Beschuldigd van stalken door ex en nieuwe blonde vriendin

29-07-2014 23:22 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
de blonde vriendin van mijn ex heeft vodoo bij hem gedaan daarom denkt hij dat ik ze stalk. Ik ben alleen langs geweest voor spullen, gebelt en gemailed voor spullen.



Ze heeft aan buren vertelt dat ik ze stalk. Iedereen zegt ik moet ophouden ik ben woedend en ga ze aanklagen! Iemand advies
Hoevaak heb je gebeld en gemaild?
Hoe vaak ging je langs?
Alle reacties Link kopieren
Aanklagen?? Gewoon negeren.
Alle reacties Link kopieren
Sue the bastards!
Alle reacties Link kopieren
Elk verhaal heeft twee kanten.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je (hoe belangrijk is dat eigenlijk voor je?) dat ze blond is?
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
Iedereen is op de hoogte. Zelfs mijn ouders. Ik schijn ze te stalken en volgen. Ik reed een keer toevallig achter ze in de auto, kon ik niks aan doen en dat werd meteen als stalken gezien.



Ik ben 4 keer langs geweest omdat de spullen niet compleet waren. Bellen en mailen ook een paar keer ivm niet compleet zijn van spullen. Verder helemaal niks. Mijn naam word aangetast. Men ziet me als de gekke stalkerige vrouw met katten.
Probeer een plukje blond haar van haar te pakken te krijgen en voodoo haar lekker terug.
Alle reacties Link kopieren
Crazy cat lady
Alle reacties Link kopieren
Vodoo...? Spannend!

Kun je de toverspreuk niet gewoon ongedaan laten maken

Voodoo is het, en waar wil je op aanklagen? Op het feit dat hij zegt dat zij zegt dat jij stalkt?



Lekker laten gaan, of wil je hem terug?
Schijnen veel Noorse blonde schonen te zijn die aan voodoo doen... Zou gewoon naar de politie gaan als ik jou was....
Alle reacties Link kopieren
Ik wil smartengeld voor het aantasten van mijn goede naam.



Er kan lacherig over vodoo gedaan worden maar zijn vriendin is een wicca heks.
Alle reacties Link kopieren
Plukje haar, een nagel (echt, niet nep) van allebei in een voodoopoppetje proppen, poppetjes even flink met het hoofdje op de tafelrand slaan, dan hebben ze drie dagen koppijn en geen tijd om op jou te letten.



Ik word een beetje ibbelig van dit soort onzintopics.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de katten op ze afsturen!
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat heb je met die nieuwe blonde vriendinnen!

Akelige wijven zijn het!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wicca is geen voodoo.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het nou TO, voodoo of wicca?
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
quote:hoofdpijn schreef op dinsdag 29 juli 2014 23:26 Iedereen is op de hoogte. Zelfs mijn ouders. Ik schijn ze te stalken en volgen. Ik reed een keer toevallig achter ze in de auto, kon ik niks aan doen en dat werd meteen als stalken gezien.



Ik ben 4 keer langs geweest omdat de spullen niet compleet waren. Bellen en mailen ook een paar keer ivm niet compleet zijn van spullen. Verder helemaal niks. Mijn naam word aangetast. Men ziet me als de gekke stalkerige vrouw met katten. Is wel veel hoor. 1 mail is genoeg. Ik denk dat de advocaat dit tegen je zal gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Smartengeld?
Alle reacties Link kopieren
Nou ja normaal is het niet. Ik heb geen bewijs voor de vodoo maar omdat ze een wicca heks is kan alles natuurlijk. Hij is ook heel erg veranderd en zichzelf niet door de vodoo of andere wicca spreuken.
quote:hoofdpijn schreef op dinsdag 29 juli 2014 23:31 Ik wil smartengeld voor het aantasten van mijn goede naam.



Er kan lacherig over vodoo gedaan worden maar zijn vriendin is een wicca heks. Zij hebben bewijs tegen jou. Jij moet straks nog smartengeld betalen
TO, misschien ben je niet helemaal helder en zie je zelf niet dat je raar gedrag vertoont.
Nou ik ben 10 jaar gestalkt door iemand en de politie deed geen flikker dus voor 1 x toevallig achter iemand rijden gaan ze je heus niet in het gevang gooien om de rest van je leven op brood met spinnen te leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven