Dames dames toch,.. a.u.b.

01-09-2013 20:20 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zie je als man vrouwen waarvan je denk; "Meid met een beetje hulp zou je echt een lekker ding zijn"



Dingen als:



-Had je nou niet even kunnen ontharen?

-Toe nou,.. geen platte schoenen maar altijd een hakje! Het zou zoveel doen voor je benen en je kont.

-Ga nou ff naar de kapper

-Baggy trousers? Mijn god,.. heb je geen figuur of zo?



Voor de dames die nu al beginnen te koken,...



Het lijkt wel of dames naarmate een relatie langer duurt er steeds minder aan het uiterlijk wordt gedaan. "Ik heb toch al een vent" hoor je dan. Of nee of jij er altijd zo lekker uitziet?



Kijk en dan zijn we waar ik wezen wil.



Wat zijn volgens de dames absolute "no go's" voor mannen en wat vinden jullie aantrekkelijk?



Het zal per vrouw verschillen maar toch.



Witte sokken weten inmiddels

Geen t-shirt onder een blouse

Af en toe eens onder de zonnebank



Vul het eens aan
Alle reacties Link kopieren
Waarom zouden vrouwen zich moeten aanpassen naar jouw idee van 'mooi'? Ik kleed me juist nooit al te sexy en draag niet teveel make-up omdat ik geen mannen achter me aanwil. Zeker niet van die zonnebankventjes zoals jij.
Alle reacties Link kopieren
En alleen de Nederlander, nee, natuurlijk..



Nou, geloof me, naar aanleiding van dit soort topics, die ik de afgelopen 13 jaar gemiddeld 4x per jaar voorbij zag komen, ben ik eens goed gaan opletten in het buitenland. En ohohoh, wat lopen ze er dáár leuk bij. Echt vééél beter, écht..

*proest*



nee.. in Nederland letten de mensen, die dit kennelijk belangrijk vinden, op al die slecht geklede Nederlanders. In het buitenland zijn ze helemaal heppiedepeppie, als ze een goed geklede persoon zien, liefst van over de 50. Maar dezen zijn niet in de meerderheid. Láng niet.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 02 september 2013 @ 11:53:

TS je hebt zeker gelijk, de Nederlandse man of vrouw kan nog een hoop leren wat betreft kleding en uiterlijk!



De jeugd doet heel veel moeite, zie goed geklede meisjes en jongens, die er over nadenken wat ze aantrekken. De 40 plussers daarin tegen.. mijn god, soms denk ik weleens: heb jij je in het donker aangekleed?



Vrouwen met leggings en te strakke shirtjes, mannen met kansloze outfits.. Nee, de Nederlander snapt het nog niet zo wat kleding betreft..

Het valt ook niet mee om je leuk te kleden als je te dik bent, zoals meer dan 30% van de Nederlanders.

Als je sommigen ziet lopen met een superstrak t-shirtje, waar de vetrollen uitpuilen ! Ik snap overigens niet dat ze zelf niet zien dat ze voor schut erbij lopen.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Au... Ja moet mijn Nederlands echt ff opkrikken Zie ik.. Ahum :-0



Tuurlijk is het allemaal niet zo zwart wit.

En over Nederlanders dat ze zich zo slecht kleden.



Maar een hakje? ja leuk hoor als ik naar een feestje ga.

Ik heb een baan die voornamelijk door mannen gedaan word dus ik heb door de week echt geen bevallig schoeisel aan.

Dus als je mij tegen komt dat denken mannen Tsja doe toch een hakje aan dan kont je kont lekker uit!?



Euhm get a life .. Er is echt wel meer dan aan het ideaal beeld van mannen te voldoen.



Daar bij ben ik vrij lang en met hakken aan toren ik vaak boven de meeste mannen uit, haha

En praten ze direct in mijn decolleté ..:-0
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft heus geen hakjes aan om en beetje leuk voor de dag te komen, maar een beetje moeite doen mag best!
Alle reacties Link kopieren
De meeste vrouwen gaan niet de deur uit met de bedoeling om er zo seksueel aantrekkelijk mogelijk uit te zien voor wildvreemde mannen op straat. We hebben wel iets beters te doen. Het interesseert ons niet of je een harde piemel van ons krijgt of niet.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren probeerden twee radio-dj's een man namens zijn vriendin ervan te overtuigen dat hij iets moest doen aan de 10kg die hij was aangekomen sinds de start van hun relatie.

Zijn antwoord kwam er op neer dat hij het logisch vond dat je in het begin jezelf op je best presenteert, maar dat je dit na verloop van tijd niet van elkaar kon verlangen.



En al die 40+ vrouwen die er volgens sommigen niet uit zien. Lopen die allemaal met athletisch geklede mannen strak in het pak naast hun zijde? (Ergo: denk even na...)
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, je vroeg wat wij 'no go's' (wat een taalgebruik) voor mannen vonden.



* Zonnebankkleurtje

* Arrogantie

* Domheid
quote:Murdoch schreef op 02 september 2013 @ 11:50:

[...]





Dat vind ik nou een goeie. 'Ik mag dan wel een kutkarakter hebben, maar ik heb ook een karakterkut.'Andersom: "Dankzij mijn eigenwijze karakterkut ontwikkelde ik in no-time een kutkarakter".
Alle reacties Link kopieren
Dus als je mij tegen komt dat denken mannen Tsja doe toch een hakje aan dan kont je kont lekker uit!?

Ik zou zo graag willen weten wat "uitkonten" betekent.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
quote:pringle86 schreef op 02 september 2013 @ 11:58:

De meeste vrouwen gaan niet de deur uit met de bedoeling om er zo seksueel aantrekkelijk mogelijk uit te zien voor wildvreemde mannen op straat. We hebben wel iets beters te doen. Het interesseert ons niet of je een harde piemel van ons krijgt of niet.

Speak for yourself



Maar even serieus: vrouwen kleden zich met name om andere vrouwen te imponeren of te overtreffen () en vaak dragen ze dan wat mannen juist afschuwelijk vinden: een harembroek, boyfriend jeans, sleehakken enz.
Alle reacties Link kopieren
Het interesseert mij totaal niets dat er mensen rondlopen die vinden dat ik niet in mijn geruite broek mag lopen met vormeloze laarsjes eronder, zonder likje verf op mijn gezicht. Zo bevrijdend! Ik doe lekker waar ik zelf zin in heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mannen er vaak net uitzien alsof hun uiterlijk ze geen flikker interesseert hoe ze er bij lopen. Wat de gemiddelde man in Nederland van mijn uiterlijk vindt zal me een rotzorg zijn. Als het je niet bevalt dan kijk je toch niet?
Alle reacties Link kopieren
In een harembroek en boyfriend jeans wil ik trouwens nog niet dood gevonden worden. Maar dat is persoonlijk en ieder zijn meug.
Alle reacties Link kopieren
Witte sokken in sandalen vind ik ook niet kunnen.

Maar laatst zag ik een man die witte sokken droeg en dat stond best leuk. Stond versteld van mezelf dat ik dat opeens wel mooi vond.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Er zijn maar weinig echt aantrekkelijke mensen en die kunnen veel hebben, en wat onaantrekkelijke mensen dragen interesseert me niet. Jort Kelder vind ik overigens vet seksie.
Een no-go bij mannen (bij vrouwen trouwens ook, maar dat zie je minder) vind ik absoluut de afgezakte broek. Een broek die twee maten te groot die dan onder de kont hangt ipv erboven, met een boxer die er dan een halve meter bovenuit steekt. Ik snap het écht niet, en wil het ook niet snappen geloof ik.



http://familyculture.nl/w ... /10/IMG_0458-1024x764.jpg
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook verschrikkelijk die onder de kont hangbroeken.

Altijd heb ik zin om even die broek op te trekken, maar ik durf het niet. Jammer.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Als ik naar mijn voorlaatste baan kijk, een groot deel van de mannen dat daar rondliep.

Onaantrekkelijk vond ik:

- mannen van 35-45 jaar die in een flodderig, verwassen tiener t-shirt rondlopen (met daaronder een opbollende buik). Lopend op gympen. Altijd.

- een slappe lichaamshouding, hangende schouders, buik naar voren.

- lange nagels, een plak eelt op de ellebogen.

- te weinig douchen, nooit eens lekker ruiken.



Deze mannen waren misschien aardig, maar totaal onaantrekkelijk wat mij betreft.

De oplossing is simpel: trek eens een overhemd aan, sta rechtop, koop grote mensen schoenen, knip je nagels, neem 's ochtends een douche.



Het viel me op dat deze mannen (eigenlijk jongens op leeftijd) ook niet de lust hadden om er aantrekkelijk uit te zien.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig zijn we niet op aarde gezet om voor iedereen maar aantrekkelijk te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Oh...ik niet in elk geval. Heb die behoefte ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst dank voor die paar positive reacties.



Direct daarna; diepe zucht.



Waarom wordt zelfkennis toch altijd verward met arrogantie?

En nee natuurlijk moet niet iedereen er dagelijks volgens het laatste ideaalbeeld bij lopen. God nee zeg, doe vooral wat/of waar je zin in hebt. Ook ik loop regelmatig op afgetrapte schoenen en in een slobber shirt van 3 jaar geleden. En die zonnebank? Daar moet je je niet Barbie bij voorstellen maar een gezond kleurtje kan geen kwaad lijkt mij.



Het is meer dat ik me sinds ik hier mee lees, me realiseer dat het helemaal niet zo verkeerd is om je eens te verdiepen in wat je partner er eigenlijk van vindt. Ik geef het gewoon toe ik heb er nooit over nagedacht wat voor mannen een beetje gangbaar is terwijl ik wel met trots naar mijn vriendin kijk als ze er goed en verzorgt uit ziet.



Eh oh ja,.. volgende keer als ik een vraag heb zal ik zeker de zoekfunctie intensief gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Echt, het allerlaatste doel op aarde dat ik heb is 'eye candy' zijn voor mannen die me echt totaal geen ruk interesseren. (Lees;werkelijk elke vent buiten mijn eigen vent om). En die houdt helemaal niet van zonnebankbruine hakdragende poppetjes met make up op. En dat is wat er mij toe doet. Het is niet mijn levensdoel om 'mooi' door het leven te moeten om wildvreemde mannen te bekoren. Sorry.



Godeszijdank ook wel, want door jarenlang lekkere billen te hebben gehad door hakdragend te zijn geweest heb ik nu fijn als 39 jarige in beide voeten vergevorderde artrose. Nu heb ik geen 'lekkere' kont meer. Maar de laatste die daar wakker van liggen zijn ik en man. Ik kan nu weer met hem mee uren door de bergen hiken, wandelen en skieen ipv als een paspop naast hem op de bank te zitten met rokje, panty en hakjes in de juist op elkaar afgestemde lingerie. Ik ben het type 'sportief' en heb daar dan ook absoluut het lijf naar .
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij ging 'maar' 2 keer per maand naar de zonnenbank. Jarenlang. Resultaat nu ze 40 is; Een gezicht vol met nooit meer verdwijnende heel opvallende donkere pigmentvlekken. Onwijs mooi man!! Gelaserd, micro dermabrassie, cremes.... En niks helpt. Een straal zon en ze ziet er uit als een dalmatier.



En anderzijds, van alle mannen die ik zie op straat is er wellicht een op de duizend waarvan ik denk; goh... Aardig. Feit is, het gros is lulletje doorsnee qua uiterlijk en kleding. Vrouwen zien er over het algemeen een heel stuk verzorgder, leuker en kleurrijker uit dan de mannen die het 'poldermodel' wel heel serieus nastreven. Klagen over 'pittige' kapsels bij vrouwen, terwijl meer dan 60% van de mannen boven de 25 jaar nog zelden haar op het hele hoofd heeft en het moet doen met een redelijk tot 50% uitgedunde bos droog gras wat zelfs niet eens meer 'pittig' te noemen is (ALS er nog wat groeit. maar meestal groeit ineens dat wat niet meer op de schedel groeit op hun rug... zomaar!!!!) maar valt in de categorie 'armoeiig, maar he er groeit nog iets !' drie verdwaalde borstharen, geen kont in hun broek en hangtietjes. Dat is waar WIJ tegenaan moeten kijken.



Een mooi voorbeeld is natuurlijk henk met zijn facebookje over vrouwen met 'pittig' haar zoals hij zelf zegt. Henk is, prototype doorsnee man, maar dan wel ietslelijker dan gemiddeld met zijn 20% haar resterend vergeleken met zijn jeugdjaren. Wij vrouwen zien dat anders. Accepteren dat een man minder aantrekkelijker wordt met de jaren. Dat het haar verdwijnt in 60% van de gevallen en hun schedel er nog minder aantrekkelijk uitziet dan een slecht geschoren vagina. We vinden ze oke zoals ze zijn. Hollandse mannen zijn geen schoonheidsplaatjes. Ze hebben humor, intellect, zijn breed geinteresseerd, loyaal, werken hard, zijn goede vaders, lieve echtgenoten, en hebben een openminded karakter. Wij hollandse vrouwen kunnen beter krijgen qua uiterlijk vanwege onze levensinstelling en karakter. Doen we over het algemeen niet. We nemen jullie.... Onze eigen oerhollandse uit de klei getrokken, totaal geen gevoel voor stijl hebbende, hollandse man. Nuchter, en zwaar oke.



Net als de vrouwen uit de zuiderlijke europese landen kunnen de mannen daarvandaan er ook wat van. Dus heren. Volg de franse en italiaanse man zelf ook eens



Wij nemen echt genoegen met grote tekorten op het mannelijk nederlandse uiterlijk als nederlandse vrouw.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:mort schreef op 02 september 2013 @ 13:57:





Eh oh ja,.. volgende keer als ik een vraag heb zal ik zeker de zoekfunctie intensief gebruiken. Die doet het niet
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven