Alleen naar de bios raar?

22-09-2014 18:27 65 berichten
Ik wil heel graag naar de fault in our stars, die komt om kwart over 8.Ik heb geen vrienden en niemand die mee kan. Is het raar om alleen te gaan? Ik ben sowieso onzeker enzo en straal dat ook uit. Gaan mensen me uitlachen?
Alle reacties Link kopieren
Nee gewoon gaan! Veel plezier!
Nee hoor! Gewoon gaan
Niemand gaat je uitlachen, maar anders kijk je de film toch gewoon lekker thuis? Dat bespaart je misschien wat zenuwen.
Tuurlijk gaan ze je niet uitlachen. Gewoon lekker gaan!



Beter in je eentje gaan dan niet gaan en balen dat je de film niet hebt gezien, toch?
Trouwens; erg mooie film! Ik heb tranen met tuiten gehuild.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, is niet raar. Ik vind het wel relaxed
Het gaat ook meer om buiten zijn ander kon ik m idd thuis kijken. Ik sluit mezelf teveel op en behandelaar vind ook dat ik dingen moet doen.



Maar het is dus niet raar? Jullie zouden niks denken als je iemand alleen ziet of openlijk uitlachen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon gaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga regelmatig alleen naar de bios, maar wordt nooit uitgelachen. Hooguit dat er iemand even vreemd kijkt als ik alleen binnen kom, maar iedereen in de bios is al snel met zichzelf en zijn/haar partner en vrienden bezig en let echt niet op mij. En al helemaal niet wanneer de film begint.



Gewoon gaan en lekker genieten van de film.
Alle reacties Link kopieren
quote:coco95 schreef op 22 september 2014 @ 18:30:

Het gaat ook meer om buiten zijn ander kon ik m idd thuis kijken. Ik sluit mezelf teveel op en behandelaar vind ook dat ik dingen moet doen.



Maar het is dus niet raar? Jullie zouden niks denken als je iemand alleen ziet of openlijk uitlachen?Ik zou het juist stoer vinden, dat iemand doet wat hij zelf wil, desnoods alleen!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Gewoon doen hoor....
In dat geval: hartstikke stoer dat je dit gaat doen! Ik heb zelf zo'n unlimited pasje bij een bioscoop en ga regelmatig alleen. Ik heb nog nooit rare blikken toegeworpen gekregen. Natuurlijk is het de eerste keer spannend, maar zorg gewoon dat je niet veel te vroeg bent zodat je meteen de zaal in kunt. Geniet ervan!
Oke ik ga het gewoon doen en al lachen mensen ik zie ze erna nooit meer. Dankje!
Natuurlijk niet uitlachen! Lekker triest, degene die je uitlacht heeft dan zelf een probleem.

Ik heb een vriend die een soort maandkaart ofzo heeft van Pathe. Die gaat gewoon altijd op zn vrije maandag twee films alleen kijken omdat zn partner dan werkt.

Behalve dan dat geen vrienden hebben erg rot kan voelen en eenzaam kan zijn, ik weet hoe dat is, bepaal je toch helemaal zelf wat je doet? Als jij naar de bios wilt alleen doe je dat voor jezelf en niet voor anderen. Lekker boeiend wat een ander vindt hoor....
Alle reacties Link kopieren
nee is niet raar
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het van heel veel lef getuigen als je alleen naar de bios gaat (of uiteten, das ook zoiets). Stoer, niemand zal je uitlachen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Het is niet raar. Dat dacht ik in het begin ook. Maar toen ik de eerste keer alleen ging en in de pauze om me heen keek, zag ik dat er ook andere mensen alleen waren. Ik denk dat dat in ale bioscopen van Nederland zo is
Volstrekt normaal.



Dat de bios als een sociaal uitje wordt gezien, oke, maar in feite gaat het natuurlijk om de film die je wil zien, en daar heb je toch niemand bij nodig?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook stoer van je!
Alle reacties Link kopieren
Ga lekker de film kijken. Uitlachen zou ik nooit doen maar als ik echt een kinderfilm wil kijken probeer ik wel een neefje of nichtje of buurkind mee te nemen. Verder geniet ik gewoon van de film.

Theater ga ik ook gewoon alleen naar toe.
Ik ging ook weleens alleen naar een theatervoorstelling als ik niemand had om mee te gaan. Dat voelt wel ietsje eenzamer dan naar de bioscoop, omdat er vantevoren en eventueel in de pauze gezellig een drankje wordt gedaan, maar zelfs dat heb ik al die keren overleefd
Alle reacties Link kopieren
Echt niet raar. Doen!!
Zeker niet raar! Doe ik ook soms als niemand kan en ik wil de film zien.

Veel plezier!! Echt goed bezig ben jij!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet raar! Zo sociaal is samen film kijken nou ook niet, dus dat kan net zo goed alleen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven