Berichtjes

25-04-2014 00:50 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
-weg-
Alle reacties Link kopieren
Mwah niet iedereen houd van sms'en. Mijn vriend is meer van het bellen. Ik stuur bijvoorbeeld hele lange berichten en ik krijg 1 zinnetje terug of 1 woordje. Hij pakt liever de telefoon en belt. Waarom bel je hem niet ? Is toch leuker dan sms'en. Zelf een beetje initiatief nemen kan geen kwaad. Als hij verder erg galant en lief is, hoeft er niet perse iets achter te zitten natuurlijk.
.
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat we maar eens in de zoveel dagen contact hebben

en elkaar maar hooguit eens per week zien maakt dat ik het idee heb dat hij mij niet leuk genoeg vindt.. Of is dit normaal in het begin?
Heb je al tegen hem gezegd dat je hem graag vaker ziet? Bel je hem wel eens op?
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat heb ik nog niet gedaan. Enerzijds omdat het nog pril is en

ik nog niet eerder tegen dit soort gedrag ben aangelopen en anderzijds omdat ik geen hoogte lijk te krijgen van zijn gevoelens.

We hebben elkaar nu al een week niet gezien en hij stuurde een bericht dat hij wel vaker zou kunnen sms'en. Ik stuurde terug dat ik het inderdaad gezellig zou vinden, maar hij blijft bij het oude gedrag
Het kan dan inderdaad zo voelen alsof je uit elkaar groeit. Maar dat voel je instinctief goed aan vaak. Als het goed zit voel je dat ook. Misschien juist heel gezond om het wat rustiger aan te doen.. Mijn eigen relaties zijn altijd in het begin zo veel mogelijk bij elkaar, echt wel drie à vier keer per week. Een keer lijkt mij inderdaad veel fijner ook al mis je iemand dan.. Je leven veranderd anders zo snel in eens.



Dus zolang hij zich verder gedraagt alsof hij echt gek op je is en investeert in jou en jullie samenzijn (niet alleen in sex....) en je voelt dat het serieus is tussen jullie, dan denk ik dat je een blij meisje mag zijn :Imao:



Lastig, relaties
Alle reacties Link kopieren
We hebben nog geen seks gehad, maar zien elkaar dus ook niet meer dan een keer per week. Best weinig
Als het niet goed voelt dan kan je niets anders doen dan het nog een keer aankaarten en met een oplossing komen. En anders langzaamaan beseffen dat het voor jou niet werkt en het tot een einde brengen.

Je moet alleen dat doen waar je gelukkig van wordt en positieve energie uit haalt. Zodra je voelt dat dat veranderd en het je zelfvertrouwen aantast, direct er wat aan doen want daar ben je veel te leuk voor en is zonde van je tijd.
Alle reacties Link kopieren
Neem je zelf ook wel eens initiatief om wat af te spreken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
waarom moet hij naar jou komen?

Waarom pak je zelf de telefoon niet e zeg je, ik heb zin om je te zien zal ik naar je toekomen vanavond?



Je komt op mij een beetje over alsof je gaat zitten wachten tot er iets gebeurd.

Misschien denkt hij wel,volgens mij vindt ze me helemaal niet leuk,alle contact moet van mij komen anders hoor ik niets.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Summerdance het zou best wel eens kunnen dat je gelijk hebt! Ik heb inderdaad weinig tot geen initiatief genomen. Alleen in het laatste bericht aangegeven wanneer ik kon, maar nog niets op gehoord. Meestal neem ik initiatief wanneer ik een jongen kan peilen. Van hem krijg ik echter geen hoogte
Alle reacties Link kopieren
Off-topic: Isa! Je vriend?! Wat leuk!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 25 april 2014 @ 00:57:

Mwah niet iedereen houd van sms'en. Mijn vriend is meer van het bellen. Ik stuur bijvoorbeeld hele lange berichten en ik krijg 1 zinnetje terug of 1 woordje. Hij pakt liever de telefoon en belt. Waarom bel je hem niet ? Is toch leuker dan sms'en. Zelf een beetje initiatief nemen kan geen kwaad. Als hij verder erg galant en lief is, hoeft er niet perse iets achter te zitten natuurlijk.Isa wat leuk!!
Wat Summerdance zegt. Neem zelf eens het initiatief voor een extra afspraak.
Alle reacties Link kopieren
quote:popje6 schreef op 25 april 2014 @ 00:50:

Hoi meiden,



Ik ben nu ong anderhalf maandje met een jongen aan het daten. We zien elkaar eens in de week, en soms lukt het een week niet. De eerste week stuurde hij iedere dag een bericht maar inmiddels is dat afgezwakt naar eens in de twee, drie dagen. Dan zijn het echter wel erg lieve berichtjes. Op onze dates is hij ook erg galant.



Door het weinige contact voel ik mij afgewezen. Terecht?Nou, Nee dus...
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet terecht, hij is leuk en gedraagt zich prettig. Jullie kennen elkaar nog maar een paar weken en zitten in de kennismakingsfase. Ik zou mij er niet zo druk over maken.



Al kan ik mij wel voorstellen dat je hem soms mist en dat je hem vaker wilt zien. Ik zou die emotie(s) eerder als positief beschouwen van als negatief. Draai het om, jij vindt hem leuk genoeg om hem af en toe te missen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon gewend dat jongens je heel veel aandacht geven in het begin. Vandaar dat ik twijfel aan zijn gevoelens voor mij
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 25 april 2014 @ 10:47:

Nee, niet terecht, hij is leuk en gedraagt zich prettig. Jullie kennen elkaar nog maar een paar weken en zitten in de kennismakingsfase. Ik zou mij er niet zo druk over maken.



Al kan ik mij wel voorstellen dat je hem soms mist en dat je hem vaker wilt zien. Ik zou die emotie(s) eerder als positief beschouwen van als negatief. Draai het om, jij vindt hem leuk genoeg om hem af en toe te missen.Ik hoop dat je gelijk hebt! Vind jij het dan niet raar dat hij mij ook wel eens een weekje niet kan zien? Of langer. Wanneer je iemand leuk vindt wil je toch veel meer bij diegene zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven