Blijven daten met deze dame?

30-09-2014 23:06 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,



Ben een man (31). Date sinds 7 weken een jonge dame (25).



In de eerste 2 weken zo'n 8x afgesproken... Heel leuk en gezellig, veel gelachen en een leuke klik.

Maar ik merk, dat het initiatief om een volgende date af te spreken, telkens van mij moet komen... Ben dat een beetje beu, daten ook nog maar 1x per week.



Appen wordt ook steeds minder. Bellen wel gedaan maar ze appt liever...??

Enfin, maakt me niet uit, maar wanneer ik zo'n 3 dagen niets stuur (moet meestal zelf ook beginnen met appen, maar wil soms het initiatief ook eens aan haar laten...) komt er een berichtje: "Hey, gaat 't wel goed...?"



Wanneer ik dan toch maar weer eens voorstel af te spreken doet ze dat graag.



Ben dit niet gewend van mijn vorige dates/scharrels. Die waren overigens wel een (stuk) ouder... Kwamen ook uit zichzelf met initiatief om af te spreken, wat ik bijzonder kan waarderen in een vouw.



Wat jullie? Maar mee ophouden?

En vinden jullie het toch zo normaal, voor een man, om telkens dit initiatief te moeten nemen?



Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Vraag het haar of ze het nog wel ziet zitten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Doe eens gek, en vertel haar dat je het fijn zou vinden als zij wat meer initiatief toont. Misschien gebeurt er iets heel raars en.. gaat ze werkelijk meer het initiatief nemen!
Alle reacties Link kopieren
Wat bijzonder zegt.



En verder kan ik me voorstellen dat ze rustiger aan wil doen. Ik krijg het er benauwd van, 8 keer afspreken in de eerste twee weken.
Alle reacties Link kopieren
[quote]bij_zonder schreef op 30 september 2014 @ 23:09:

Doe eens gek, en vertel haar dat je het fijn zou vinden als zij wat meer initiatief toont. Misschien gebeurt er iets heel raars en.. gaat ze werkelijk meer het initiatief nemen![/quote



Goeie,,,
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Wel bijzonder dat ze appt of het wel goed met je gaat als ze even niks hoort. Je krijgt alleen duidelijkheid door het te vragen, dus ik zou dat maar doen dan.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je meer duidelijk zijn wat je wilt. Wil je een relatie of gewoon steeds afspreken.
Misschien is ze ouderwets daarin en verwacht ze dat degene met de piemel de dates plant? Dat ze vraag of alles wel goed is,maakt wel duidelijk dat ze het gek vindt dat ze niets van je hoort.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als iemand die nogal ver doorslaat in het feit dat ze veroverd wil worden. JIJ moet haar het hof maken maar als je dan niks laat horen dan wordt ze angstig en vraagt of het wel goed gaat. Ik ken ze.



Vraag maar aan haar hoe zij het voor zich ziet en zeg dat je het jammer vindt dat zij weinig initiatief toont en vraag haar hoe zij er tegenaan kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil ze je zo graag dat ze niet opdringerig wil zijn?

Uit angst dat je afknapt daar op ?

Als ze graag met je afspreekt zit het vast goed.
Maar als er echt een klik is dan raak je toch niet uitgepraat?



Kennelijk is het fenomeen "klik" enorm gedegradeerd.....



Als zij liever appt dan belt dan zou ik dat als een slecht teken zien. Appen is namelijk veel afstandelijker dan bellen.



Maar goed, er zijn er ook die zulks rustig willen opbouwen. Ikzelf geloof daar niet in, het is er of het is er niet, als het er niet is, dan komt het ook niet. Bij mij niet tenminste.
In 2 weken 8 X afspreken zou ik het Spaans benauwd van krijgen.

Dat is ongeveer om de dag. Je hele privé is in 1 keer weg.



Ze neemt best wel het initiatief, alleen niet zo vaak als jij wilt, maar pas na 3 dagen (wat ik overigens in een date fase heel normaal vind).



Ik denk dat je het gas van de plank moet halen. Tempo ligt veel te hoog.
Vli43inder, niet iedereen is fan van bellen. Ik app zelf ook liever. Dat of face to face contact. Bellen is het gewoon net niet voor mij.



Ik zie dat niet als een slecht teken.
Alle reacties Link kopieren
Als ik iemand echt leuk vind wil ik hem echt wel vaak zien, en dat is mijn ervaring van de tegenpartij ook. Het loopt allemaal vanzelf in mijn beleving als ' de klik ' er is..Als ik iemand heeel spannend vind durf ik ook niet zo goed te bellen angst dat je langs of door elkaar heen lult
Alle reacties Link kopieren
Meisje van 25...

Heeft vast een boek gelezen programma gezien, waardoor ze nu denkt, dat als je als vrouw te happig bent, geen man je wil
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 30 september 2014 @ 23:07:

Vraag het haar of ze het nog wel ziet zitten.+1
quote:_lupine_ schreef op 30 september 2014 @ 23:16:

Wel bijzonder dat ze appt of het wel goed met je gaat als ze even niks hoort. Je krijgt alleen duidelijkheid door het te vragen, dus ik zou dat maar doen dan.Er zijn genoeg vrouwen die leven om de aandacht zogezegd. Als ik to was, zou ik er zeker van willen zijn dat ik de enige ben en niet alleen wederhoor krijg als mijn zogenaamde vriend zich verveeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 01 oktober 2014 @ 10:47:

[...]





Er zijn genoeg vrouwen die leven om de aandacht zogezegd. Als ik to was, zou ik er zeker van willen zijn dat ik de enige ben en niet alleen wederhoor krijg als mijn zogenaamde vriend zich verveeld.



Laatste date vroeg ze me uit het niets: "Hoe is het met je liefdesleven?" Vond dat ietwat verrassend. Zei dat ik verder niemand date op moment.



Vroeg hoe het bij haar zat. "Niks bijzonders" was het antwoord.



Vraag me toch af waarom ze het vroeg en of ze niet met een ander date. Geen probleem verder, maar dan pas ik graag.



Enfin, zal het haar gewoon maar vragen!!
Alle reacties Link kopieren
Heeeeeej naamgenoot
Alle reacties Link kopieren
Hey hey hey! Kan geen toeval zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven