Brandende vragen aan het andere geslacht deel 28 - Lente

01-03-2013 13:23 2559 berichten
De winter is bijna voorbij,

de lente komt eraan.

De dieren mogen van stal,

de rokjes kunnen weer aan.



Lange avonden op het terras,

picknicks, BBQ's, cabrio's en motoren.

De lente nodigt ons uit,

dus laat die brandende vragen maar horen.



Allemaal welkom bij deel 28 al weer.

Beterschap Wellie! Cranberry sap helpt ook, of van die cranberry capsules, gewoon bij de appie.
Alle reacties Link kopieren
@ Wellieb:



ik heb weleens zoiets meegemaakt in de metro in Parijs. Er kwam een jongen binnen met een gitaar en die begon te spelen. En even later was de hele coupé aan het zingen

"House of the Rising Sun" van The Animals)

In de Amsterdamse metro maak ik zoiets nou nooit mee.



Beterschap met je blaasontsteking trouwens. Misschien toch maar naar de dokter voor een kuurtje ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ja fantastisch hè?! Dat maak je in Rotterdam of Amsterdam nooit mee. Echt geweldig leuk!



Ik kijk het nog even aan met extra drinken, sinaasappelsap en cranberryspul, en anders haal ik een kuurtje. Vervelend kwaaltje, maar het is nog niet heel erg.
Wellie, balen zeg, beterschap



Ik zit in de actieve modus vandaag, haha. Vroeg met de hond gewandeld, de garage en het tuinhuis opgeruimd, de was gedaan, het gras gemaaid en het huis beneden gepoetst. Het moet niet gekker worden



Ik krijg zo onwijs veel energie van dit weer. Heerlijk! (Sorry voor degene die er niet zo goed tegen kunnen )
Ik ben trouwens nog nooit in Londen geweest. Hans, je maakt me wel nieuwsgierig. Wat is eigenlijk het beste jaargetijde om naar Londen te gaan? Lijkt me leuk in de winter, maar volgens mij gaan mensen dan vooral om te shoppen. Tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 19 juli 2013 @ 09:58:

Lekker Hans. Is het daar een beetje uit te houden met de warmte overdag?

Hotel had je veranderd las ik. Nu een met airco en een zwembadje? Alhoewel, dat laatste zou maar al te mooi zijn in Londen.

Science museum is leuk (vond ik) Vlakbij V&A.

Overdag ben ik op mijn hotel. Dat is met airco. Ik ga af en toe naar het winkelcentrum van Kensington High Street waar het 's ochtends nog niet zo warm is. Hotel is luxe en ik betaal er ook wat voor. Dan maar wat harder sparen als ik thuiskom.

Vandaag en zaterdag is het iets kouder dus dan zal ik wat meer doen.



Het English Breakfast vult nogal. Gebakken worstjes eten en witte bonen in tomatensaus in de ochtend is voor ons wat vreemd, maar voor de Engelsen uiteraard niet.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyZiva schreef op 19 juli 2013 @ 11:06:

Ik ben trouwens nog nooit in Londen geweest. Hans, je maakt me wel nieuwsgierig. Wat is eigenlijk het beste jaargetijde om naar Londen te gaan? Lijkt me leuk in de winter, maar volgens mij gaan mensen dan vooral om te shoppen. Tips?Bij nader inzien kun je maar beter de zomervakantie mijden. Winter zou leuk kunnen zijn,omdat de beroemde gebouwen besneeuwd zijn (mits het gesneeuwd heeft natuurlijk) en vroeg verlicht, omdat het vroeg donker is). Je kunt dan prachtige foto's maken, met verlichting en sneeuw. Ik zal misschien wel weer gaan maar dan zonder de hitte en het hotelfiasco.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:wellieb schreef op 19 juli 2013 @ 10:18:

En ik geloof dat ik blaasontsteking heb, balen zeg. Heb al heel veel gedronken, maar plassen blijft pijnlijk.Wat Donkeyshot zegt. Even een bezoekje aan de dokter?
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 19 juli 2013 @ 11:18:

[...]



Bij nader inzien kun je maar beter de zomervakantie mijden. Winter zou leuk kunnen zijn,omdat de beroemde gebouwen besneeuwd zijn (mits het gesneeuwd heeft natuurlijk) en vroeg verlicht, omdat het vroeg donker is). Ik zal misschien wel weer gaan maar dan zonder de hitte en het hotelfiasco.



Haha, net als bij Wenen heb ik dit beeld ook bij Londen in de winter. Besneeuwd, mooi verlicht en hartstikke romantisch.

Ik hou het in gedachten.



Wel jammer dat je door de warmte overdag best veel binnen zit. In ieder geval fijn dat je nu een hotel met airco hebt! Geniet er lekker van!
Niet in de winter doen!! Je bent de hele dag buiten, dat is echt niet fijn in de kou!
En die cranberrycapsules kosten wel 19,95?!?!



Ik hou het wel gewoon bij de sap..



Ik kijk het nog even aan, je hoeft niet gelijk naar de dokter, eerst zien of wegspoelen met veel drinken misschien lukt.
quote:wellieb schreef op 19 juli 2013 @ 11:48:

En die cranberrycapsules kosten wel 19,95?!?!



Ik hou het wel gewoon bij de sap..



Ik kijk het nog even aan, je hoeft niet gelijk naar de dokter, eerst zien of wegspoelen met veel drinken misschien lukt.



Dat is niet is. Tenzij het natuurlijk heel veel capsules zijn.

Ik was trouwens in de vooronderstelling dat blaasontsteking niet vanzelf wegging. Weer iets geleerd.



Heb je vrij vandaag?
Ja, ik kan ze wegdrinken als het niet erg is. De capsules bij de appie zijn 6 euro dacht ik.



Zonet heb ik een brief van de belastingdienst gekregen dat ik 500 euro moet betalen, omdat ik per ongeluk iets verkeerd heb ingevuld, argh! Deze maand had ik het eindelijk een keer niet krap
Dolly ahrrrrrr

Helaas waarschuwen ze hiervoor met hun 'leuker kunnen we het niet maken'.

Mag je niet betalen met loodgieterswerkzaamheden?
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyZiva schreef op 19 juli 2013 @ 11:25:

Haha, net als bij Wenen heb ik dit beeld ook bij Londen in de winter. Besneeuwd, mooi verlicht en hartstikke romantisch.

Ik hou het in gedachten.



Wel jammer dat je door de warmte overdag best veel binnen zit. In ieder geval fijn dat je nu een hotel met airco hebt! Geniet er lekker van!

Vandaag was het iets minder heet, maar toch best wel zonnig en warm. Ik ging vandaag naar het Hyde Park. Ik verwachtig mooi groen gras maar het is nogal verdord. Het zal wel niet goed tegen de hitte kunnen. Restauraties en veel witte tenten ontsieren het park, IMO.



Het Hyde Park ligt tussen Kensington Road en Bayswater Road, ten noordoosten van mijn hotel.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Wat de foto's bij nacht betreft wil ik zeer laat, ik denk tegen 23:30 naar het hotel terugkeren. Het hotel is altijd open; gasten kunnen elk gewenst moment het hotel verlaten om de stad in te gaan, of terugkeren om naar hun kamer te gaan. Geen enkele beperking daarin.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Regents park (iets noordelijker) heeft een vijvertje met bootjes.



Oe bah, Dolly. Da's niet leuk.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik weet maar een probaat middel tegen blaasontsteking (afgezien van een dokterskuurtje): Vriendje(s) de deur uitdoen
óu sont les neiges d'antan

Ehh ja grappig Merano. Ik heb hem inderdaad zojuist de schuld gegeven en hij lachte schaapachtig. Haha.



Toch maar urine weggebracht naar de dokter en een kuur gekregen, het werd steeds erger...zojuist de eerste capsule op... Hopelijk werkt het snel, want jee, wat doet plassen pijn!!!



Balen Dolly!! Is veel geld zeg!
quote:merano schreef op 19 juli 2013 @ 18:17:

Ik weet maar een probaat middel tegen blaasontsteking (afgezien van een dokterskuurtje): Vriendje(s) de deur uitdoen







*proest* *bulder* *snikken van het lachen*



Sorry, de gedachte alleen al bij Wellie.





Ik bedoel: hoe kun je nu zoiets zeggen, Merano?
Alle reacties Link kopieren
quote:wellieb schreef op 19 juli 2013 @ 18:53:

Ehh ja grappig Merano. Ik heb hem inderdaad zojuist de schuld gegeven en hij lachte schaapachtig. Haha.



Toch maar urine weggebracht naar de dokter en een kuur gekregen, het werd steeds erger...zojuist de eerste capsule op... Hopelijk werkt het snel, want jee, wat doet plassen pijn!!!



Balen Dolly!! Is veel geld zeg!Die kuurtjes werken gelukkig bijna meteen. Komt goed.
óu sont les neiges d'antan

quote:wellieb schreef op 19 juli 2013 @ 18:53:

Ehh ja grappig Merano. Ik heb hem inderdaad zojuist de schuld gegeven en hij lachte schaapachtig. Haha.



Toch maar urine weggebracht naar de dokter en een kuur gekregen, het werd steeds erger...zojuist de eerste capsule op... Hopelijk werkt het snel, want jee, wat doet plassen pijn!!!



Balen Dolly!! Is veel geld zeg!







Ik hoop ook dat het snel werkt. Ik had nog nooit van cranberry's gehoord als medicinale oplossing voor blaasontsteking.



*vraagt zich nu af of de cranberrypaté op de boterham vanmorgen wel bedoeld was om op te eten*
Het is hedentendagen maar 1 vriendje hoor!
quote:wellieb schreef op 19 juli 2013 @ 20:41:

Het is hedentendagen maar 1 vriendje hoor!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. De datumprikkerT geeft tot dusver twee weekenden die goed lijken, maar beide evenveel mensen die kunnen. Ik wacht dus nog even af of er nog meer mensen reageren die de doorslag kunnen geven. Overigens als anderen die hier zo nu en dan meeschrijven (Tonkje, Pimp, ??) het leuk vinden om ook een uitnodiging te krijgen, doe dan even een pb of laat het weten.
óu sont les neiges d'antan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven