Ben ik stom geweest of moet ik mezelf niets verwijten?

19-09-2014 23:02 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets vreselijks stoms gedaan.



Ik ben een 22 jarige vrouw en sinds een klein half jaar vrijgezel. Tijdens mijn relatie leerde ik Sander (32) kennen. Al vanaf het begin merkte ik een zekere interesse van hem in mij. Aangezien ik in een relatie zat deed ik hier niet zoveel mee. Ik ging niet in op berichten na feestjes of ik met hem mee naar huisliep etc zodat hij regelmatig voor niets in de kou op mij heeft lopen wachten.



Toen ik eenmaal vrijgezel was, werd er binnen 2 maanden een date afgesproken tussen mij en Sander. Ergens twijfelde ik door ons leeftijdsverschil maar ik wilde hem een kans geven ( en mijzelf eigenlijk ook)



Deze eerste date is heel goed verlopen. Concertje op, wijntje erbij en veel besproken. Aangezien er al zo lang aantrekkingskracht tussen ons was zijn we met elkaar in bed beland (Ik was er niet heel erg trots op)



Na de date liet hij mij alleen naar huis lopen (Ik weet niet, hou van gentle man's en was hier een beetje beledigd door, waardoor ik met mijzelf afsprak hem als tijdelijke 'fuckbuddy' te beschouwen en meer niet)





Dus liet ik drie maanden alleen maar van mij horen wanneer ik 'zin' had. Hij, zo gek en eigenlijk ook te attent ....liet mij altijd maar weer binnen wanneer ik weer eens wat van mij liet horen(om de 2/3 weken) Hij deed elke keer zijn best om weer een concertje op te zetten en mij te vertroetelen als een prinsesje.



Echter merkte ik al snel dat Sander het erover begon te hebben met 'wederzijdse vrienden' Hij liet mijn apps lezen aan anderen en sprak binnen zijn voetbalteam over mij. In de kroeg hield hij mijn non stop in de gaten en dwarrelde wat langs mij heen. Als ik er tussenuit kneep(naar een andere kroeg) kreeg ik een sms waar ik uithing, waardoor ik uiteraad...wanneer ik die avond klaar was met mijn andere activiteiten maar weer aanbelde om mijn portie seks binnen te slepen.



De laatste keer was vlak voor het volksfeest bij ons in het dorp. Ik appte hem vanuit mijn tuin of hij thuis was, hij kwam terug van sporten en liet mij weten wel nog even te moeten douchen. Ik erheen, en hetzelfde ritueel.



Op het volksfeest heb ik mijn grootste fout ever gemaakt. Ik ben aan de haal (publiekelijk) gegaan met een voor mij bekende jongere jongen(een vriend). Ik was niet bij hem weg te slaan en zoende hem meerdere keren deze avond. Ik dacht dat hij niet op het volksfeest was maar aangezien er zoveel 'bekenden' omheen stonden denk ik dat hij hierover gehoord heeft of het in het ergste geval toch zelf heeft gezien.



Een week later wilde ik hem weer zien. Ik appte hem en ik kreeg als antwoord dat het hem 'Even niet zo verstandig meer leek'....Ik vroeg hem om uitleg maar kreeg geen reactie meer. Ik wist meteen dat het foute boel was en kon mijzelf wel voor de kop slaan.



Ik heb verhaal gehaald bij een collega van hem die mij vertelde dat hij niet begreep waarmee ik bezig was, dat Sander het er met hem over had en dat hij zeker wist dat Sander mij wel zag zitten.



De volgende dag trok ik de stoute schoenen aan en stuurde sander een bericht of hij tijd had die week. Zo lief als dat hij is kreeg ik meteen antwoord terug maar op mijn vraag echter niet. Hij vroeg alleen hoeveel tijd ik nodig had....5 uur later antwoorde hij dat hij 'Er geen vervolg aan wilde geven'



Ik heb hem mijn situatie uitgelegd in de app, mijn excuses aangeboden en hem verteld dat ik hem toch leuker vond dan dat ik dacht. Juist afwachtender was geweest aangezien ik wat jonger ben en had verwacht dat hij er wel vol voor zou zijn gegaan.



Ik kreeg daarop het antwoord dat hij niet echt de ruimte had voor een relatie en geen verplichtingen wilde, het lag aan hem bla die bla die bla.





Natuurlijk schoot mij 'he is just not that into you' in mij op en heb hem met rust gelaten. Me voorgenomen de volgende keer meer mijn gevoel te laten zien en ook eens een andere kant te bekijken.



Echter kwam ik hem deze week tegen tijdens een gezamelijk feestje waar hij me non stop in de gaten hield. Ik kreeg weer hoop, zag dat ik hem nog niet 100 procent koud liet. Heb hem weer ge-appt en we zijn weer redelijk ' on speaking terms '



Ik verwacht er niet teveel van. Maar ben eigenlijk wel benieuwd over de meningen van dit verhaal.



Leg ik mezelf een te grote druk op dat het mijn fout is dat dit niets is geworden? We hebben het namelijk nooit over exclusiviteit gehad. Wel vroeg hij veel altijd over mijn vorige relatie en waar ik op viel bij mannen, maar dat was het dan ook.



Mijn vader kent hem redelijk goed en zegt mij dat het een onzeker type is die al vaak genoeg zijn neus heeft gestoten aan vrouwen (een ex die binnen een jaar ging trouwen na een relatie van hem met 4 jaar)



Of is hij gewoon opeens op mij uitgekeken?



Aangezien ik nooit zelf enige indruk heb gegeven het serieus te zien vraag ik mij af waarom hij het opeens wilde verbreken als het alleen maar om de seks ging (hij wist niet beter eerst)





Vertel
Jij wil hem alleen terug als seksvriend? Waarom heb je je excuses aangeboden, jullie hadden toch geen exclusiviteit afgesproken. Ik denk dat hij ook wel doorhad dat je hem alleen voor de seks had.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik zou hem niet terug willen als seksvriend. Ik wil hem toch op een andere manier. Hem als ''seksvriend'' beschouwen is zelfbescherming geweest.... Dat heb ik ook heel duidelijk in mijn laatste bericht nadat hij me afwees om langs te komen gezegd.

Later kreeg ik nog een bericht dat ik voor 'het gesprek' (mijn uitleg en excuses) wel had mogen langskomen....
Alle reacties Link kopieren
Het is wat met dat geklooi met jan en allemaal alles moet maar mogen.



Ik zou er ook klaar mee zijn.
Sorry; de wet van wuiles..
Alle reacties Link kopieren
Nu hij je niet meer wil wordt het spannend en wil jij weer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt doodleuk met hem gespeeld en dat is nu teruggekaatst in je gezicht.

Je weet hoe iemand in elkaar zit. Je gaat geen hoop creëren als daar toch niks uit komt. Dat jij nu op de blaren van onzekerheid zit is mijn inziens niet meer als terecht.

Jij hebt hem ook zijn neus laten stoten, willens en wetens ingaan op van alles, bellen voor de neuk en een gezellige avond. (een fb is toch alleen voor de lusten, niet om dates mee te gaan doen?!)



Je hebt hem dus echt een verkeerde illusie voorgehouden.
Alle reacties Link kopieren
Tsja...das dom

Meer kan ik er niet van maken

Ik zou je niet meer hoeven in ieder geval
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jou niet zo aardig en vind dat Sander beter verdient.
Ja ja, nu weet ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
Wat een lulverhaal. Eens met little angel. Je hebt je neus gestoten, jammer voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Maar is het niet zo dat als hij geen SV wilde zijn, hij het niet al eerder had afgekapt? Of zijn intenties had duidelijk willen maken mij wel serieus te zien?

Het eerste contact na de eerste afspraak heeft wel vanuit mijn kant moeten komen...

Kan ik dit nog recht zetten? Ik ben bereid eigenlijk tot het uiterste te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Dit allemaal omdat hij je alleen naar huis liet lopen? Kind, begin vooral niet aan een relatie!
Ik heb 66 problemen en op z'n kop staan is daar 1 van.
Alle reacties Link kopieren
quote:emoh134 schreef op 19 september 2014 @ 23:35:



Kan ik dit nog recht zetten? Ik ben bereid eigenlijk tot het uiterste te gaan.

Hier zou je die kans niet krijgen

Ook niet als je tot het uiterste zou gaan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik snap er geen zak van.

Hij brengt je niet thuis en daarom wil je hem alleen als seksvriend?

Hij heeft geen zin meer en daarom wil je hem nu ineens wel?

En wat heeft die andere jongen ermee te maken, heeft die je wèl thuisgebracht dat je die nu niet meer wil of is hij een naamloze NPC?
Ik denk dat hij klaar is met jouw spelletjes, zou ik ook zijn.
Alle reacties Link kopieren
Die heb ik nooit gewild. De andere jongen heeft misschien de doorslag gegeven dat hij nu klaar met mij is.

Misschien heb ik teveel verwachtingen gehad in het begin. Vergeet soms dat ik zelf ook wat kan doen..
Alle reacties Link kopieren
En waarom niet eerlijk zijn over zijn teleurstelling. Maar het gooien op geen relatie willen?
Alle reacties Link kopieren
Praat erover met hem! Wat jij denkt en denkt te zien, zegt niets over wat hij denkt. Vraag wat hij wil? En wat wil jij eigenlijk? Waarom is hij zo leuk?



Vergeet niet dat jullie elkaar niet goed kennen en communiceren lijkt ook al niet jullie sterkste kant te zijn. Daarnaast is er een groot leeftijdsverschil en heeft hij al verschillende keren zijn neus gestoten aan vrouwen (waaronder/zoals jij).



Als hij zegt dat hij het wil proberen en jij wil dat ook nog, moet je je stinkende best doen en laten zien dat je zijn vertrouwen waard bent. En ja, dan kun je keihard op je bek gaan als het alsnog mis gaat, maar dat risico zul je moeten nemen als je hem echt zo bijzonder vindt.
Alle reacties Link kopieren
Karma heet dat... Ik hoop voor Sander dat hij er niet weer in trapt...
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat hij niet 'gek' op mij was en mij daardoor maar naar huis liet lopen alleen. Zelfbescherming.
Alle reacties Link kopieren
Praten zonder what'sapp kijkt mij eesentieel
Silence is golden. Duct tape is silver.
Dat heeft niks met zelfbescherming te maken hoor.
Alle reacties Link kopieren
[quote]missmisery schreef op 19 september 2014 @ 23:57:

Praten zonder what'sapp kijkt mij eesentieel[/quote





Gedaan. Zelfde reactie. Toen bood hij mij trouwens wel aan om mij naar huis te brengen met de auto. Kon meerijden. Was op een andere locatie. Niet gedaan trouwens..wilde hem niet tot last zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:emoh134 schreef op 20 september 2014 @ 00:00:

[quote]missmisery schreef op 19 september 2014 @ 23:57:

Praten zonder what'sapp kijkt mij eesentieel[/quote





Gedaan. Zelfde reactie. Toen bood hij mij trouwens wel aan om mij naar huis te brengen met de auto. Kon meerijden. Was op een andere locatie. Niet gedaan toen trouwens. Wilde hem niet tot last zijn.
Alle reacties Link kopieren
ik snap je wel ergens in het begin van je verhaal.. als een man mij alleen naar huis zou laten lopen zou ik het ook niet erg serieus nemen denk ik.



wel ben ik het eens met dat je moet communiceren. beetje gissen wat de ander wilt en verwacht. .daar schiet je niks mee op.



die andere jongeman zoenen was totaal niet handig van je.. en dat is waarschijnlijk wel leeftijdsverschil.. en misschien kijkt hij er ook zo naar..

Misschien is hij bang dat jij je wilde haren nog moet kwijtraken.



praat iniedergeval met hem over hoe jij er tegen aan kijkt
A woman with class is timeless

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven