Is Sophietje Vrouwtje87? Iam confused..
Jullie hebben het over deze mannen alsof het tissues zijn. Echt erg dit....
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoolan schreef op 25 oktober 2014 @ 00:01:

Is Sophietje Vrouwtje87? Iam confused..Jep, ze heeft zichzelf verraden.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 25 oktober 2014 @ 00:00:

[...]





Haha, ik wist het wel. Oeps ... dus toch al een dubbelnick?Nee ik ben het beste vriendinnetje schat, wel eerst goed lezen hè als je ook graag een grote bek wilt geven 😉
Ah, de to en haar dinnetje zijn dezelfde persoon?

*popcorn pakt *
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 00:02:

[...]





Nee ik ben het beste vriendinnetje schat, wel eerst goed lezen hè als je ook graag een grote bek wilt geven 😉Ik geef geen grote bek. Ik quote Sophietje88 en krijg vervolgens een persoonlijke reactie van Vrouwtje87. Mij maak je niks wijs hoor. Het wordt door de mods wel uitgezocht.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij niet hoor.. Ze reageert gewoon ook op minnie, dat doe je als beste dinnetjes
Alle reacties Link kopieren
Zou het wel heel knap vinden als dit maar 1 persoon is die zo'n verhaal aan elkaar breid
Oh, jammert. Zou wel weer eens tijd worden voor een beste rel.
Alle reacties Link kopieren
Haha, volgens mij is dit aardig anoniem, waarom zou ik de moeite nemen om een tweede account aan te maken?
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie echt 27/28?
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 25 oktober 2014 @ 00:06:

Oh, jammert. Zou wel weer eens tijd worden voor een beste rel.





Nou ja, in elk geval: laat maar. Het wordt alsmaar gekker op het forum. Gelukkig is de herfstvakantie bijna voorbij.



Succes met je grote lullen.
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 00:06:

Haha, volgens mij is dit aardig anoniem, waarom zou ik de moeite nemen om een tweede account aan te maken? Oh je moest eens weten. Ik heb aardig wat voorbij zien komen in de afgelopen 13 jaar.....
Alle reacties Link kopieren
Goeie vraag. Maar de een start een topic en een vriendinnetje geeft antwoord?
quote:minnimouse schreef op 25 oktober 2014 @ 00:09:

[...]









Succes met je grote lullen.Ik?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 25 oktober 2014 @ 00:09:

[...]







Nou ja, in elk geval: laat maar. Het wordt alsmaar gekker op het forum. Gelukkig is de herfstvakantie bijna voorbij.



Succes met je grote lullen.Dankjewel, ik denk dat ik al weet wat het gaat worden, fijne avond
Alle reacties Link kopieren
Vriendin mengt zich later in topic en licht het een en ander toe
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 25 oktober 2014 @ 00:10:

[...]



Ik? Nee, TO. Die is toch zo verzot op lullen?
Alle reacties Link kopieren
quote:nimpie schreef op 25 oktober 2014 @ 00:08:

Zijn jullie echt 27/28?Ik ben echt 27 ja
Oh, ik dacht al. Haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 00:10:

[...]





Dankjewel, ik denk dat ik al weet wat het gaat worden, fijne avondIk ook meid en dat is iets heel prachtigs
Hahaha nee joh we zijn dezelfde Persoon! Ik reageer gewoon de gekke tijd op mezelf! 26/27 btw
*hele
Alle reacties Link kopieren
Koekoek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven