Bewust geen kinderen?

12-01-2012 18:33 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames

Ik weet mijn hele volwassen leven al ,en ik ben nu 42 ,dat ik geen kinderen wil.

Dit is best belangrijk om te communiceren als je een relatie wilt aangaan met een vrouw , om misverstanden ,ongelukjes of teleurstelling te voorkomen .

Nu mijn vraag , zijn er ook vrouwen die dat zo voelen ,en er al hun hele volwassen leven zo over denken?

En waarom wil je geen kinderen?

Ik stel deze vraag om een beeld te krijgen of er überhaupt vrouwen zijn die bewust geen kinderen willen krijgen.

En om nou te gaan daten en het eerst te vragen is ook niet echt de juiste openingen zin.



Tips ,reacties????
Noem mij maar BOOM
Alle reacties Link kopieren
Tips; gebruik de zoekfunctie.
Joh, er is hier een compleet sequel topic met kindvrije vrouwen! Even je Google gebruiken en je komt er zo.
quote:alia1 schreef op 12 januari 2012 @ 18:33:



En om nou te gaan daten en het eerst te vragen is ook niet echt de juiste openingen zin.



Tips ,reacties????



Nou, het maakt iig een boel duidelijk als je het wel verteld. En zorgt iig voor minder gebroken harten, lijkt me. Mochten jij en de dame verliefd worden en later krijgt ze te horen dat jij geen kids wi en zij persé wel.



Beetje ander verhaal, maar toch...

Bij mijn eerste date vroeg ik of de desbetreffende man van voetbal hield. Zo ja, dan was het een verloren zaak, bloedhekel had ik aan voetbal en voetballende mannen, dankzij vader en broer.

Op deze manier heb ik mijn man leren kennen Hij had (happy me) helemaal niets met voetbal.



(heb nu wel voetbalminnende kids, antivoetbal is dus niet altijd overerfelijk)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bewust geen kinderen.

Heb nooit gedacht dat het me leuk zou lijken om een kind te hebben. Wel altijd de mogelijkheid open gehouden dat ik dit "opeens" toch zou gaan vinden maar dat is nooit gebeurd.



Ben nu 45 dus denk ook niet dat ik hier nog spijt van zal gaan krijgen.



Om me heen natuurlijk allemaal vriendinnen met kinderen maar ook dat heeft bij mij nooit geresulteerd in de wens tot zelf een kind.



Geniet volop van mijn kinderloos bestaan, mijn parttime baan, mijn hobbys enz.



Ik heb dus niet geen kinderen omdat ik carriere wilde maken of een leven leidt waarin geen kinderen passen. Ze hadden prima gepast maar het lijkt mij gewoon niet zo'n leuk leven.

Gelukkig een man getrouwd die dit ook zo voelt dus zijn ze er nooit gekomen en daar ben ik erg tevreden en blij mee.
Ho, verkeerde topic, dacht even dat we aan een nieuw deel toe waren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 12 januari 2012 @ 18:46:

Ho, verkeerde topic, dacht even dat we aan een nieuw deel toe waren.







TO, je bent hier welkom:

Vanaf oktober 2010 bewust kindvrij deel 13!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 12 januari 2012 @ 18:43:

Joh, er is hier een compleet sequel topic met kindvrije vrouwen! Even je Google gebruiken en je komt er zo.



Had niet echt in die hoek gekeken

Heb het al gevonden!!

Maar ja een forum bestaat uit vragen en reageren door verschillende mensen ,en niet enkel zoeken. dacht ik

Ben allang blij dat ik geen hengel beschuldigingen krijg
Noem mij maar BOOM
Scheelt wel weer dat je geen (belachelijke) kindernamen hoeft uit te zoeken.



Sorry:p
Alle reacties Link kopieren
quote:mieke1966 schreef op 12 januari 2012 @ 18:45:

Ik heb bewust geen kinderen.

Heb nooit gedacht dat het me leuk zou lijken om een kind te hebben



Om me heen natuurlijk allemaal vriendinnen met kinderen maar ook dat heeft bij mij nooit geresulteerd in de wens tot zelf een kind.



Geniet volop van mijn kinderloos bestaan, mijn parttime baan, mijn hobbys enz.



Ik heb dus niet geen kinderen omdat ik carriere wilde maken of een leven leidt waarin geen kinderen passen. Ze hadden prima gepast maar het lijkt mij gewoon niet zo'n leuk leven.

Gelukkig een man getrouwd die dit ook zo voelt dus zijn ze er nooit gekomen en daar ben ik erg tevreden en blij mee.Zo dit scheelt mij weer typen
quote:alia1 schreef op 12 januari 2012 @ 18:33:

Hallo dames

Ik weet mijn hele volwassen leven al ,en ik ben nu 42 ,dat ik geen kinderen wil.

Dit is best belangrijk om te communiceren als je een relatie wilt aangaan met een vrouw , om misverstanden ,ongelukjes of teleurstelling te voorkomen .

Nu mijn vraag , zijn er ook vrouwen die dat zo voelen ,en er al hun hele volwassen leven zo over denken?

En waarom wil je geen kinderen?

Ik stel deze vraag om een beeld te krijgen of er überhaupt vrouwen zijn die bewust geen kinderen willen krijgen.

En om nou te gaan daten en het eerst te vragen is ook niet echt de juiste openingen zin.



Tips ,reacties????Op die leeftijd lijkt me dat je niets meer hoeft uit te leggen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel jong (22) maar ik weet al sinds jonge leeftijd dat ik absoluut geen kinderen wil. Het zou mijn ergste nachtmerrie zijn denk ik. Er valt nog zoveel meer uit het leven te halen; reizen, carriere, hobbies, vrienden etc dat ik er niet aan moet denken! Bij een evt relatie zou ik er ook alleen over beginnen als het serieus wordt..
quote:mieke1966 schreef op 12 januari 2012 @ 18:45:

Ik heb bewust geen kinderen.

Heb nooit gedacht dat het me leuk zou lijken om een kind te hebben. Wel altijd de mogelijkheid open gehouden dat ik dit "opeens" toch zou gaan vinden maar dat is nooit gebeurd.



Ben nu 45 42 dus denk ook niet dat ik hier nog spijt van zal gaan krijgen.



Om me heen natuurlijk allemaal vriendinnen met kinderen maar ook dat heeft bij mij nooit geresulteerd in de wens tot zelf een kind.



Geniet volop van mijn kinderloos bestaan, mijn parttime baan, mijn hobbys enz.



Ik heb dus niet geen kinderen omdat ik carriere wilde maken of een leven leidt waarin geen kinderen passen. Ze hadden prima gepast maar het lijkt mij gewoon niet zo'n leuk leven.

Gelukkig een man getrouwd die dit ook zo voelt dus zijn ze er nooit gekomen en daar ben ik erg tevreden en blij mee.Zo, ik hoeft ook niets meer te typen .
Alle reacties Link kopieren
quote:germanwings schreef op 12 januari 2012 @ 18:58:

[...]





Op die leeftijd lijkt me dat je niets meer hoeft uit te leggen?Het wil nog wel eens voor komen dat ik naar een vrouw kijk van 30 ,maar met een vrouw van mijn eigen leeftijd is dit natuurlijk snel duidelijk
Noem mij maar BOOM
Alle reacties Link kopieren
Mieke1966: bedankt, ik type ook niet verder.



TO: als je in het kindvrije topic gaat lezen, begin dan bij deel 1. Nu is het inmiddels meer een kletsgroepje geworden (denk ik) en gaat het minder over het (waarom van) kindvrij zijn.
Als je de 40 al gepasseerd bent hoef je toch niets meer uit te leggen? Dan ben je je deadline wel gepasseerd. Ik stond zelfs 'n keer stomverbaasd toen ik 'n date had rond m'n 35e dat de man in kwestie aangaf nog vader te willen worden. Dacht dat dát al wel de leeftijd was waarop je van elkaar zou mogen aannemen dat dat een gepasseerd station is.



Enfin, ik ben dus ook duidelijk lid van de bewust kindvrij club

Ik besteed mijn tijd en geld liever aan andere dingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter02 schreef op 12 januari 2012 @ 19:09:

Mieke1966: bedankt, ik type ook niet verder.



TO: als je in het kindvrije topic gaat lezen, begin dan bij deel 1. Nu is het inmiddels meer een kletsgroepje geworden (denk ik) en gaat het minder over het (waarom van) kindvrij zijn.



Na een paar delen is inderdaad het waarom van kindvrij zijn wel uitgemolken

Maar als er een nieuw persoon komt meeposten willen we best wel opnieuw uitleggen wat onze beweegredenen zijn hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 12 januari 2012 @ 19:14:

Als je de 40 al gepasseerd bent hoef je toch niets meer uit te leggen? Dan ben je je deadline wel gepasseerd. Ik stond zelfs 'n keer stomverbaasd toen ik 'n date had rond m'n 35e dat de man in kwestie aangaf nog vader te willen worden. Dacht dat dát al wel de leeftijd was waarop je van elkaar zou mogen aannemen dat dat een gepasseerd station is.



Enfin, ik ben dus ook duidelijk lid van de bewust kindvrij club

Ik besteed mijn tijd en geld liever aan andere dingen.



Je hebt gelijk ,maar mijn ogen vallen nogal eens op vrouwen van een jongere leeftijd

Maar de vrouwen van mijn leeftijd zijn blijkbaar die tijd voorbij.

Geloof het of niet ,dat had ik me eigenlijk nog nooit gerealiseerd

Je bent zomaar ouder dan je denkt, dat blijkt wel weer.

Maar ik ben ook eigenlijk wel een beetje wereld vreemd
Noem mij maar BOOM
Alle reacties Link kopieren
quote:germanwings schreef op 12 januari 2012 @ 18:58:

[...]

Op die leeftijd lijkt me dat je niets meer hoeft uit te leggen?TO is man, en 42. Dus ja, er valt nog wel wat te vertellen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 12 januari 2012 @ 19:17:

[...]





Na een paar delen is inderdaad het waarom van kindvrij zijn wel uitgemolken

Maar als er een nieuw persoon komt meeposten willen we best wel opnieuw uitleggen wat onze beweegredenen zijn hoor.Ik had het al gevonden ,en zag dat het nu ging over de wereld der kunst en cultuur
Noem mij maar BOOM
Alle reacties Link kopieren
quote:alia1 schreef op 12 januari 2012 @ 18:33:

Hallo dames

Ik weet mijn hele volwassen leven al ,en ik ben nu 42 ,dat ik geen kinderen wil.

Dit is best belangrijk om te communiceren als je een relatie wilt aangaan met een vrouw , om misverstanden ,ongelukjes of teleurstelling te voorkomen .





Heb je je ook laten sterilliseren?

Want ik kan me zo maar voorstellen dat je als kindvrije man helemaal wilt voorkomen dat iemand door de pil en/of heen zwanger wordt (schijnt regelmatig voor te komen, als ik de topics hier lees).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
We hebben 't ook regelmatig over reisplannen. Dat zijn ook dingen waar je als kindvrije meer tijd en geld aan kunt besteden
quote:himalaya schreef op 12 januari 2012 @ 19:26:

[...]





Heb je je ook laten sterilliseren?

Want ik kan me zo maar voorstellen dat je als kindvrije man helemaal wilt voorkomen dat iemand door de pil en/of heen zwanger wordt (schijnt regelmatig voor te komen, als ik de topics hier lees).Inderdaad! En veel vrouwen lijken die ongelukjes te willen houden en dan sta je als man toch vrij machteloos.
Alle reacties Link kopieren
[quote]alia1 schreef op 12 januari 2012 @ 18:48:

[...]





Had niet echt in die hoek gekeken

Heb het al gevonden!!

Maar ja een forum bestaat uit vragen en reageren door verschillende mensen ,en niet enkel zoeken. dacht ik

Ben allang blij dat ik geen hengel beschuldigingen krijg X-D[/quote]



Dan moet je geen slapende honden wakker maken joh!
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde ook absoluut nooit kinderen, echt nooit niet, nooit nooit!



Tot 2 jaar terug. En jawel, de 'klok' (of wat het dan ook is) is begonnen. Nu wil ik ze opeens wel. Tja, soms gaat dat zo. En ik dacht dat ik het echt niet wilde.



Misschien heeft iemand die twijfelt hier wat aan. Als dat gevoel niet begonnen was, zou ik ook zeker niet gaan voor kinderen. Die behoefte heeft gewoon bijna 30 jaar niet bestaan. En als die behoefte niet was gekomen, was ik nog steeds heel gelukkig. Net als straks met kinderen, hoop ik.



Dus, wees eerlijk naar jezelf en naar je relatie. Als je daarin van elkaar verschilt, is dat wel heel basaal. Je komt dan niet snel bij elkaar en het kan zeer tussen jullie in gaan staan. Het is namelijk ook iets wat je niet van elkaar kunt begrijpen: ik begreep niet hoe mensen kinderen wilden, tot ik het zelf wilde. En ik snap de andere kant dus ook goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven