Dames dames toch,.. a.u.b.

01-09-2013 20:20 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zie je als man vrouwen waarvan je denk; "Meid met een beetje hulp zou je echt een lekker ding zijn"



Dingen als:



-Had je nou niet even kunnen ontharen?

-Toe nou,.. geen platte schoenen maar altijd een hakje! Het zou zoveel doen voor je benen en je kont.

-Ga nou ff naar de kapper

-Baggy trousers? Mijn god,.. heb je geen figuur of zo?



Voor de dames die nu al beginnen te koken,...



Het lijkt wel of dames naarmate een relatie langer duurt er steeds minder aan het uiterlijk wordt gedaan. "Ik heb toch al een vent" hoor je dan. Of nee of jij er altijd zo lekker uitziet?



Kijk en dan zijn we waar ik wezen wil.



Wat zijn volgens de dames absolute "no go's" voor mannen en wat vinden jullie aantrekkelijk?



Het zal per vrouw verschillen maar toch.



Witte sokken weten inmiddels

Geen t-shirt onder een blouse

Af en toe eens onder de zonnebank



Vul het eens aan
Een lege portemonnee.
Alle reacties Link kopieren
Whahahaha waar is mort
die ik wilde bestaat al...
Ohja, nog iets anders: mannen dragen geen blousjes; mannen dragen overhemden.
Alle reacties Link kopieren
quote:attribuutje schreef op 01 september 2013 @ 22:54:

Whahahaha waar is mortPeut-être est-il mort Mort ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Mafkees.
Oh, die was onbedoeld opeens dubbel leuk
quote:Amand schreef op 01 september 2013 @ 22:52:

Een lege portemonnee.Dan moet je hier zijn: geen geld
Alle reacties Link kopieren
Och, dat TO een topic opent als dit verbaast me niets. Hij is immers een zelfverklaarde mooie man *barf*.



Alle topics die ik me kan herinneren die gingen over hoe slecht en onverzorgd anderen er toch bij lopen, zijn geopend door zelfverklaarde mooie mensen. Hoort kennelijk bij het uiterlijk, zo'n aangename kijk op de medemens.
Als ik iets verschrikkelijk lelijk vind is het die scheefgegroeide voeten van sommige vriendinnen die altijd hoge hakken hebben gedragen. Alle tenen zijn schuin gegroeid en er zit een grote knobbel aan de zijkant van de voet.



http://uploads.orthopedie ... t/tenen/hamerteen%202.JPG



Super aantrekkelijk vind je ook niet??? Brrrr....



Voor mij dus geen hoge hakken, hoogstens een klein hakje heel af en toe.



En geen t-shirt onder een overhemd voor mannen? Sorry, maar tepels door een dress shirt in een net pak vind ik geen gezicht. Doe dan maar wel een onder-shirt er onder aan.



Kortom, TO, je weet niet waar je over praat.



En een zonnebank is zo jaren 80, dat is echt niet meer in hoor.



Een man moet zich gewoon goed verzorgen, net als een vrouw. En als je als man je overal krabt en nergens scheert en boeren en winden laat bij het leven, dan moet je niet gek opkijken als je vrouw een joggingpak gaat dragen.
Alle reacties Link kopieren
Dames dames toch (doe ik het weer),



Even voor de goede orde:



Ik ben een ervaren blogger en weet dus donders goed hoe je de tongen (of in dit geval de vingers op het toetsenbord) los moet krijgen.



Het eerste deel van de post is bewust een beetje provocerend om reacties los te krijgen (er staat zelfs "voor de dames die nu al koken"). Deze hoeveelheid (negatieve) reacties had echter niet verwacht.



Waar het om gaat is het volgende:



Mijn eerste bezoek aan dit forum was naar aanleiding van wat relationele problemen. Al lezende kwam ik er achter dat het erg verhelderend kan zijn om wat meer inzicht te hebben in hoe vrouwen denken en/of hoe ze tegen dingen aan kijken. Ook viel mij op dat door de anonimiteit er vaker (voor welk onderwerp ook) eerlijke antwoorden worden gegeven. Met dit in het achterhoofd, mij realiserende dat ik op een aantal vlakken echt iets geleerd heb hier op het forum, is de post geschreven.



Voor wat betreft de openingspost denk ik echt dat veel mannen helemaal niet weten hoe ze er net even wat aantrekkelijker uit kunnen zien en/of wat absolute "no go's" zijn.



Even voor diegene die op het loepje hebben gedrukt en daar commentaar op hadden: "ik kan er niets aan doen, ik ben een tijdje model geweest" maar vond dat niks en werk liever met mijn hoofd dan met mijn lichaam. Dat is dus niet zelfbenoemd. Daarnaast ben ik ook degene die schreef dat ik vind dat eigenlijk alle vrouwen wel iets aantrekkelijks hebben.

Hopelijk is daarmee de lucht geklaard.



Mijn veronderstelling was dat hier door volwassenen gewoon eerlijke antwoorden worden gegeven. Als dames dus een kijkje willen in een mannenwereld wil ik best antwoord geven maar moeten jullie niet gelijk boos worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:mort schreef op 02 september 2013 @ 09:47:





Ik ben een ervaren blogger en weet dus donders goed hoe je de tongen (of in dit geval de vingers op het toetsenbord) los moet krijgen.



Het eerste deel van de post is bewust een beetje provocerend om reacties los te krijgen (er staat zelfs "voor de dames die nu al koken"). Deze hoeveelheid (negatieve) reacties had echter niet verwacht.



weer wat geleerd: als je te hard provoceert, raakt de inhoud van je stuk verloren.

Vraag Wilders maar eens, die doet het net wat subtieler dan jij.
Alle reacties Link kopieren
Precies,. Weer wat geleerd . Vrouwen zijn toch net iets meer licht geraakt.
Petit mort, we zijn best in voor een leuke rel maar je bent zo saai.
Alle reacties Link kopieren
Ay, van je laatste post word ik toch een stuk minder vrolijk, met dat geblaat over 'een ervaren blogger zijn' en je kortstondige modellen carrière en je totale gebrek aan enige inhoudelijke reactie. Er is meer dan genoeg geschreven over wat we niet zo aantrekkelijk bij mannen vinden, lijkt me.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
De overeenkomst tussen bloggen en forummen is het schrijven van tekst die op internet wordt gepubliceerd. En daar houden de gelijkenissen wat mij betreft wel op.

Je weet inderdaad reacties los te krijgen maar je maakt mij niet wijs dat dit de reacties zijn waar je op uit was.
Elke kansloze mongool kan bloggen, daar gaat vaak geen enkele selectieprocedure aan vooraf.
Alle reacties Link kopieren
quote:mort schreef op 02 september 2013 @ 09:55:

Precies,. Weer wat geleerd . Vrouwen zijn toch net iets meer licht geraakt.

licht geraakt?

nee hoor, lol gehad

ten koste van jou, dat is de beste lol
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een ervaren blogger





Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 02 september 2013 @ 10:15:

[...]



licht geraakt?

nee hoor, lol gehad

ten koste van jou, dat is de beste lol

Licht geraakt ? Een ietsie pietsie gevoelig, dat wel gelukkig.

Maar we genieten met dit topic, kostelijk.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Maar petit Mort, ik zou het appreciëren - en niet alleen ik denk ik - als je eens een foto van jou als model zou plaatsen hier. Pure belangstelling hoor.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
De reden dat ik het had over "zelfverklaarde mooie mensen" is dat ik nooit zelf heb gezien of deze mensen mooi zijn of niet en ook geen reacties heb gelezen van anderen die de TO's in kwestie mooi vonden. Nu ben ik zeker geen expert op gebied van schoonheid maar zolang de TO de enige is die zijn/haar schoonheid roemt is dat voor mij zelfverklaarde schoonheid.



Mijn ergernis zit 'm er in dat de eigen schoonheid lijkt te worden aangehaald als excuus om kritiek te mogen hebben op mensen die minder of geen aandacht besteden aan uiterlijke verzorging.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel te lang hakken gedragen.

Inmiddels beschadigde voeten aan over gehouden en een operatie ter correctie.



Vind je het wel aantrekkelijk om mij in een rolstoel door de stad heen te duwen? Al dan wel of niet in een trainingspak.



Waarschijnlijk wel met een grote hoed op van de huidkanker die ik inmiddels opgelopen zou hebben van het regelmatig zonnebanken en een verdomd slechte huid omdat ie niet even lekker kan luchten als je elke dag de godganse dag je kop vol moet smeren met make up van je partner.
Alle reacties Link kopieren
quote:mort schreef op 01 september 2013 @ 20:20:



Het lijkt wel of dames naarmate een relatie langer duurt er steeds minder aan het uiterlijk wordt gedaan. "Ik heb toch al een vent" hoor je dan. Of nee of jij er altijd zo lekker uitziet?





Ik ken nu al meer dan 3 vrouwen die er helemaal te gek uitzien, verzorgd, mooie kleding etc en toch belazerd door hun man.



Dus er altijd zo aantrekkelijk mogelijk uitzien (voor je partner? Ik hoop dat deze vrouwen het voor zichzelf doen) is ook geen garantie voor een geweldige relatie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Niet alle vrouwen in een lange relatie doen minder aan hun uiterlijk hoor, ik vind uiterlijk heel belangrijk en ook in een lange relatie vind ik dat nog steeds, gewoon alleen al voor mezelf en ik vind het ook leuk om me op te tutten en er goed uit te zien voor o.a. mijn vriend.

Ik denk dat het meer aan de instelling van de vrouw/man op zich ligt als hij/zij weinig om het uiterlijk geeft dan aan het feit of hij wel of geen lange relatie heeft.



Ik vind het daarom ook belangrijk dat mijn vriend zichzelf goed verzorgd. Belangrijk vind ik: bijhouden van lichaamshaar, op tijd naar de kapper, geen smerige nagels.

En qua kleding vind een t-shirt onder een overhemd wel kunnen, beter zo dan dat hij doorschijnt. Jezus sandalen kunnen niet, 3 kart broeken (en al helemaal niet met sokken!) en zorg dat je bij een korte broek korte sokken draagt die niet boven je schoenen uit steken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dagelijks zoveel mensen (mannen én vrouwen) die gewoon gedachteloos iets aangetrokken hebben. Bij vrouwen vaak elke dag de eeuwige spijkerbroek (alsof er niks anders bestaat op kledinggebied) en dan een of ander tuniekje erop (lekker makkelijk, want "alles staat op een spijkerbroek") en elke dag dezelfde eeuwige laarzen. Niet dat het onverzorgd is, maar het is natuurlijk ook niet een outfit waar echt over nagedacht is. En datzelfde geldt voor mannen. Het is schoon en heel, maar daar heb je het dan wel mee gehad. Een zorgvuldige bij elkaar gezochte en op elkaar afgestemde outfit zie je helaas maar zelden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven