Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:10.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Relaties
  4. Ben jij ook aan het internetdaten, klets mee!

Dit onderwerp heeft 1397 reacties, en bestaat uit 56 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 56.
De laatste reactie is geplaatst op 18-01-2011 22:49.

[ Ben jij ook aan het internetdaten, klets mee! - Laatste pagina ]

Ga naar een onderdeel

1. Ongetwijfeld zal er al een topic zijn over dating of internetdating maar die loopt volgensmij al een poos en mij leek het leuk om een nieuwe te starten :-$

Ik zal het spits afbijten!
    Echte stadsmeid nog geen 30, goed uitziend maar te kritisch of gewoon pech met mannen waardoor ik nog steeds geen vaste vriend heb en daar ben ik nu eigenlijk wel aan toe.
    Ik sta al een tijdje op en af op datingsites en heb daar in het verleden wel leuke contacten opgedaan.
    Normaal gesproken date ik met 1 persoon, maar toevallig heb ik deze week 2 dates staan.
    Vanavond een borreldate met een man waar ik al een tijdje mee over en weer mail. Morgen een dinnerdate met een man waar ik ook al een tijd mee over en weer mail. Mijn insteek voor beide dates is, gezelligheid en vooral niet te hoge verwachtingen hebben (van het verleden leert men).

Het lijkt mij leuk om elkaar op de hoogte te houden van de ontwikkelingen op internetdatinggebeid. Hopelijk met als resultaat een leuke vriend en anders gewoon lachen om én leren van de dingen die je meemaakt! (zie mijn topic, ontsnapt aan een engerd) :rofl:

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

1. Met als risico dat de etiketten van de potten met bedorven en/of smerige jam zijn ontworpen door getalenteerde grafische ontwerpers en de heerlijke varianten zijn versierd met labels gemaakt door een willekeurig van de weg geplukte chimpansee. ;-)

(En, nee, ik heb niks tegen aapjes. :-p)

Live today. He who dies with the most toys is still dead.

2. quote:
    Love2Chat schreef op 13 januari 2011 @ 16:26:
    Met als risico dat de etiketten van de potten met bedorven en/of smerige jam zijn ontworpen door getalenteerde grafische ontwerpers en de heerlijke varianten zijn versierd met labels gemaakt door een willekeurig van de weg geplukte chimpansee. ;-)

(En, nee, ik heb niks tegen aapjes. :-p)

:rofl:
    Al draagt een aap een gouden ring, .... (En nee, ook ik heb niks tegen aapjes. :-p)
    Ach, op elk potje een dekseltje. ;-)

3. Haha, aapjes met veel bling-bling schijnen dan wel weer mooie etiketjes te kunnen regelen, makkelijker maken ze het i.i.g. niet. :-p

Die potje/deksel analogie is eigenlijk ook erg toepasselijk. Enneuh, als ik me als man "deksels" goed voel, dan is het waarschijnlijk niet zo handig om op dit forum grapjes over "potten" te maken, hm? Dat laat ik dan maar even achterwege. ;-)

Zelf ben ik overigens al een paar maanden niet meer actief aan het internet-daten en da's aan een kant wel lekker, maar het begint ook wel weer een beetje te kriebelen (o.a. door wat ik hier lees). Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar op RP gestaan, maar ik zie hier ook leuke dingen over bijv. Badoo en Paiq.

Suggesties, anyone?

Live today. He who dies with the most toys is still dead.

4. quote:
    Love2Chat schreef op 14 januari 2011 @ 11:43:
    Die potje/deksel analogie is eigenlijk ook erg toepasselijk. Enneuh, als ik me als man "deksels" goed voel, dan is het waarschijnlijk niet zo handig om op dit forum grapjes over "potten" te maken, hm? Dat laat ik dan maar even achterwege. ;-)
    :rolling:
    quote:
    Zelf ben ik overigens al een paar maanden niet meer actief aan het internet-daten en da's aan een kant wel lekker, maar het begint ook wel weer een beetje te kriebelen (o.a. door wat ik hier lees). Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar op RP gestaan, maar ik zie hier ook leuke dingen over bijv. Badoo en Paiq.

Suggesties, anyone?

Over RP lees ik steeds vaker slechte verhalen. Als ik zou gaan switchen zal ik iig niet daar voor kiezen. Ik zit zelf op Badoo. Daarvan vind ik het wel prettig dat je ook zonder abo met anderen kan chatten. Om te zien wie jou wilt ontmoeten moet je dan weer wel lid zijn. Kost geloof ik iets van 8 euro per maand. Dus erg laag drempelig.
    Met Paiq heb ik geen ervaring.

5. @Love2Chat Is het niet zo dat op gratis sites meer mannen staan en op betaalde sites meer vrouwen? (dus dat wordt dokken voor jou ;-) ). Voor Parship gaat dat iig wel op. Redelijk dure site, maar als je lang wacht met betalend lid worden krijg je steeds leukere aanbiedingen. Weinig activiteit daar, maar contacten zijn over het algemeen wel serieus. Ik vind het prettig dat je gematched wordt na het invullen van een test. Sta sinds gisteren op RP. Nou, ik weet het niet. Dat gespam met die hartjes. Ook een tijdje op Paiq gestaan. Leuke site, maar je moet wel van chatten houden (vind ik nogal tijdrovend). Na een tijdje was de bron ook wel opgedroogd daar.

6. Hmm, moet nu al mijn mening over RP bijstellen. Heb toch een paar hele leuke reacties, zag ik net :) .

7. Hallo allemaal!

Wat een stilte hier...iedereen druk aan het daten?!

Ik snap er helemaal niks meer van!
    Van de week afgesproken ervoor te gaan, hij had het wel wat druk dus afgesproken voor morgen. Belt ie me gistermiddag op dat hij gevraagd is voor iets wat hij heel leuk vindt, dus het zondag niet doorgaat.
    Dat houdt dus in dat we elkaar voor vrijdag niet meer zien (als we het weekendje weg zouden gaan). Heb ook het idee dat zijn reden niet helemaal klopt, maar een smoes is. Maar daar kom ik vanzelf wel achter..;-)

Nah ja....zou betekenen dat we elkaar bijna 3 weken niet hebben gezien dan....noem ik niet echt "'ervoor gaan'.

Pffff...ben benieuwd waar dit weer toe leidt..

8. ps. net alsof ik trouwens niet leuker ben als iets anders...Grrrrr.

9. Ahhhh Rara dat is niet leuk zeg! ik zou zoiets hebben als ik hem was, nou ik heb al een afspraak moeten verzetten met Rara en tja dan komt dat leuks maar Rara is leuker! Prioriteiten stellen heet dat... maar wat was dan dat leuke? heeft hij dat niet verteld dan?

he bah niet leuk! dan vind ik wel dat hij dan van de week nog wel even langs kan komen, effe moeite doen mister!

Donderdag lekker gegeten met Mr. 3, zo leuk weer :-) en gisteraaf weer 1 1/2 uur aan de foon getalkd zo leuk! vandaag moest hij helaas werken maar later kwam hij op msn dat hij graag naar me toe wilde komen...Meneer is helaas ook grieperig aan het worden en heeft last van een soort koortslip dus we hebben gewoon lekker tegen elkaar aangehangen en is hij net naar huis gegaan...zucht tis een schatje..:-)

10. Miepie; dat klinkt goed zeg!!!!

Hij heeft wel gezegd wat het was, maar ivm evt herkenbaarheid misschien niet slim om hier neer te zetten.
    Vind het gewoon stom, want hij weet dat ik maandag-en dinsdagavond moet werken, hij kan op woensdag nooit....

Geloof dat hij toch niet zo 'into me' is als hij beweert....beetje moeite doen is dan toch niet teveel gevraagd?

11. Nee Rara das helemaal niet te veel gevraagd... okay dus je wet wel de reden, logisch dat je het niet hier neerzet...

maar wat vond jij van die reden dan? had jij zoiets okay das een kans die niet meer zo gauw aan komt waaien, of had je zoiets van mmmm ik ben veel leuker en dat andere kan nog wel een andere keer? maar jullie gaan het weekendje toch gewoon nog weg?

12. @ Rara: Klinkt niet zo enthousiast allemaal. Van zijn kant dan natuurlijk. Hebben jullie tussendoor inmiddels wel meer contact met elkaar gehad? Stomme vraag misschien maar wie heeft de vakantie geboekt? Ik zelf zal in zo'n geval denk ik een vriendin polsen of zij, als de date niet doorgaat, zin heeft om mee te gaan. En dan juist die dagen weg heerlijk benutten om eerst gal te spuwen en daarna lekker leuke dagen weg er van te maken.

@ Miepieee: *zucht* :love: lovestory?

Man waar ik chatdate mee had vertelde zojuist dat zijn computer gecrasht was. Op naar de herkansing.

13. Vind de reden nergens op slaan....is iets wat niet heel bijzonder of uniek is (en dat ben ik natuurlijk wel, hahah). En het is iets wat hij wel vaker doet en veel vaker gaat doen de komende tijd. Vaag he?!

Het weekendje??? Heb eigenlijk weinig zin om met hem weg te gaan als we elkaar dan voor het eerst weer zien na de exitmail en de goedmaaktelefoontjes. En zeker omdat we de kans hebben elkaar te zien morgen, maar meneer andere dingen belangrijker vindt...

14. Hai A&K,

Vakantie staat op mijn naam, en heb idd net mn vriendin al gevraagd wat ze volgend weekend doet, hahha.

Sukses met je herkansing!!

15. Kan me je gevoel goed voorstellen Rara. Als je iemand écht leuk vind dan doe je er moeite voor. Gaat wel erg moeizaam zo. Samen een lang weekend weg zonder elkaar daarvoor een paar keer gezien te hebben en irritaties zal ik dan niet meer doen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Chatdate was gisteren wel online maar sprak me niet aan. Voel me beetje op de reservebank gezet. Weet nog niet wat ik er mee gaat doen. Hij wordt zo wel steeds minder leuk.

Wel gisteravond met iemand anders zitten chatten. Was wel leuk maar hij loopt wel erg hard van stapel, gaat het probleem de andere kant weer op. Afremmen. Hij is maar 1 cm groter dan ik volgens zijn profiel. Ben benieuwd wat voor effect dat gaat geven. Ik heb altijd hoge hakken aan. Haha! Als het goed is gaan we elkaar morgenavond zien.

16. Gisteren date nog op msn gehad. Hij kwam met het voorstel om elkaar vanavond na zijn "ding" nog te zien omdat hij het anders ook wel wat lang vond gaan duren. Dus we gaan elkaar nog zien.
    Ik ga wel met gemengde gevoelens weg volgend weekend, maar denk (hoop) dat het misschien wel duidelijkheid gaat geven hoe verder te gaan (of niet).

@A&K; zou er klaar mee zijn als ik een chatdate hebt en hij spreekt me niet aan (want dat was toch ook niet de eerste keer?!).
    Hahaha...die lengtes he?! Ben zelf ook best wel lang, dus veel mannen zijn al snel kleiner als ik. En zeker met hakken aan!
    Maar ja, als ie nu heeeel leuk is....zeg altijd; als je ligt merk je er niks van...(of het moet Roel van Velzen zijn).
    Wat gaan jullie morgenavond doen?

17. Met chatdate ben ik ook wel klaar. Hadden niet voor gisteravond afgesproken maar als ik hem dan wel on ziet staan, en hij mij, dan zou je toch verwachten dat hij je aanspreekt als hij je zo leuk vind als hij beweerd.

Goed dat je toch nog voor vanavond hebt afgesproken. Weet je gelijk wat je gevoel is wanneer je hem weer ziet en spreekt. Wanneer dat twijfels kan je altijd nog het weekend afzeggen.

Wij gaan ergens wat drinken. Op een maandagavond nog best lastig. Maar wil hem niet thuis hebben.

18. Ha ladies,

Leuk om jullie ervaringen te lezen! Ik heb zelf een half jaar geleden een paar maanden gedate en eerlijk gezegd heb ik er maar één leuk contact aan over gehouden. Wel erg gelachen natuurlijk toen mijn 1e date een bankdirecteur met een porsche en een megagroot appartement bleek te zijn, haha.
    Uiteindelijk kwam ik in een kroegje in de Jordaan een leuke vent tegen. Helaas heeft hij het pas uitgemaakt en nu zit ik te twijfelen of ik weer actief zal gaan daten. Aan de ene kant vind ik de aandacht wel leuk maar aan de andere kant kreeg ik de vorige keer op RP zoveel reacties van enge "oude" mannen. Gisteren heb ik op Paiq rondgesurft maar ik vind het maar een vage site omdat je niet kunt zien met wie je chat. Eerlijk gezegd heb ik niet zo'n zin om zo maar met iemand in gesprek te gaan.
    Om te voorkomen dat ik weer door allerlei enge mannen lastig gevallen word heb ik me, echt heel genant, aangemeldt bij mooiemensen-dating. Erg he? Alsof het alleen maar om het uiterlijk gaat..... Hebben jullie ervaring met die site? En wat voor mensen denk je dat ik daar tegenkom?

Ik hoop dat ik snel mooie of foute date-ervaringen met jullie kan delen.

19. Hallo Krul, gezellig dat je erbij komt. Mooie mensen dating ken ik niet. Ik zou zeggen schrijf je in en deel hier met ons je ervaring. ;-)

Inmiddels zit ik tóch al een paar uur met chatdate te chatten. Hij is erg voorzichtig. Tot nu toe heeft badoo hem niet gebracht waarop hij hoopte. Veel dames voor snelle wip. En nu komt hij er eentje tegen die niet zo in elkaar steekt en is hij wantrouwig. Grrrrr.... willen alle dames voor snelle sex zich afmelden op de datingsites?! Dan worden wij weer serieus genomen.

20. quote:
    Aliveandkicking schreef op 16 januari 2011 @ 16:03:

Inmiddels zit ik tóch al een paar uur met chatdate te chatten. Hij is erg voorzichtig. Tot nu toe heeft badoo hem niet gebracht waarop hij hoopte. Veel dames voor snelle wip. En nu komt hij er eentje tegen die niet zo in elkaar steekt en is hij wantrouwig. Grrrrr.... willen alle dames voor snelle sex zich afmelden op de datingsites?! Dan worden wij weer serieus genomen.
    Laten die dames zich aanmelden op de snelle wip-site! :smile:

21. A&K: zooo een paar uur alweer aan het chatten dus op deze mooie zondag ;-) Ik weet nog 4 jaar terug dat ik mij op het datingpad begaf en verhalen hoorde van mannen dat vrouwen alleen maar uit waren op 1 ding..en probeer dan maar tegen een leukerd duidelijk te maken dat je toch wel echt interesse in hem hebt...

Ik heb zelf ook op RP gestaan, maar moest toen erg lachen dat ik terwijl ik nog niet eens mn profiel en fotos geupload had ik al 10 mails binnen had! eerst denk je wat leuk! en dan denk je jezus man get a life..

tja en ik weet het niet zo goed met die mooie mensen dating gebeuren, maar vertel gerust alles wat je meemaakt :-)

22. Jou ervaring op RP heb ik ook gehad op Badoo. Ik was met stomheid geslagen. Gelukkig is het nu rustiger en merk ik dat nu het overgrote deel wel serieus is. Alhoewel er regelmatig nog een begin twintiger langs komt waaien die beweerd dat hij volwassen is voor zijn leeftijd. Haha!

Nog steeds tussen de bedrijven door met chatdate op de chat. Weet inmiddels waar zijn twijfel vandaan komt. Doordat ik in eerste instantie twijfelde en toen uitgelegd waarom. Uitgelegd hoe ik daar nu in sta. De bal ligt bij hem. Mag hopen dat dat geen oude koe gaat worden. Ben ik allergisch voor.

23. A&K en is het een oude koe geworden? Of is door misverstand er nu iets nieuws ontstaan?

Rara, hoe ist het afgelopen met je date van die avond. Ga je nu wat relaxter weg het weekend??

Krul welkom en hoe vevalt het op mooiemensen?
    Vriendin van me stond erop maar was eingelijk gewoon hetzelfde, veel draaide om sex.

Maar we zijn hier nu nog met een paar en er is nog een internet kletstopic waar ik en miepie heen en weer wippen.
    Is het geen leuk idee om allemaal tesamen daar te schrijven??

Roland, hoe is het bij jouw??

Ik zelf rustig, chat wel maar niks wat serius is of kan worden heb ik het idee. Ligt ook een deel in mezelf onverwerkte kwestie's en ex die dan weer gaat...zucht.
    Zelf heb ik het idee dat het allemaal pas zal oplossen als mister right zich aandient,,,,of sta ik er niet voor open???
    Tijd zal leren

24. Hoi Poezelig, is mss inderdaad wel gezelliger daar naar toe te wippen. Zal daar wel mijn verhaal gaan schrijven.

25. Goeienavond allemaal!

Ik vind overwippen ook geen probleem hoor, ik zal daar straks een korte samenvatting zetten...