Begroeting date

22-09-2014 00:11 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze week heb ik een date met een meisje waarmee ik eerder heb gedate. Afgelopen date hebben we bij het afscheid kort gezoend. Er is duidelijk een klik!



Maar nu mijn vraag; hoe begroet ik haar deze keer? Weer gewone 3 kussen op de wang of zal zij meer / iets anders verwachten?
Alle reacties Link kopieren
als jullie vorige keer 1 maal hebben gezoend? Dan vind ik drie kusjes op de wang wel een net begin, Hou hierbij niet haar hand vast, maar leg je hand op haar heup, of de zijkant van haar buik,



Vorige keer is er kort gezoend, dat betekend uiteraard dat er een klik was, maar dat betekend niet dat ze ook stapel gek op je is.. Het zou raar zijn als je haar meteen weer op de mond gaat pakken, dat doe je niet VOORDAT je een relatie hebt...



In de relatie zelf ben je grenzeloos op gebied van zoenen. Dan is een blooper niet meer mogelijk.



Wat jij het beste kan doen, is gewoon lekker de hele dag op je af laten komen... (Y) Ik heb er vertrouwen in...



Ik ben zelf ook een man, (dat welliswaar op mannen valt) Maar zo als boven genoemd ga ik altijd ter werk.. En ik heb al vaak genoeg gemerkt dat me date's achteraf vonden dat we ''te snel'' hebben gezoend. (dit hoorde ik ook pas na 2 jaar relatie hoor haha) Je mag natuurlijk geen oversekste indruk achterlaten...
Gewoon drie zoenen geven. Aan het einde van de date kan je kijken of er meer in zit. Of tijdens de date zelf, maar niet op voorhand.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal met Lupine eens.... (Y)
Wat je kan doen: in ieder geval 2 zoenen op de wang, en de 3e heel kort op de mond.



(en je merkt vanzelf wel of zij dat ook wil, als ze nadrukkelijk voor de 3e zoen haar wang toekeert kan je die 3e altijd nog op haar wang laten landen).
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 21-06-2015 18:35
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Drie zoenen op de wang, en daarna zie je wel hoe het verder loopt.



Succes!!
Omdat het kan
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties!



Ik weet best zeker dat er meer is dan alleen een klik van haar kant. Bij mij blijft het op dit moment nog bij een klik maar dat ligt niet aan haar, ik kan na een paar dates nog niet zien of ze het meisje van mijn dromen is.



Ik zal het denk ik afwachten. Misschien dat zij al aangeeft wat ze verwacht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven