Als het over is

22-08-2014 13:01 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zit ik dan nu. Alleen in bed. Ik kan mijn bed niet uitkomen, mijn hele lichaam doet pijn van het verdriet. Ineens is alles over en weg. Ben je geblokt op alle mogelijke manier, op alle kanalen, besta je ineens niet meer voor de man, die gisteren je verloofde nog was.



We hadden problemen. We werkten eraan. In mijn achterhoofd altijd de angst dat het binnenkort misschien over zou zijn. En ineens is alles echt over, doet toch meer pijn dan wanneer je je het alleen voorstelt. Ineens ik niets meer voor hem, zijn letterlijke woorden, na de laatste ruzie, "je bent niemand meer in mijn leven, ga uit mijn leven, zodat ik een ander kan vinden, jij bent niets, en niets meer waard voor mij" Het doet zo'n pijn. Ik krijg deze woorden niet uit mijn hoofd, ik voel me letterlijk misselijk en gesloopt dat hij nu al aan een ander denkt.



Gisterenavond nog gesproken, en vanochtend na een misverstand, dit.



Sorry voor het waarschijnlijk depressief klinkende verhaal, ik heb nergens anders waar ik het kwijt kan, wil nog met niemand praten en hij heeft me overal geblokt en drukt me weg wanneer ik wil. Ben hopeloos.
Alle reacties Link kopieren
als jij nog zoveel in hem losmaakt geeft hij nog om je.( dat hij zo boos word en je blokt)

Als de liefde over is ben je heel relaxed en kan je het niet schelen.



Als het weer goed is in relatie terapie want zo veel ruzie klopt niet.



succes
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me enigszins inleven hoe je je voelt (relatie net over en hij wil ook geen contact).



Jouw relatie was een stuk verder dan de mijne was als jullie verloofd waren! Dus dat zou nog wel kutter voelen. Ik snap het gevoel van onmacht dat hij niet eens een gesprek met je wil hebben terwijl je je zo kut en leeg voelt.



Mannen horen in een ruzie zelfs niet zulke uitspraken te doen! Weet je wel zeker trouwens dat het voor hem echt over is aangezien hij het zei tijdens een ruzie? Misschien is hij over een paar uur wel weer gekalmeerd.

Hoe dan ook.. Zulke dingen heb je niet verdient en je verdient ook een betere man als hij je zo behandeld.

Mij word steeds verteld dat ik me over een paar weken/maanden beter voel. Ik hoop dat het waar is, vast wel. Geldt ook voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt eerder alsof je blij moet zijn dat je hier vanaf bent.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor je lieve reactie spoon. Wat kut dat jij in dezelfde situatie zit. Het maakt niet uit dat onze relatie al verder was, het doet er niet minder pijn om.



Ik denk dat mensen mij dat ook gaan vertellen, en ik weet het ook wel, zal me wel weer beter gaan voelen, maar dat geloof je gewoon op dit moment niet omdat je je zo in en in rot voelt. Veel sterkte jij ook!



Ik denk niet dat het nog goed komt, ik hoop het heel erg en check de hele tijd of ik niet toch ergens wat gehoord hebt (fijn zoveel social media)

Goh ja en dan zoals hij zegt "nee hoor ik ga vanavond lekker op stap met vrienden en vriendinnen, waarom zou ik me kut om jou gaan zitten voelen? Er zijn zoveel andere vrouwen die interesse in me hebben maar die ik liet lopen voor jou, dat doe ik niet meer" :(
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel nieuwsgierig naar die laatste ruzie, en het misverstand van vanochtend.



Want dat je uit deze woorden opmaakt dat hij al aan een ander denkt vindt ik hoogst opmerkelijk, dat is bepaald de kern niet van wat er staat.



Ik ben dus erg benieuwd wat jouw aandeel is, waardoor hij zo gekwetst is dat hij zo reageert. Je schrijft zelf immers ook over al bestaande problemen, maar toch komt in de OP alleen naar voren wat hij voor naars heeft gezegd en gedaan aan het eind van het liedje. Daar kan ik wel met sympathie op gaan reageren, maar als je de zinnen ontleedt dan staat er alleen in duidelijke woorden dat hij niets meer met je te maken wil hebben. Dat is logisch voor iemand die op basis van een ruzie een relatie verbreekt, dus maakt hem niet direct de boeman in het verhaal. Wat eraan vooraf ging zal veel belangrijker zijn geweest in het verhaal...
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil jij iemand die jou zó behandelt na een lange relatie precies terug?



En kom nou niet aan met "hij was zo lief en soulmate en veel meegemaakt" enzo.

Want hij klinkt als een kutjanus.



Eens met Optimaal.

Zo een ben je beter kwijt dan rijk.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Ja Kerol, natuurlijk heb ik ook een aandeel gehad. Wij wonen allebei in een ander land, maar ik ben nu in Nederland omdat mijn vader op sterven ligt en ik dus graag bij mijn moeder wil zijn.



Ik zou vandaag teruggaan naar het land waarin we wonen, omdat ik weer moet werken en met mijn vader gaat het heel wisselend. We hadden dus gisteravond afgesproken dat hij mij zou ophalen van het vliegveld. Vannacht ging het ineens heel slecht met mijn vader en mijn moeder vroeg of ik niet tot zondag kan blijven, w ik graag doen. Hij voelt zich afgewezen iedere keer als ik langer moet blijven. Alsof hij niet belangrijk is, en ik heb hem inderdaad misschien dat gevoel gegeven af en toe, want ik heb weleens afgeslagen dat hij hierheen vliegt, omdat ik graag met mijn familie samen wilde zijn (fout, achteraf gezien van mij) + ik weet dat hij eigenlijk niet weg kan van zijn werk.



Mijn fout is dat ik misschien soms hem niet op de eerste plaats heb gezet wanneer ik dat wel had moeten doen. Vanochtend kon hij er dus niet meer tegen dat ik niet meteen terug kwam en zei "Nee je hoeft niet hierheen te komen want ik zie je binnen een dag". Hij kan er niet meer mee omgaan dat hij niet op de eerste plek komt. Heb ik inderdaad ook een aandeel in en heb ook geen moeite om dat toe te geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 22 augustus 2014 @ 13:28:

...

Want hij klinkt als een kutjanus.

...



Wat staat er nou precies in de OP dat van hem een kutjanus maakt?



Echt een serieuse vraag, ik lees zelf namelijk alleen sterke woorden van iemand die een bepaalde vrouw beslist niet meer terug wil in zijn leven.



Ik zou TO natuurlijk ook niet adviseren om dit exemplaar terug te willen, er is duidelijk teveel gebeurd, maar aanleiding om hem een kutjanus te vinden kan ik echt niet in het verhaal terugvinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:rania90 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 Dankjewel voor je lieve reactie spoon. Wat kut dat jij in dezelfde situatie zit. Het maakt niet uit dat onze relatie al verder was, het doet er niet minder pijn om.



Ik denk dat mensen mij dat ook gaan vertellen, en ik weet het ook wel, zal me wel weer beter gaan voelen, maar dat geloof je gewoon op dit moment niet omdat je je zo in en in rot voelt. Veel sterkte jij ook!



Ik denk niet dat het nog goed komt, ik hoop het heel erg en check de hele tijd of ik niet toch ergens wat gehoord hebt (fijn zoveel social media)

Goh ja en dan zoals hij zegt "nee hoor ik ga vanavond lekker op stap met vrienden en vriendinnen, waarom zou ik me kut om jou gaan zitten voelen? Er zijn zoveel andere vrouwen die interesse in me hebben maar die ik liet lopen voor jou, dat doe ik niet meer" :(



Ik vind hem wel heel gemeen tegen je doen. Mijn ex heeft zeker niet netjes gehandeld sinds het uit is. Hij wil ook nergens over praten. Zelfs m'n spullen heeft ie snel gedumpt toen ik aan jet werk was. Alhoewel ik het op m'n boze momenten niet in zie heeft hij vast ooit van me gehouden en heeft hij nooit zulke gemene dingen gezegd als jouw ex.

Ik ben er na enige reflectie (en psycholoog) achter dat ik echt m'n best heb gedaan om aan m'n vertrouwensissues te werken, hij daarentegen heeft me er nooit echt mee geholpen. Eerst legde ik alle schuld bij mezelf.

Ik lees dat bij jou een beetje door de regels heen. Je bent heel verdrietig over wat hij tegen je zei, logisch. Maar het is wel een teken dat je misschien ook de schuld veel bij jou neer legt. Dat het uit is doet pijn, maar zulke uitspraken horen juist ook veel woede op te roepen omdat je het niet verdient. Zoals ik het hoor ben je beter af zonder hem, duurt misschien een paar dagen of weken voordat je dat een beetje inziet. Lekker uithuilen en in bed blijven komende dagen. Zorgen voor vriendinnen om je heen die je uiteindelijk ook verplichten naar buiten te gaan en dan kan je je leven weer oppakken.
Ik denk dat je vooral verdriet hebt om de relatie die je had en de man die hij toen was en je hoopt weer terug te krijgen.

Die harde uitspraken die hij doet, deed hij dus niet tijdens een gesprek, maar (zoals ik lees) in verschillende gesprekken?

Ik heb het gevoel dat ,nu hij er een punt achter heeft gezet, het hek nu van de dam is en hij alles "in wil halen" zogezegd.

Laat hem...ook zijn roze bril gaat ooit af en dan ziet hij wat hij jouw aangedaan heeft. Zolang jij hem laat weten dat je nog steeds verdrietig bent en van hem houdt, zal hij zich niet rot voelen. Er is immers niks veranderd voor hem. Laat hem links liggen. Laat niks van je verdriet merken en krabbel voorzichtig op. Pas dan zul je merken of hij nog steeds achter zijn keuze staat.



Heel veel sterkte...een gebroken hart doet echt pijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:rania90 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 13:35 Ja Kerol, natuurlijk heb ik ook een aandeel gehad. Wij wonen allebei in een ander land, maar ik ben nu in Nederland omdat mijn vader op sterven ligt en ik dus graag bij mijn moeder wil zijn.



Ik zou vandaag teruggaan naar het land waarin we wonen, omdat ik weer moet werken en met mijn vader gaat het heel wisselend. We hadden dus gisteravond afgesproken dat hij mij zou ophalen van het vliegveld. Vannacht ging het ineens heel slecht met mijn vader en mijn moeder vroeg of ik niet tot zondag kan blijven, w ik graag doen. Hij voelt zich afgewezen iedere keer als ik langer moet blijven. Alsof hij niet belangrijk is, en ik heb hem inderdaad misschien dat gevoel gegeven af en toe, want ik heb weleens afgeslagen dat hij hierheen vliegt, omdat ik graag met mijn familie samen wilde zijn (fout, achteraf gezien van mij) + ik weet dat hij eigenlijk niet weg kan van zijn werk.



Mijn fout is dat ik misschien soms hem niet op de eerste plaats heb gezet wanneer ik dat wel had moeten doen. Vanochtend kon hij er dus niet meer tegen dat ik niet meteen terug kwam en zei "Nee je hoeft niet hierheen te komen want ik zie je binnen een dag". Hij kan er niet meer mee omgaan dat hij niet op de eerste plek komt. Heb ik inderdaad ook een aandeel in en heb ook geen moeite om dat toe te geven. Hij klinkt ontzettend egoïstisch. Logisch dat je langer blijft als het slecht gaat met je vader. Je hoeft je vriend niet op 1 te zetten maar jezelf. Waarom moet hij nummer een zijn in de relatie. Dat hij zich niet kan inleven in jouw situatie zegt dat hij jou ook niet op nummer 1 heeft. Sterkte met je vader, ik hoop dat het goed met hem gaat.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk heb ik precies hetzelfde als jou meegemaakt, alleen wij spreken elkaar nog wel. Houden ontzettend veel van elkaar maar zoveel ruzies. Ook verloofd



Het enigste wat ik nu ga zeggen is zoek afleiding, bij mij is het nu bijna een week geleden en ja het doet nog steeds pijn, je bent nog steeds verdrietig kots misselijk en nergens zin in



Maar praat erover, zorg voor afleiding huil als je wilt, het komt allemaal goed maar het kost tijd



Dikke knuffel voor jou en hou je sterk!
Just love your life.
quote:dreamerx schreef op 22 augustus 2014 @ 13:46:

Eigenlijk heb ik precies hetzelfde als jou meegemaakt, alleen wij spreken elkaar nog wel. Houden ontzettend veel van elkaar maar zoveel ruzies. Ook verloofd



Het enigste wat ik nu ga zeggen is zoek afleiding, bij mij is het nu bijna een week geleden en ja het doet nog steeds pijn, je bent nog steeds verdrietig kots misselijk en nergens zin in



Maar praat erover, zorg voor afleiding huil als je wilt, het komt allemaal goed maar het kost tijd



Dikke knuffel voor jou en hou je sterk!Ook heftig als je nog van elkaar houdt maar toch niet samen kunt zijn...komen de ruzies doir situaties buiten jullie om? Want dat scheelt ook een hoop.
quote:kerol schreef op 22 augustus 2014 @ 13:36:

[...]





Wat staat er nou precies in de OP dat van hem een kutjanus maakt?



Echt een serieuse vraag, ik lees zelf namelijk alleen sterke woorden van iemand die een bepaalde vrouw beslist niet meer terug wil in zijn leven.



Ik zou TO natuurlijk ook niet adviseren om dit exemplaar terug te willen, er is duidelijk teveel gebeurd, maar aanleiding om hem een kutjanus te vinden kan ik echt niet in het verhaal terugvinden.Echt? Misschien ben ik dan wel overgevoelig, maar "je bent niets, je bent niets waard voor mij,...". Nee, vind ik toch echt wel kutjanussig.
Je vader ligt op sterven, je moeder heeft je steun nodig en die huilebalk van een vriend van je wil op nummer 1 staan en voegt nog even wat stress toe aan een al niet gemakkelijke situatie?



Wat een achterlijke knurft met een te groot ego, die niet het benul heeft dat hij nu even na je ouders komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:dreamerx schreef op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 Eigenlijk heb ik precies hetzelfde als jou meegemaakt, alleen wij spreken elkaar nog wel. Houden ontzettend veel van elkaar maar zoveel ruzies. Ook verloofd



Het enigste wat ik nu ga zeggen is zoek afleiding, bij mij is het nu bijna een week geleden en ja het doet nog steeds pijn, je bent nog steeds verdrietig kots misselijk en nergens zin in



Maar praat erover, zorg voor afleiding huil als je wilt, het komt allemaal goed maar het kost tijd



Dikke knuffel voor jou en hou je sterk!



Mijn ex wil geen contact en daar heb ik het heel moeilijk mee. We houden ook veel van elkaar. Probleem is dat als we contact hebben ik ook graag wil horen dat hij me mist en het moeilijk heeft. En als ik het hoor geeft het weer hoop.

Heb jij het niet moeilijker als je juist wel contact hebt?

X
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op vrijdag 22 augustus 2014 13:50 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="dreamerx in "Als het over is"" class="messagelink">dreamerx schreef op 22 augustus 2014 @ 13:46</a>:</b>

Eigenlijk heb ik precies hetzelfde als jou meegemaakt, alleen wij spreken elkaar nog wel. Houden ontzettend veel van elkaar maar zoveel ruzies. Ook verloofd



Het enigste wat ik nu ga zeggen is zoek afleiding, bij mij is het nu bijna een week geleden en ja het doet nog steeds pijn, je bent nog steeds verdrietig kots misselijk en nergens zin in



Maar praat erover, zorg voor afleiding huil als je wilt, het komt allemaal goed maar het kost tijd



Dikke knuffel voor jou en hou je sterk!</div></blockquote>Ook heftig als je nog van elkaar houdt maar toch niet samen kunt zijn...komen de ruzies doir situaties buiten jullie om? Want dat scheelt ook een hoop. Wij konden niet met elkaar en niet zonder elkaar. Onze karakters botste te Erg, we hadden ruzie om de kleinste dingen en waren onszelf gewoon niet.. Samen dit besluit gemaakt gelukkig maar heftig is het wel
Just love your life.
quote:rania90 schreef op 22 augustus 2014 @ 13:35:

Mijn fout is dat ik misschien soms hem niet op de eerste plaats heb gezet wanneer ik dat wel had moeten doen. Vanochtend kon hij er dus niet meer tegen dat ik niet meteen terug kwam en zei "Nee je hoeft niet hierheen te komen want ik zie je binnen een dag". Hij kan er niet meer mee omgaan dat hij niet op de eerste plek komt. Heb ik inderdaad ook een aandeel in en heb ook geen moeite om dat toe te geven.Dit meen je toch niet?
Alle reacties Link kopieren
[dubbelt]
Alle reacties Link kopieren
quote:rania90 schreef op 22 augustus 2014 @ 13:35:

Ja Kerol, natuurlijk heb ik ook een aandeel gehad. Wij wonen allebei in een ander land, maar ik ben nu in Nederland omdat mijn vader op sterven ligt en ik dus graag bij mijn moeder wil zijn.



Ik zou vandaag teruggaan naar het land waarin we wonen, omdat ik weer moet werken en met mijn vader gaat het heel wisselend. We hadden dus gisteravond afgesproken dat hij mij zou ophalen van het vliegveld. Vannacht ging het ineens heel slecht met mijn vader en mijn moeder vroeg of ik niet tot zondag kan blijven, w ik graag doen. Hij voelt zich afgewezen iedere keer als ik langer moet blijven. Alsof hij niet belangrijk is, en ik heb hem inderdaad misschien dat gevoel gegeven af en toe, want ik heb weleens afgeslagen dat hij hierheen vliegt, omdat ik graag met mijn familie samen wilde zijn (fout, achteraf gezien van mij) + ik weet dat hij eigenlijk niet weg kan van zijn werk.



Mijn fout is dat ik misschien soms hem niet op de eerste plaats heb gezet wanneer ik dat wel had moeten doen. Vanochtend kon hij er dus niet meer tegen dat ik niet meteen terug kwam en zei "Nee je hoeft niet hierheen te komen want ik zie je binnen een dag". Hij kan er niet meer mee omgaan dat hij niet op de eerste plek komt. Heb ik inderdaad ook een aandeel in en heb ook geen moeite om dat toe te geven.



Duidelijk verhaal, en nu welgemeend: wanne kutjanus!

Zo'n typje moet je liever kwijt dan rijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ook bij mij is het sinds 3 weken voorbij. Intens verdrietig maar toch ook opluchting. Wij houden ook veel van elkaar maar op emotioneel vlak waren we te verschillend en konden daar niet samen uit komen. Ook factoren van buitenaf speelden hierin een rol.

Waren ruim 7 jaar bij elkaar en het laatste jaar liep de strijd steeds vaker en hoger op. Ex heeft uiteindelijk de knoop doorgehakt. Het gemis is zo enorm. Weet soms van gekkigheid niet wat ik ermee aan moet. Rationeel weet ik dat het beter is maar houden van iemand is helaas geen knopje wat je uit kan zetten. Sterkte to. Geef het de tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:spoon schreef op vrijdag 22 augustus 2014 13:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="dreamerx in "Als het over is"" class="messagelink">dreamerx schreef op vrijdag 22 augustus 2014 13:46</a></b> Eigenlijk heb ik precies hetzelfde als jou meegemaakt, alleen wij spreken elkaar nog wel. Houden ontzettend veel van elkaar maar zoveel ruzies. Ook verloofd



Het enigste wat ik nu ga zeggen is zoek afleiding, bij mij is het nu bijna een week geleden en ja het doet nog steeds pijn, je bent nog steeds verdrietig kots misselijk en nergens zin in



Maar praat erover, zorg voor afleiding huil als je wilt, het komt allemaal goed maar het kost tijd



Dikke knuffel voor jou en hou je sterk! </div></blockquote>



Mijn ex wil geen contact en daar heb ik het heel moeilijk mee. We houden ook veel van elkaar. Probleem is dat als we contact hebben ik ook graag wil horen dat hij me mist en het moeilijk heeft. En als ik het hoor geeft het weer hoop.

Heb jij het niet moeilijker als je juist wel contact hebt?

X Soms is het echt heel moeilijk maar wel heel fijn, we begrijpen elkaar heel goed en dat geeft een soort van steun. Het is moeilijk maar we hebben best veel contact. We hebben besloten dat we elkaar hier door heen sleuren. Wij hebben samen een gesprek gehad we willen allebei echt super graag bij elkaar blijven maar dat gaat gewoon niet, niet hoe het was. En als het dan toch zo moet zijn komen we heus wel weer bij elkaar. Ik praat misschien heel makkelijk erover ( nog Geen week uit elkaar) maar heb het er ook echt heel zwaar mee.
Just love your life.
Voor iedereen die het kan gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:ismene schreef op 22 augustus 2014 @ 13:56:

[...]



Echt? Misschien ben ik dan wel overgevoelig, maar "je bent niets, je bent niets waard voor mij,...". Nee, vind ik toch echt wel kutjanussig.



Ik had me zulke woorden nog wel voor kunnen stellen van een twintigjarige die tot het besef kwam dat hij enkele jaren in het verkeerde meisje had gestoken ofzo.



Kennelijk was je radar beter dan de mijne.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven