Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:10.
Dit onderwerp heeft 3210 reacties, en bestaat uit 129 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 129.
De laatste reactie is geplaatst op 04-05-2011 16:58. Dit onderwerp is gesloten!

Echt wel! En daarom praten we hier nog even door over mannen, daten, vreemdgaan, samenwonen, schoonouders, smsjes, afspraakjes, enz enz!
Iedereen die een ei kwijt wil mag meepraten. Mag steunen en schoppen, mag uithuilen en meelachen.
hier is het vorige deelLetgo wijzigde dit bericht op 05-07-2010 23:06 met 18%Voor ieder ingewikkeld probleem bestaat een eenvoudige oplossing, en die is fout! Umberto Eco
- *duimt zich hier een slag in de rondte voor LG*
Emoties zijn uiterst onbetrouwbaar, stel je beslissingen daarom uit tot de volgende dag
Dat schreef Spijker.quote:Beckie schreef op 03 mei 2011 @ 14:59:
Haha Spijker, jij kent me niet. Ik ben een open boek en draag zeker geen masker. Ben een positief mens met een zelfbeeldissue waaraan ik nu werk.
En mijn harde humor heeft me in mijn werk ver gebracht. Nu nog altijd. Maar privé is het een lastig ding. Niet iedereen kan ermee omgaan. Maar het is net als DG (dacht ik) zei, dat worden dan toch nooit mijn vrienden.Emoties zijn uiterst onbetrouwbaar, stel je beslissingen daarom uit tot de volgende dag- Ik duim met je mee, LG!quote:Beckie schreef op 03 mei 2011 @ 14:59:
Ben een positief mens met een zelfbeeldissue waaraan ik nu werk.
Maar dat zelfbeeldissue, zorgt dat er niet voor dat je soms negatief overkomt? En dat je je ook negatief voelt? Ik lees, net als LG, dat je jezelf probeert te beschermen 'want die man vindt me toch vast niet leuk genoeg'. Maar je wil niet onzeker overkomen en daarom blaas je met alles wat je hebt die onzekerheid weg. En daardoor lijk je voor de buitenwereld zo zelfverzekerd terwijl die grootmoedigheid ten eerste veel energie kost en ten tweede niet genoeg is om je zelf er hélemaal van te overtuigend dat die de waarheid is.
Misschien heb ik het mis hoor, maar dat lees ik uit je posts.
Mijn positieve puntenlijstje voor vandaag:
-Yay! Ik vertrek vandaag naar Europa voor 2 maanden
-Heb een beurs gekregen hiervoor
-Hele lieve afscheidswoorden gehoord
-Gisteravond met vrienden uitgeweest - heel gezellig!
-Tassen zijn gepakt
-Vannacht zowaar 8 uur geslapen
-Woo!Precies. - Wat een gaaf lijstje Daf!
En genietend van het leven reisde zij verder! Zo lees ik 'm echt!
Emoties zijn uiterst onbetrouwbaar, stel je beslissingen daarom uit tot de volgende dag - Leuk hè?
Ik heb het de afgelopen tijd echt veel te druk gehad. Amper tijd gehad om me voor te bereiden, werkdagen van een uur of 14 en dan zeker 6.5 dag per week. Ik was gewoon op, sliep veel te weinig. Maar nu ik wegga (en het meeste geregeld is, behalve een kamer/appartementje daar), heb ik ineens zo veel energie, helemaal fijn!
Precies. - Wat fijn Daf! Echt gaaf dat je het gaat doen. Ga je eerst in een hotel als je nog geen kamer hebt? Is het lastig om in die Stad een kamer te vinden?Voor ieder ingewikkeld probleem bestaat een eenvoudige oplossing, en die is fout! Umberto Eco
- Ja, nogal. Ik heb veel geprobeerd, maar zonder succes. Maar hopelijk lukt het als ik eenmaal daar ben wel. Ik blijf de eerste paar nachten bij mijn begeleidster daar slapen. Dat had ze heel lief aangeboden. Wilde ik eerst niet doen, maar ik heb mijn trots maar even opzij gezet. Al hoop ik wel dat ik snel iets vind, want optimaal is het natuurlijk niet.Precies.
- Misschien kan zij je vast een beetje aan een netwerkje helpen daar. Je gaat daar werken toch? Dan leer je snel genoeg ook weer mensen kennen die misschien weer via, via wat weten ofzo. Lukt je vast wel!
Ik ben trouwens eind deze week ook in dat land. Alleen weer net niet zo in de buurt dat ik makkelijk even langs zou kunnen komen.Voor ieder ingewikkeld probleem bestaat een eenvoudige oplossing, en die is fout! Umberto Eco - Lijkt me juist wel handig, Daf. Als je net daar bent kun je dan eerst even aclimatiseren, ook wel zo fijn.
En precies wat LG zegt: via via kom je wel weer aan een adresje. Of misschien weet je begeleidster al wel iets!Emoties zijn uiterst onbetrouwbaar, stel je beslissingen daarom uit tot de volgende dag - Ik word net afgewezen voor een vacature (geeft niks...dagelijkse gang van zaken
) met de volgende tekst:
Geachte heer Letgo,
Onlangs heeft u gesolliciteerd naar de vacature van ****. Na een zorgvuldige selectie en beoordeling van alle kandidaturen wil ik u hierbij mededelen dat de keuze niet op u is gevallen.
Daar raak ik nou zo geïrriteerd van. Dan ben ik echt geneigd om terug te sturen dat ik het wel apart vind dat als ze zo zorgvuldig zijn geweest in hun beoordeling dat het hun niet is opgevallen dat de foto op mijn CV toch duidelijk een vrouw is.
Ik heb de indruk dat dit soort vacatures spookvacatures zijn. Ze hebben blijkbaar mijn CV niet eens bekeken. Kreeg van de week precies zo'n afwijzing. Echt...
Voor ieder ingewikkeld probleem bestaat een eenvoudige oplossing, en die is fout! Umberto Eco - Daar zou ik dus echt op reageren he. Proberen met een beetje humor op te schrijven dat ze dat misschien willen heroverwegen, want dat als ze niet opgevallen is dat de heer Letgo een dame is, dat ze dan misschien ook je flitsende kwaliteiten x en y die jou zo uitermate geschikt maken voor deze functie over het hoofd hebben gezien.I only get one shot at life - so I shoot to kill
- Daar zou ik dus echt op reageren he. Proberen met een beetje humor op te schrijven dat ze dat misschien willen heroverwegen, want dat als ze niet opgevallen is dat de heer Letgo een dame is, dat ze dan misschien ook je flitsende kwaliteiten x en y die jou zo uitermate geschikt maken voor deze functie over het hoofd hebben gezien.I only get one shot at life - so I shoot to kill
- Goeie Spijker, ik ga het doen. Ik zat toch al te overwegen om ze er nog even op te wijzen. Maar het voelde een beetje kinderachtig. Maar als ik het op die manier doe die jij omschrijft is het ook wel grappig, en wie weet heeft het effect.Voor ieder ingewikkeld probleem bestaat een eenvoudige oplossing, en die is fout! Umberto Eco
- Goede reis Daf! En veel plezier! En kom nog eens buurten als we een chickmeet houden!
En eens met Spijker, voor LG, ik zou er ook écht wat van zeggen... helemaal gezien hun woordkeus 'zorgvuldige' selectie!
Ben benieuwd of die andere vacature wat wordt. Ik duim mee!
CL: Broeder heeft wat lopen hoor. Dus als hij niet reageert dan weet je hoe het komt
- Je weet maar nooit Letgo, het kan verkeerd vallen of juist positief opvallen. Maar als het verkeerd valt is er niets verloren, want je was eigenlijk al afgewezen.
Ik zit eindelijk weer iets beter in mn vel, afgelopen weken waren een beetje lastig en zwaar. Ik ben gewoon erg moe en erg veel zin in vakantie en 2 weken niets hoeven doen. Maar de enige manier om daar te komen is doorzetten, I know.
Ik ga wel steeds beter in mn vel zitten doordat de kilo's er echt afvliegen, en ook echt moeiteloos. Ik maak iedere avond een lange wandeling, en dat is wel heerlijk nu het zo lang licht en zonnig is. Maar vanavond dan weer net niet want vanavond ga ik naar een herdenking. Herdenken jullie?
Vorig jaar stond ik met Bassist op de Dam, wat zijn we toen geschrokken. Ook raar dat het dus al weer bijna een jaar geleden is dat ik hem voor het laatste zag, het lijkt korter geleden.I only get one shot at life - so I shoot to kill - Fijn dat het beter gaat Spijker. En wat goed dat je zoveel aan het afvallen bent (niet te veel hoor, ja was al niet dik!!). Heb je deze week ook vakantie?
Ik herdenk wel altijd, voor de TV dan. Ik heb nog nooit op de dam gestaan. Ik heb vanavond wel een verjaardag, maar ik ga er eigenlijk van uit dat het dan ook gebeurd. Meestal kijk ik op zo'n avond documentaires of films die op TV zijn over de oorlog. Wat ga jij doen?Voor ieder ingewikkeld probleem bestaat een eenvoudige oplossing, en die is fout! Umberto Eco - Ladies, ik mag volgende week komen kijken naar een huurhuis! Dat is me in de 10 jaar dat ik nu ingeschreven sta bij de woningbouw nog nooit gebeurd!
Het is helemaal perfect alleen.... Ik ben tweede keus
Dus nu heeeeeel hard duimen dat die ander nee zegt of toch te veel verdient!I only get one shot at life - so I shoot to kill - Overigens helaas geen vakantie. Ik ga altijd naar een herdenking ja, soms de Dam soms ergens anders, net een beetje hoe dat uitkomt. Vanavond ga ik inderdaad naar de Dam.
Ik kijk ook altijd documentaires of lees weer eens een boek over oorlog of discriminatie. Ik sta even heel bewust overal bij stil. Ja, voor mij leeft dat best wel.I only get one shot at life - so I shoot to kill - Ik weet niet precies hoe het werkt met de woningbouw Spijker, maar als je mag gaan kijken betekent dat toch dat je ergens boven aan de lijst staat? Als dit hem niet wordt, sta je dan niet volgende keer als eerste keus ofzo?
Ik ga in elk geval voor je duimen.Voor ieder ingewikkeld probleem bestaat een eenvoudige oplossing, en die is fout! Umberto Eco - Spijker: dus ergens het komende jaar krijg jij gewoon een huisje voor jezelf!
Je staat gewoon (bijna) bovenaan dus! Leuk joh! Dan mogen de chicks wel op de housewarming komen toch? Evt. komen we wel helpen klussen hoor (of mag ik alleen voor mezelf spreken?
)
Ik kom net van de intake bij de psychotherapeut. Ze gaat de komende 3 weken op vakantie, maar het was alvast een kennismaking.
Heftig hoor. Ik heb me lang niet meer met m'n jeugd en verleden bezig gehouden, maar nu heb ik in het kort verteld wat ik allemaal meegemaakt en ervaren heb, en ik kwam er toch wel met de tranen in m'n ogen vandaan en dat zegt best wat bij mij, want ik hou me bij iemand die ik niet ken altijd lekker groot. Ze vond het 'schrijnend', hoe ik m'n jeugd beleefd heb en wat er allemaal gebeurd en gezegd is. En de jaren daarna, ik ben tot m'n 22e gegaan oid, het leek bijna alsof ik het verzon zoveel heb ik meegemaakt maar dat is jammergenoeg niet zo.
Wordt vervolgd. :S
En dan moet ik eigenlijk ook nog de therapeute van het meisje van NMLK bellen, die heeft hele goede ervaringen met haar, heeft soortgelijke problematiek als ik, en juist het stellen van grenzen en bewaken van je eigen persoonlijkheid komt bij haar heel erg aan bod, en dat is waar het bij mij om gaat.
Pffff. Heftig allemaal.
Schrijver komt morgen langs, kreeg vanochtend een SMS'je dat ie zichzelf al een week verheugt op 'ons'.
Ik ook! Mèn, wat is het lang geleden...
Wordt vervolgd, ook.
- Zo werkt het niet waar ik woon; bijna alle jongerenwoningen worden hier via loting toegewezen. Dit is geen loting, en dat is een hele grote uitzondering. Maar het zegt dus compleet niets over mijn verdere kansen
I only get one shot at life - so I shoot to kill - Jeetje Tjoep, wat een heftige sessie dan
Heb je op viva wel eens gesproken over je jeugd? Wil je er hier iets over kwijt?I only get one shot at life - so I shoot to kill - quote:Letgo schreef op 03 mei 2011 @ 13:49:
Ik zou dat gewoon zo zeggen CL. Dat je altijd wat tijd nodig hebt om iemand te leren kennen en dat je dat graag rustig wil opbouwen. Dat jij op dit moment het gevoel hebt dat hij te snel wil door de voorstellen die hij doet en de smsjes die hij verstuurd en dat je merkt dat dat je tegen staat.
Eerlijk, helder en duidelijk zijn. Is voor jezelf prettig en voor hem ook denk ik.
Gedaan. Ik heb hem nu ook op mijn FB en daar gin g hij ook al op dingen reageren en hij wil me dagelijks bellen. Echt, ik vind dat toch wel en beetje vreemd.
Heb hem nu een berichtje gestuurd dat ik hem best beter wil leren kennen, maar dat hij nu toch wel iets te snel gaat. Ben benieuwd hoe hij hierop reageert. Het is in ieder geval een mooie ls in grenzen aangeven. (waarbij een stemmetje in mijn achterhoofd roept dat ik het weer aan het verpesten ben, maar dat slaat natuurlijk nergens op, ik geef gewoon mijn grenzen aan.)wind mee wordt wind tegen als je de andere kant op wil. - Tjoepertje: klinkt idd heftig. Goed dat je het bespreekbaar maakt, dat kan soms de angel en bijbehorende valkuilen ophelderen.
Heb idd een afwijzing van Broeder op EM omdat hij andere contacten heeft lopen.
Letgo: Ik zou ook zeker een reactie terug geven. Erg onprofessioneel om zo'n aanhef te gebruiken. Helemaal wanneer ze prefereren je sollicitatie grondig te hebben bekeken.
Daf: heel vel succes! En dat gaat vast goed komen met die woonruimte. Vind het erg dapper dat je dit doet.
Spijker: ik vond de date gezellig, niet meer en niet minder. Vind het leuk om nog een keer wat af te spreken, maar had niet gelijk zo iets van WOW (maar dat hoeft ook niet). Merk alleen wel dat ik er nu minder positief in sta dan vlak na de date, maar dat komt door zijn manier van contact zoeken (8 smsjes in een halve dag, een facebookbericht, bellen).wind mee wordt wind tegen als je de andere kant op wil. - Oef, jullie zijn weer druk bezig geweest! Helemaal niet bijgehouden.
Spijker, wat fijn dat je je weer wat beter voelt! Wanneer ga je op vakantie? En niet te veel afvallen hoor, ik vond je al best dun. En ik ga heel hard duimen voor het huisje. Dat is dan mooi vast één zekerheid binnen.
CL: het klinkt inderdaad best wel creepy dat hij direct al zo bovenop je zit. En inderdaad een beetje afknapper. Al iets terug gehoord?
Letgo: zeker iets terugsturen ja. Vooral vanwege dat 'zorgvuldige'. Rot toch op zeg. Zou ik me ook zó kwaad over maken!
Tjoepertje: je hebt het er best vaak over wat je allemaal hebt meegemaakt, wil je daar iets van delen? Of is dat te persoonlijk? En wat mij betreft mag jij mij echt aanbieden om te klussen hoor, vind ik leuk!
Daf: veel plezier in Europa, hopelijk vind je snel een huis. Ik heb nog wel een ex in dat land, maar die wil geen contact meer
Beckie: Letgo's analyse over hoe je overkomt is volgens mij heel erg raak. Ik denk dat je snel geneigd bent extra bot over te komen als act ofzo. Kijk, zwarte humor is leuk en een beetje afzeiken kan natuurlijk ook best. Wordt vervolgd....When the goin\' gets tough, the tough get goin\'
Dit onderwerp heeft 3210 reacties, en bestaat uit 129 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 129.
De laatste reactie is geplaatst op 04-05-2011 16:58. Dit onderwerp is gesloten!