Dames dames toch,.. a.u.b.

01-09-2013 20:20 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zie je als man vrouwen waarvan je denk; "Meid met een beetje hulp zou je echt een lekker ding zijn"



Dingen als:



-Had je nou niet even kunnen ontharen?

-Toe nou,.. geen platte schoenen maar altijd een hakje! Het zou zoveel doen voor je benen en je kont.

-Ga nou ff naar de kapper

-Baggy trousers? Mijn god,.. heb je geen figuur of zo?



Voor de dames die nu al beginnen te koken,...



Het lijkt wel of dames naarmate een relatie langer duurt er steeds minder aan het uiterlijk wordt gedaan. "Ik heb toch al een vent" hoor je dan. Of nee of jij er altijd zo lekker uitziet?



Kijk en dan zijn we waar ik wezen wil.



Wat zijn volgens de dames absolute "no go's" voor mannen en wat vinden jullie aantrekkelijk?



Het zal per vrouw verschillen maar toch.



Witte sokken weten inmiddels

Geen t-shirt onder een blouse

Af en toe eens onder de zonnebank



Vul het eens aan
Alle reacties Link kopieren
Mort, hele simpele natuurwet: begin arrogant en je krijgt niet de reacties waar je om had gevraagd.



Ga vervolgens nog arroganter verder, kennelijk om je ego te redden, wat verwacht je daar dan eigenlijk voor reacties op?



Iets met een ezel en een steen... Jammer dat je het voor je ego klaarblijkelijk nodig hebt om zo arrogant te doen. Dus als antwoord op je vraag: daar knap ik op af. Bij mannen en vrouwen. Dat is vast niet wat je wilde horen; je wil vast een lijstje dingen die jij allemaal niet doet om je ego nog wat verder te kunnen boosten, maar helaas.
quote:En geen t-shirt onder een overhemd voor mannen? Sorry, maar tepels door een dress shirt in een net pak vind ik geen gezicht. Doe dan maar wel een onder-shirt er onder.

Juist!

Liefst ook een strakke, die de mannenborsten en de buik wat corrigeren.



En er zijn ook vrouwen die afknappen op geheel haarloze mannen.

Een echte man is voor mij een man met lichaamshaar.
Oh ja, mannen, niet doen: je aan laten kleden door je vrouw of te behulpzame kledingverkopers en dan totaal niet meer jezelf zijn.

Mannelijke aankleedpoppen zonder eigen stijl, persoonlijkheid en eigen mening, dat vind ik een grote afknapper.



(En metro-mannen, brrrr...)
Alle reacties Link kopieren
Wat ik echt onaantrekkelijk vind aan mannen en vrouwen, is wel een kut karakter ..

Arrogant egoïstisch en nep.. Amen!
kutkarakter is één woord.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 02 september 2013 @ 11:21:

kutkarakter is één woord.
Alle reacties Link kopieren
Pardon... kutkarakter..



Mijn autocorrectie herkend dat niet... Haha



Maar kom op, wat is mooi en lekker ding, als het verder geen leuk of aangenaam mens is?

Daar droog ik spontaan van op!
Alle reacties Link kopieren
Ik droog op van mannen die denken te weten hoe een vrouw er bij moet lopen.



Uitspraken als "Doe nou een hakje, daar komen je billen zo veel beter in uit" vind ik erg Leco Zadelhoff en Mike de Boer.



Ik kan dan ook niets anders dan denk dat TS er zo uit ziet

http://img218.imageshack.us/img218/5724/hahahhaq.jpg



Woestijn droog word ik er van. Welke vrouw valt er nou op een man met vrouwelijke trekjes?
Ik vind dat Mort zeker wel een punt heeft in zijn OP, want ik zie zo ontzettend veel mensen (mannen en vrouwen) op straat lopen die bijna niets meer aan hun uiterlijk doen en dat vind ik doodzonde.



Je kunt wel zeggen dat het puur om het innerlijk gaat, maar het oog wil ook wat en bovendien krijg je ook een goed gevoel over jezelf als je weet dat je er aantrekkelijk uit ziet en weerspiegelt je uiterlijk ook vaak je innerlijk en omgekeerd.



Ik ben het dus met hem eens dat veel vrouwen en mannen zichzelf tekort doen met hun minimale uiterlijke verzorging.



Wat betreft de mannen vind ik zelf het volgende echt niets:

- opzichtige sieraden;

- sandalen of spekzool schoenen

- een net pak en een windjack erover;

- een te klein ogend Jort Kelder pak,
quote:becina2000 schreef op 02 september 2013 @ 11:25:

Mijn autocorrectie herkend dat niet... Haha Het woord 'herkend' herkent je autocorrectie wel, maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is.
quote:becina2000 schreef op 02 september 2013 @ 11:25:

Pardon... kutkarakter..



Mijn autocorrectie herkend dat niet... Haha



Maar kom op, wat is mooi en lekker ding, als het verder geen leuk of aangenaam mens is?

Daar droog ik spontaan van op!Waarom wordt er bij dit soort topics altijd gedaan alsof het of-of is? Je kunt ook gewoon aantrekkelijk en lekker zijn én aardig en aangenaam.
Karakterkut, moeten we het daar niet eens over hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:medunkt schreef op 02 september 2013 @ 11:42:

Karakterkut, moeten we het daar niet eens over hebben?Begin jij maar dan, met het uitleggen van het karakter van de jouwe.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Het is tenslotte jouw idee.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 02 september 2013 @ 11:39:

Ik vind dat Mort zeker wel een punt heeft in zijn OP, want ik zie zo ontzettend veel mensen (mannen en vrouwen) op straat lopen die bijna niets meer aan hun uiterlijk doen en dat vind ik doodzonde.



Je kunt wel zeggen dat het puur om het innerlijk gaat, maar het oog wil ook wat en bovendien krijg je ook een goed gevoel over jezelf als je weet dat je er aantrekkelijk uit ziet en weerspiegelt je uiterlijk ook vaak je innerlijk en omgekeerd.



Ik ben het dus met hem eens dat veel vrouwen en mannen zichzelf tekort doen met hun minimale uiterlijke verzorging.



Wat betreft de mannen vind ik zelf het volgende echt niets:

- opzichtige sieraden;

- sandalen of spekzool schoenen

- een net pak en een windjack erover;

- een te klein ogend Jort Kelder pak,

`

Met je eens. Wat ik ook niks vind: zo'n ongestreken overhemd dat los over de broek hangt met van die opgekrulde randjes aan de zoom. Sommige mensen hebben het idee dat hun overhemden vanzelf "glad" opdrogen als ze ze vochtig uithangen, maar dat is onzin. Je ziet echt het verschil wel tussen een mooi gestreken hemd of een hemd dat min of meer glad opgedroogd van de lijn is geplukt. (Geldt overigens ook voor vrouwenblouses).
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 02 september 2013 @ 11:41:

[...]



Waarom wordt er bij dit soort topics altijd gedaan alsof het of-of is? Je kunt ook gewoon aantrekkelijk en lekker zijn én aardig en aangenaam.



Ik ben aantrekkelijk en lekker, maar loop toch in m'n spijkerbroek met tuniek en platte schoenen zonder make-up.

't Is niet anders



(lichamelijk niet meer geschikt voor hakken en make-up en het boeit me ook al niet.. is niet 'ik heb toch al een man' want zo heeft ie me leren kennen.. ik zal wel iets goed doen, denk ik dan)
Later is nu
De mijne heeft een heel verlegen karakter.
Alle reacties Link kopieren
quote:medunkt schreef op 02 september 2013 @ 11:47:

De mijne heeft een heel verlegen karakter.

nou, dat heeft ook zijn charmes.

de mijne is net een wild dier, maar dan wel een heul wild dier.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Een wild dier? Dan moet je vast nodig ff naar de kapper.
quote:medunkt schreef op 02 september 2013 @ 11:42:

Karakterkut, moeten we het daar niet eens over hebben?Dat vind ik nou een goeie. 'Ik mag dan wel een kutkarakter hebben, maar ik heb ook een karakterkut.'
Alle reacties Link kopieren
quote:medunkt schreef op 02 september 2013 @ 11:50:

Een wild dier? Dan moet je vast nodig ff naar de kapper.

Joh, ik heb alles bij de hand om dat dier te temmen hoor.

Gelukkig is het bij jou wat kalmer (neem ik aan).
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 02 september 2013 @ 11:50:

[...]





Dat vind ik nou een goeie. 'Ik mag dan wel een kutkarakter hebben, maar ik heb ook een karakterkut.'Och, het is weer eens wat anders dan een designerkut.
Alle reacties Link kopieren
TS je hebt zeker gelijk, de Nederlandse man of vrouw kan nog een hoop leren wat betreft kleding en uiterlijk!



De jeugd doet heel veel moeite, zie goed geklede meisjes en jongens, die er over nadenken wat ze aantrekken. De 40 plussers daarin tegen.. mijn god, soms denk ik weleens: heb jij je in het donker aangekleed?



Vrouwen met leggings en te strakke shirtjes, mannen met kansloze outfits.. Nee, de Nederlander snapt het nog niet zo wat kleding betreft..
Alle reacties Link kopieren
quote:Chartreuse schreef op 02 september 2013 @ 11:52:

[...]



Och, het is weer eens wat anders dan een designerkut.

Wel uitkijken hoor, dadelijk valt onze Mort echt mort.

En ik mis nu al het contact met hem terwijl hij nog springlevend is, denk ik.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben schuldig aan de baggybroek en sneakers. Niet omdat ik een vent heb. Maar omdat het soms wel eens lekker zit als je ene dagje in huis bezig bent.



Weetje, ik vind dat iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Persoonlijk vind ik het ergste witte sokken in sandalen. Maar verder.. Het zal me een zorg zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven