Cadeau voor vriend

17-09-2014 15:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Mijn vriend wordt begin oktober 20. Maar ik zit met een probleempje, ik heb echt geen idee wat voor een cadeau ik hem kan geven. Zelf ben ik vrijwel blut (niet door teveel geld uitgeven, maar studeren kost eenmaal veel geld..). Waardoor het nog lastiger wordt om iets te vinden. Zelf heb ik voor mijn verjaardag van hem een behoorlijk groot iets gekregen en ik wil hem iets geven waar hij ook blij mee kan zijn.





Heeft iemand ideeën?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een beetje triest dat je je vriend zo slecht kent dat je niets kunt verzinnen. Er staat hier ook helemaal geen info over je vriend....moeten we in onze glazenbol kijken ofzo.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen of weinig geld hebt kan je toch zelf iets maken? Een plakboek ofzo over alles wat jullie samen hebben gedaan. Met foto's spreuken gedichtjes wat sms'jes erin geschreven die jullie naar elkaar hebben gestuurd?



Gewoon een leuke gezellige avond thuis etentje schrijf een liedje. Uiteindelijk weet hij ook normaal dat je het financieel niet breed hebt dus het is toch het gebaar dat telt
Alle reacties Link kopieren
een verassing schijnt in te zijn, kost niks, groots effect

(wel eenmalig)
Alle reacties Link kopieren
en verder: aandacht is onbetaalbaar.

Kook lekker voor hem, drankje erbij

Massage

Seks

Lekker samen douchen etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zelf heb ik voor mijn verjaardag van hem een behoorlijk groot iets gekregen en ik wil hem iets geven waar hij ook blij mee kan zijn.Size doesn't matter, geef gewoon iets leuks wat bij je budget past.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij hobby's, wat vind hij leuk? Hij houdt hij van bier, wijn, lekker eten? Heeft hij favo sportteam, sport? ....etc.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 17 september 2014 @ 15:21:

Ik vind het wel een beetje triest dat je je vriend zo slecht kent dat je niets kunt verzinnen. Er staat hier ook helemaal geen info over je vriend....moeten we in onze glazenbol kijken ofzo.





Het gebrek aan informatie kwam door het feit dat ik net een college had, dus had even snel een topic gemaakt met de hoop dat er een paar reacties met mogelijkheden van cadeaus. En het is niet zozeer dat ik slecht ben om iets te verzinnen, maar ik wil kijken naar de opties die ik heb om iets te kopen/maken. Zodat ik hem echt iets kan geven waar die iets aanheeft in plaats van dat het een last-minute cadeautje moet zijn.



Dus bij deze een beschrijving:

Mijn vriend houdt veel van bas spelen, skaten en muziek luisteren. Hij is pas geleden aan de opleiding leraar Engels. Hij houdt verder ook van series zoals Doctor Who en Supernatural. Sport interesseert hem weinig, op skate- en longboarden na. Hecht redelijk snel waarde aan dingen waar hij ook echt iets aan heeft.



Maar het maakt het zo lastig, want de dingen die hij graag doet heb ik zelf weinig verstand van. Zoals bas of skate onderdelen, ik weet niet welke ik zou moeten kopen en welke hij zelf het fijnst vindt. Ik weet zijn muziekstyle, maar hij heeft zoveel CD's dat de kans nogal groot is als ik bijv. een CD koop van iemand dat hij die al heeft staan >. <



Maar zoiets zoals een fotoboek ofzo kan wel prima Ik zou daar eens naar gaan kijken en zelf wat dingetjes gaan knutselen ook!
Alle reacties Link kopieren
Hij is student. Jij bent student. Jullie zijn pas een paar maanden samen.

Spreek dan af dat je elkaar geen dure cadeaus geeft!



Cadeautje: een tegoedbon voor een film die in november pas draait, bijvoorbeeld http://www.pathe.nl/film/20387/samba

Dan kan je in oktober zuinig aan doen en sparen. In november etentje bij jou thuis of in goedkoop tentje en daarna filmpje.
Alle reacties Link kopieren
Kun je geen bon geven van een skate winkel en daarnaast een leuk fotoboek wat je via bijv. internet. Verder er een leuke dag van maken. Is hij ook geïnteresseerd in Engelse literatuur dan zou je in bijv een 2de handswinkel of een boeken markt een paar goede boeken kunnen kopen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 17 september 2014 @ 15:21:

Ik vind het wel een beetje triest dat je je vriend zo slecht kent dat je niets kunt verzinnen. Er staat hier ook helemaal geen info over je vriend....moeten we in onze glazenbol kijken ofzo.



Inderdaad, iets persoonlijks is altijd wel zo aardig...

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-10-2014 11:55
Reden: afbeelding verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat is het budget?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven