Advies gevraag over internetdaten

23-04-2014 13:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een nieuw forumlid een heb een vraag. Ohja en ik ben een man.



Ik heb via internet daten een leuk vrouw ontmoet en we hadden een leuke date gehad. 4 uur lang lopen praten (en eten in een restaurant) en wandelen door een stad met op het einde lekker lopen zoenen op het treinstation. We hebben voor en na deze eerste date veel app contact gehad en natuurlijk komt er een tweede date uit. Voor deze date spreken we af om 7 uur iets te gaan eten in de stad.



Krijg ik de avond er voor een appje van, het wordt toch 7:30 omdat ik het restaurant dan pas open is. Stuur ik terug zullen we rond 7uur dan gewoon daar afspreken dan lopen we gewoon wat door de stad en dan gaan we later naar het restaurant. Zij zegt is goed. Sta ik daar om 7 uur appt zij van ik ben nu onderweg (van na een sportwedstrijd). Arriveert ze pas om 7:30.



Wij lekker eten (en zij staat er op dat ze de rekening betaald omdat ik de eerste keer al had betaald. Oke dat is nieuw denk ik) op het einde van de date lopen we terug naar de auto. en beginnen we te zoenen en dan zegt ze op eens. "Ik vind het wel leuk met je, maar ik ben nog niet gek op. Ik ben niet iemand die snel verliefd wordt, maar ik ben wel het wel proberen te ontwikkelen." Daarna weer zoenen.



Ok dat lijk toch wel goed te zitten denk ik?



Daarna stuur ik de dag erna een appje van bedankt voor het etentje. en daarna stel ik voor om weer af te spreken op zaterdag. en opeens stort het app contact in. Zij appt 2 dagen later pas terug "Lijkt me leuk maar ik heb dan al iets met vriendin". en dat stuur ik (3 uur later) terug zondag is ook goed hoor. Nu 5 dagen later (en dus na zondag) heb ik niks meer van haar gehoord.



Zou jij nog verder achter haar aan zitten, gezien zij de eerste date voorstelde, de tweede betaalde en de eerst kus initeerde? Ik ben eigenlijk gewend alle deze dingen zelf te initiëren, maar ze was me voor. Was ik degene geweest die het had geïnitieerd en ze had niks laten horen dan was het mij wel duidelijk geweest dat ze geen interesse had. Maar gezien zij dat heeft gedaan is er blijkbaar wel interesse. Toch?



Wat zou jij doen in deze situatie? Zou je weer een nieuwe date voorstellen of het erbij laten? En ja ik vind haar leuk.
Alle reacties Link kopieren
Relatie = Communiceren



Dus regel een ouderwets apparaat waarmee je kunt bellen. En vraag wat je wilt weten.



Je kunt maar beter jezelf zijn, er zijn al genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lekkerdirect schreef op 23 april 2014 @ 13:33:

Relatie = Communiceren



Dus regel een ouderwets apparaat waarmee je kunt bellen. En vraag wat je wilt weten.







+1



En ga als je blieft niet door blijven "appen" als een zielig hondje achter haar kontje.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ff afwachten. Je hebt een voorstel gedaan en daar reageert zij niet op.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier ook ervaring mee, meerdere keren zelfs. Je hoeft niet te bellen, het is overduidelijk. Ze had op de date al twijfels en daarna is ze alle interesse verloren. Ze heeft inmiddels al een beslissing genomen en ze hoopt dat ze het zo kan laten doodbloeden. Lullig voor je, maar dit wordt niks meer.
De meest mensen jagen zo bezeten het geluk na dat ze er aan voorbijlopen.
Alle reacties Link kopieren
eens met sean....
Lorem Ipsum
App, sms, als je niets hoort weet je niets zeker. Mss heeft ze het niet ontvangen en denkt zij nu ook: "Da's raar, ik hoor opeens niets meer".

Je moet haar spreken, dan weet je pas wat.
Alle reacties Link kopieren
Passieve communicatie is ook communicatie.



Ik zou mijn conclusies trekken en verder gaan kijken.
Niet geschoten is altijd mis
Ik ben zo blij dat ik mijn man heb leren kennen in het pre-Whatsapp-tijdperk......
Wel apart om de andere kant te horen... Ik dacht dat alleen mannen dit deden (laten doodbloeden). Heb er ook wel mee te maken gehad. Hoeveel tijdsbestek zit er tussen de 1e en 2e date... en voorzet voor 'n 3e date? Kan zijn dat zij het nog wat vrijblijvend wil houden.



Maar goed, dat is allemaal speculeren. Je kunt je conclusies trekken en verder kijken. Maar voor hetzelfde geld is ze gewoon druk. Ik zou er geen app'jes meer achteraan sturen, maar haar bellen en vragen om samen tot een afspraak te komen (heb je ook gelijk antwoord en een datum om in je agenda te schrijven). Als ze het niet ziet zitten, is dat ook duidelijk en hoef jij je hoofd er niet langer over te breken of ze wel/niet een 3e date wil...
Alle reacties Link kopieren
quote:Muizemeisje schreef op 23 april 2014 @ 14:51:

Wel apart om de andere kant te horen... Ik dacht dat alleen mannen dit deden (laten doodbloeden). Heb er ook wel mee te maken gehad. Hoeveel tijdsbestek zit er tussen de 1e en 2e date... en voorzet voor 'n 3e date? Kan zijn dat zij het nog wat vrijblijvend wil houden..



Tja dat is de eerste keer dat ik het op deze manier mee maak meestal is het wel iets in de richting van geen (diepere) klik/connectie/spark ed berichtje maar helemaal niks horen is irritanter dan bovenstaande :-)



Dus dan maar eens proberen met bellen, want doodbloeden vind ik zonde als het alleen een miscommunicatie is. liever duidelijkheid.



Tussen de eerste en tweede date zat 6 dagen, en die tweede date was ondertussen 10 dagen geleden. De voorzet van de 3de date was er eigenlijk al op het einde van de 2de alleen hadden we nog geen specifieke dag (zaterdag of zondag) omdat ze iets anders had en de agenda moest checken, welke van de twee ze wel kon. Dus mijn "officele" voorstel was een paar dagen later voor ongeveer 7 dagen na de tweede date.
Alle reacties Link kopieren
Als ik niets meer laat weten is het meestal omdat ik aan het daten ben met iemand anders of gewoon geen zin meer heb om diegene te zien. Ik weet natuurlijk niet wat voor persoonlijkheid ze heeft en zou gewoon afwachten en als ze echt niks meer laat weten, weet jij hoe laat het is
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
app gewoon dat je de date even in de ijskast zet en het aan haar overlaat om nog een date te ondernemen.



ga je haar bellen dan zet je haar voor het blok en krijg je zowieso een nee te horen al is het alleen maar uit pure frustratie.



en dan is het gewoon afwachten geblazen.

jij hebt je best gedaan maar hoogstwaarschijnlijk is er geen intresse meer je bent geprobeerd en niet goed bevonden oid.



bijdeweg! bij die eerste opmerking had je eigenlijk al kunnen zien dat het niet volgas meer zou gaan... maarja iets met brillen enzo ik ben er ook genoeg ingetuind.
hier mag de url van mijn hobby website niet staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven