Alleenstaande moeders en vrijgezelle mannen!

03-07-2007 22:34 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo daar!



Ik ben momenteel 25 weken zwanger van mijn eerste kindje en vroeg me iets af. Niet dat ik op zoek ben naar een man momenteel, maar hoe zit dat met de mannen? Ik merk dat ik de laatste tijd veel vaker mannen tegenkom die met me flirten. En op de meest rare plaatsen! En dat terwijl ik toch echt al een dik buikje heb. Vinden mannen zwangere vrouwen aantrekkelijker of gaat dat onbewust?

Wat ik ook vaak te horen krijg is van nou, daar gaat je liefdesleven. Geen man die je nu nog wil met een kindje! Ik kan daar niet echt aan...mensen met ervaring? SPREEK!



Alle reacties Link kopieren
Ik vergeet erbij te vertellen dat ik dus alleenstaand en aanstaand moeder ben. Maar misschien was dat al duidelijk geworden uit mijn verhaal.



Alle reacties Link kopieren
Is er geen vader?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Als je zwanger bent, heb je hopelijk wel wat anders aan je hoofd dan mannen die al dan niet met je willen flirten hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
O. ;)
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Het is een lastig verhaal en moeilijk voor mij om over te praten.

En ja ik heb wel andere dingen om me druk over te maken en dat doe ik al vaak genoeg.

Zoals ik al zei ben ik niet op zoek naar een man, maar ik vroeg me dit gewoon af. Even de zinnen verzetten op iets heel anders mag toch wel? Niet dat het voor mij nou heel belangrijk is, maar wel leuk om te weten.



Jammer als er zo fel gereageerd wordt. Helemaal omdat niemand hier mijn situatie weet.



Laat anders ook maar.;(
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook alleenstaand en zwanger en in die tijd heeft ooit 1 man naar me gefloten (maar die heeft door mijn winterjas en de schemer waarschijnlijk niet gezien dat ik 2x zo oud was en zwanger :D).
Alle reacties Link kopieren
Haai Haai



Ik herken dit van ,jaren geleden toen ik zwanger was.

Ik straalde toen ik in verwachting was van de eerste en voelde mij erg goed

Tot zeker 4 maandenzwangerschap heel erg veel sjans[flirtgedrag] van mannen ,tot mijn buik heel erg zichtbaar  was Daar was ik erg verbaasd over!

Het rare is dat dit niet gebeurde bij de volgende zwangerschap.

Ben beniewd hoe dit komt



Groetjes



PLom
Alle reacties Link kopieren
Bedenk me net dat dat natuurlijk ook niets met alleenstaand heeft te maken want ook al was ik niet alleen geweest, dan had ik vast nog wel alleen over straat gemogen :P. Aan de buitenkant is toch niet te zien of je alleen bent TO? Flirten dan mannen met je waarmee je praat en waarbij je vertelt dat je alleen bent?
Alle reacties Link kopieren
ps Geniet lekker van je zwangerschap:) !!
Alle reacties Link kopieren
Had er bij mij niks mee te maken,was gewoon getrouwd maar had tijdens dezwangerschap veel meer sjans als voor die tijd
Alle reacties Link kopieren
Plompiedom, dank je voor je reactie. Ben ik dus toch niet de enigste! :P

Ja ik ben ook erg benieuwd hoe dat werkt.



Enne wat ik bedoel met de titel (alleenstaande moeders) zal ik je laten zien. Lees maar eens wat er onder in mijn opening staat:



Wat ik ook vaak te horen krijg is van nou, daar gaat je liefdesleven. Geen man die je nu nog wil met een kindje!



En daar bedoel ik mee dat als je een man beter leert kennen en je verteld dat je een kindje hebt, ze meteen wegrennen! Of toch niet? That's the question!





Alle reacties Link kopieren
Sommige vrouwen stralen helemaal als ze zwanger zijn. Jij misschien ook wel en dan vinden mannen je gewoon aantrekkelijk denk ik...geniet er lekker van en don't worry...be happy.:D
Alle reacties Link kopieren
Dat snapte ik:)maar heb ook geen idee.........



Ik blijf dit topic volgen !

Ben benieuwd



Trust

Plom
Alle reacties Link kopieren
denk inderdaad dat dat de reden was!

Maar bij de tweede straalde ik ook hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zal het zijn denk ik. Zou het anders ook niet weten. Maar ik heb het niet door ofzo. Dacht juist dat ik door alle spanningen eerder een chagrijnige kop had dan een stralende! Al ben ik wel ongelooflijk blij met m'n zwangerschap en kan ik er nu eindelijk van genieten.



Alle reacties Link kopieren
Beste Bonny. Een kennis van mij ontdekte dat ze zwanger was net nadat ze haar relatie had verbroken. Ze heeft ondertussen een hele leuke nieuwe vriend die vanaf de geboorte bij het kind betrokken is geweest(ze kregen een relatie toen zij zwanger was) en er helemaal voor gaat.  Jongens/mannen gaan dus ook relaties aan met alleenstaande moeders.



Succes met je zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Ik ervaar dit op een hele andere manier.

Vanaf het eerste begin van mijn zwangerschap was ik al alleen en ondanks mijn zwangere buik kreeg ik toch nog wel aandacht van leuke mannen,wel gingen ze er meteen al vanuit dat ik natuurlijk hartstikke gebonden was.



Waar ik eerder tegenaan loop is de mogelijkheid om als alleenstaande mama op die plaatsen te komen waar je een leuke man tegen kan komen!!

Hij zit echt niet bij de c1000 op me te wachten en op het consultatie buro maak ik al net zo min kans.

Als ik eens oppas heb en ik ga op stap heb ik nooit negatieve reacties gehad wbt mijn kleintje,als een man je leuk vind dan zien ze daar vaak geen problemen in.

Maar dat is dus meer mijn struikelblok,ik mis de vrijheid om te gaan daten,te gaan stappen enz enz.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex heeft zelf een zoontje dat om het weekend bij hem is. En hij vond het juist leuk dat ik kinderen heb, zodat we af en toe met z'n allen iets konden ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te horen dat het inderdaad ook heel vaak goed gaat. Dus dat vooroordeel kunnen we wel schrappen.

Ik kreeg laatst een mailtje van een man die mij op internet had gevonden (ik denk via mijn weblog) en wou graag een date met me, terwijl hij wist dat ik zwanger was. Ik heb hem gevraagd waarom hij zo graag met een zwangere vrouw wat wil gaan drinken. "Door een onverklaarbare connectie" zei hij! Ik had die man nog nooit gesproken, dus vond dit een beetje creepy.



Alle reacties Link kopieren
Bonny, ik heb een vriendin die een paar jaar geleden op der 19e een kind kreeg. Het is niets geworden met de vader, maar ze heeft aandacht genoeg hoor! Iedereen kent haar situatie, maar er zijn genoeg jongens die haar leuk vinden en waar ze af en toe wat mee rotzooit ;)
Alle reacties Link kopieren
Haha Yoyo thnxx!!

Maar 'rotzooien' is toch anders dan een relatie he. Dan zit je 'aan moeder en kind vast'!
Alle reacties Link kopieren
Als je zwanger bent, heb je hopelijk wel wat anders aan je hoofd dan mannen die al dan niet met je willen flirten hoop ik.
Wat is dit voor een rare vrouwonvriendelijke, kindonvriendelijke, manonvriendelijke, laten we zeggen: mensonvriendelijke reactie/gedachtengang?????:?
Alle reacties Link kopieren
Haha Yoyo thnxx!!

Maar 'rotzooien' is toch anders dan een relatie he. Dan zit je 'aan moeder en kind vast'!
Klopt Bonny!

Maar ik weet dat ze best een relatie zou kunnen krijgen, alleen heeft ze daar zelf momenteel niet zo'n behoefte aan. Maar het is gewoon nog altijd een vlotte meid en mensen accepteren haar gewoon met kind. Ze gaat nog regelmatig mee op stap en krijgt aandacht genoeg van iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Bonny, dat mannen met een zwangere vrouw flirten geeft iets aan: een zwangere vrouw gloeit, straalt, is blij en dus mooi om naar te kijken. Je huid is prachtig dan, dan ben je gewoon mooi. Dat trekt dus aandacht van mannen. Het geeft ook aan dat je geniet van je zwangerschap, kan het mooier? Geniet er van. P.S.: ik ben een man, en weet me nog te herinneren toen mijn vrw zwanger was: knap, mooi, sexy. En dat heb ik ook laten weten.....  en merken ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven