Dames dames toch,.. a.u.b.

01-09-2013 20:20 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zie je als man vrouwen waarvan je denk; "Meid met een beetje hulp zou je echt een lekker ding zijn"



Dingen als:



-Had je nou niet even kunnen ontharen?

-Toe nou,.. geen platte schoenen maar altijd een hakje! Het zou zoveel doen voor je benen en je kont.

-Ga nou ff naar de kapper

-Baggy trousers? Mijn god,.. heb je geen figuur of zo?



Voor de dames die nu al beginnen te koken,...



Het lijkt wel of dames naarmate een relatie langer duurt er steeds minder aan het uiterlijk wordt gedaan. "Ik heb toch al een vent" hoor je dan. Of nee of jij er altijd zo lekker uitziet?



Kijk en dan zijn we waar ik wezen wil.



Wat zijn volgens de dames absolute "no go's" voor mannen en wat vinden jullie aantrekkelijk?



Het zal per vrouw verschillen maar toch.



Witte sokken weten inmiddels

Geen t-shirt onder een blouse

Af en toe eens onder de zonnebank



Vul het eens aan
Alle reacties Link kopieren
Kijk, vinden dat vrouwen altijd hakken moeten dragen en verwachten dat iemand meermalen per week onder de zonnebank ligt is wat overdreven, maar als ik op een gemiddelde zaterdag door de winkelstraat loop en om me heen kijk moet ik eerlijk zeggen dat ik TO wel een beetje snap. Kleding die niet bij iemands figuur past, een broek die veel te klein is of juist te groot en vormeloos, te korte lange broeken met gympen eronder in een kleur die gigantisch vloekt bij het shirtje, te strakke truitjes, of juist grote verwassen witte tshirts, geen beha in een te klein hemdje, sja.. Natuurlijk hoef je er niet altijd tiptop bij te lopen maar er schiet ook weleens door mijn hoofd 'je zou er zoveel leuker uit kunnen zien' en ik val niet eens op vrouwen...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Nou Mort, jij maakt vrienden vriendinnen hier op het forum hoor!
quote:Gamayun schreef op 01 september 2013 @ 20:30:

Kijk, vinden dat vrouwen altijd hakken moeten dragen en verwachten dat iemand meermalen per week onder de zonnebank ligt is wat overdreven, maar als ik op een gemiddelde zaterdag door de winkelstraat loop en om me heen kijk moet ik eerlijk zeggen dat ik TO wel een beetje snap. Kleding die niet bij iemands figuur past, een broek die veel te klein is of juist te groot en vormeloos, te korte lange broeken met gympen eronder in een kleur die gigantisch vloekt bij het shirtje, te strakke truitjes, of juist grote verwassen witte tshirts, geen beha in een te klein hemdje, sja.. Natuurlijk hoef je er niet altijd tiptop bij te lopen maar er schiet ook weleens door mijn hoofd 'je zou er zoveel leuker uit kunnen zien' en ik val niet eens op vrouwen...



Behalve die beha zou je hetzelfde kunnen zeggen over de mannen die je op een gemiddelde zaterdagmiddag in een winkelstraat tegenkomt. Mensen hebben gewoon vaak geen zin om veel aandacht aan hun uiterlijk te besteden.

Tja, ik vind daar eigenlijk niks van.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik bij mannen niet zo mooi vind... Hoogwaterbroeken, witte sokken in sandalen, korte broeken met hoog opgetrokken sokken (tot vrijwel onder de knie, brrrr), vormeloze spijkerbroeken, saaie witte t shirts, kleding die niet goed past (te klein/ te groot) en baarden, ik hou niet van baarden. Ik hou ook niet van superstrakke speedos (maar gelukkig hebben nog maar weinigen die aan) en te veel haar - brrrr. Mannen, trim uw lichaamshaar!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik ken er één hoor, een vrouw die letterlijk zegt: "waarom zou ik nog iets aan mijn uiterlijk doen, ik heb nu toch een vriend?!" Ze zijn gelukkig zeldzaam, ik ken er maar ééntje. Pfew.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 01 september 2013 @ 20:24:

Misschien willen sommige vrouwen wel helemaal geen lekker ding zijn..







Niet iedereen heeft daar behoefte aan inderdaad.



En het andere uiterste heb ik ook weleens meegemaakt: vrouwen die bewust voorkomen dat ze nog vrouwelijk of aantrekkelijk zijn. Die cliënten vertelden dat ze zich bewust niet meer vrouwelijk wilden kleden omdat ze hoopten dat hun man eindelijk eens begreep dat het klaar moest zijn met dat seksgedoe....



Maar er zijn vast ook genoeg vrouwen die niet zo bezig zijn met hun uiterlijk zonder dat daar iets negatiefs achter zit.
het zal mij een zorg zijn hoe een ander er uit ziet.



Waarom dragen mannen eigenlijk geen make up?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn best mannen die dat doen
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Mannen met een slechte houding.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet heus hoe ik er sexy uit kan zien... maar niet voor iedere gelegenheid vind ik dat nodig. Als ik op de fiets boodschappen ga doen hoeft dat voor mij niet op hoge hakken met een diep decolleté en mijn haar in de krul.



t Is net wanneer je me treft.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Onaantrekkelijke mannen?



Mannen die niet schoon zijn



Mannen die denken dat vrouwen er alleen zijn om mooi / leuk / lief / aardig voor mannen te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mort, heb je geen belangrijkere issues om je druk over te maken?

Wat een non-issue
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 september 2013 @ 20:23:

ik vind dat mannen hun ongelijke bal moeten laten rechttrekken Ik ook!!! Symmetrische ballen zijn een pre!
Alle reacties Link kopieren
quote:wollenstonecraft schreef op 01 september 2013 @ 20:39:

Onaantrekkelijke mannen?



Mannen die niet schoon zijn



Mannen die denken dat vrouwen er alleen zijn om mooi / leuk / lief / aardig voor mannen te zijn.Zoals Mort...
quote:Gamayun schreef op 01 september 2013 @ 20:36:

Er zijn best mannen die dat doen maar niet alle mannen. Veel mannen denken, ik heb toch al een vrouw en die laten zich enorm versloffen. Geen foundation, haar in de neus, oren en alle andere gaten die je kan vinden. Nee. Bah
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 september 2013 @ 20:23:

ik vind dat mannen hun ongelijke bal moeten laten rechttrekken
In mijn baggy broek zie ik er gewoon leuk uit hoor. Je hebt ook nog twee bolletjes op je voorkant zitten waar naar gekeken kan worden. En een hakje vind ik ook leuker maar ga zelf maar eens op die krengen proberen een trein te halen. Soms is plat gewoon praktisch.



Leer gewoon dat vrouwen er niet per se zijn om voor jou mooi uitzicht te hebben.



Ik vind haargroei uit de neus heel ranzig... Dat zie jij toch ook als je in de spiegel kijkt???
Alle reacties Link kopieren
De bal-issue inderdaad. Laten we dáár eens een topic aan wijden. Ongelijk is 1 ding, maar meestal is de rest ook niet rein esthetisch daar. Geaderd, gerimpeld, spaarzaam maar met lange haren bezet, met een randje in het midden, donker en onvoorspelbaar, dat vind ik ook allemaal niet echt iets om over naar huis te schrijven. Dus ik zou zeggen: werk aan de winkel. Een mooi glad, en gelijkmatig klokkenspel, daar mag wel eens een lans voor worden gebroken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eydis_ schreef op 01 september 2013 @ 20:48:

In mijn baggy broek zie ik er gewoon leuk uit hoor. Je hebt ook nog twee bolletjes op je voorkant zitten waar naar gekeken kan worden. En een hakje vind ik ook leuker maar ga zelf maar eens op die krengen proberen een trein te halen. Soms is plat gewoon praktisch.



Leer gewoon dat vrouwen er niet per se zijn om voor jou mooi uitzicht te hebben.



Ik vind haargroei uit de neus heel ranzig... Dat zie jij toch ook als je in de spiegel kijkt???
Ik heb het wel eens uitgemaakt met een man omdat ie een lelijke hangzak had.

Kan écht niet hoor... dan laat je dat toch liften.

liften en implantaten
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk is aan een man? Een man die eisen gaat stellen aan vrouwen en dus blijkbaar denkt dat ie zelf Mister Perfect is. Van zulke kortzichtige mannen kan ik wel kotsen.



Overigens, niet iedereen kan hakken aan hè. Ik ben met mijn 1.51m erg klein, maar hakken draag ik nooit (heb 1 paar kleine hakjes). Tsja, fucked up als je een ziekte hebt waardoor je niet goed loopt. Maarja, dan ben ik dus meteen al afgekeurd, zo zonder hakjes aan...
Ik hoop altijd dat karma aan mijn kant staat.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk hoor, Morty.



Wijde broeken en platte schoenen, tsss. Dat dóe je gewoon niet. Neem deze dame nu, dit is toch net een kerel?



Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 september 2013 @ 21:01:

liften en implantatentanden of kiezen of alles ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Mwah, ik houd er ook wel van als er tenminste een beetje overna gedacht is hoor. Ik stond vandaag een uur in de rij voor Droomvlucht en oh, oh, oh wat zouden er een hoop vrouwen heel vreselijk opknappen van een lik mascara en een bezoek aan de kapper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven