Dames dames toch,.. a.u.b.

01-09-2013 20:20 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zie je als man vrouwen waarvan je denk; "Meid met een beetje hulp zou je echt een lekker ding zijn"



Dingen als:



-Had je nou niet even kunnen ontharen?

-Toe nou,.. geen platte schoenen maar altijd een hakje! Het zou zoveel doen voor je benen en je kont.

-Ga nou ff naar de kapper

-Baggy trousers? Mijn god,.. heb je geen figuur of zo?



Voor de dames die nu al beginnen te koken,...



Het lijkt wel of dames naarmate een relatie langer duurt er steeds minder aan het uiterlijk wordt gedaan. "Ik heb toch al een vent" hoor je dan. Of nee of jij er altijd zo lekker uitziet?



Kijk en dan zijn we waar ik wezen wil.



Wat zijn volgens de dames absolute "no go's" voor mannen en wat vinden jullie aantrekkelijk?



Het zal per vrouw verschillen maar toch.



Witte sokken weten inmiddels

Geen t-shirt onder een blouse

Af en toe eens onder de zonnebank



Vul het eens aan
Alle reacties Link kopieren
Ik geef mort gelijk. Want zo heb je, wanneer vrouwen lang met een man zijn; aagh hij vindt me toch leuk, behaard of niet. Maar na een tijdje zal hij je toch niet "dat "leuke vrouw meer vinden. Mannen houden van vrouwelijke dingen zoals mort zegt. En vrouwen vergeet jezelf niet want vaak is dat de reden dat mannen naar andere vrouwen kijken
quote:mort schreef op 02 september 2013 @ 09:47:

Als dames dus een kijkje willen in een mannenwereld wil ik best antwoord geven maar moeten jullie niet gelijk boos worden.



Lachwekkende post weer, Mortje, maar bovenstaande zin sprong er toch weer uit, hoor.

Hoezo denk jij dat jij 'de mannenwereld' kunt vertegenwoordigen?

Je bent echt de zoveelste man die hier op Viva de vrouwtjes wel even wegwijs wil maken op mannengebied. Ze dropen uiteindelijk allen af.
Alle reacties Link kopieren
quote:flakes schreef op 02 september 2013 @ 15:19:

[...]



ehhhh...Je HOEFT niet te reageren hoor als je alleen maar je "ehhh..." uit je strot kunt krijgen...
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 02 september 2013 @ 15:44:

O, mag ik dan wat zeggen dat mij nou mateloos irriteert?



HIJS JE BROEK OP!



Ik heb geen zin om ongevraagd in je aars te moeten kijken!
Ik vind het ook wel grappig dat door Mort de TO aangenomen wordt dat vrouwen zich laten 'verslonzen' als ze aan de man zijn.



Oh en ik breek, weet ik wel zeker, alle mannelijke vrouwen-voorschrift wetten. En ik zit niet om liefde verlegen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:guillaumette schreef op 02 september 2013 @ 16:07:

[...]



Je HOEFT niet te reageren hoor als je alleen maar je "ehhh..." uit je strot kunt krijgen... Maar het kan wel en doe ik dus ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:flakes schreef op 02 september 2013 @ 16:15:

[...]



Maar het kan wel en doe ik dus ook.Tja, als je niet een normale reactie kunt geven, is het lekker makkelijk om er een paar klinkers en medeklinkers uit te gooien, dat moet ik toegeven. Bravo Cornflakes. On fait ce que l'on peut.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Mannen met sokken in sandalen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
quote:wished- schreef op 02 september 2013 @ 16:18:

Mannen met sokken in sandalen. Dat heb ik al tig keer gelezen hier.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
quote:mort schreef op 02 september 2013 @ 09:47:

.... Al lezende kwam ik er achter dat het erg verhelderend kan zijn om wat meer inzicht te hebben in hoe vrouwen denken en/of hoe ze tegen dingen aan kijken....

Hmmmm, dan val ik dus al af, ik denk absoluut niet als de "gemiddelde" vrouw, voor zover die al bestaat



Maar goed, mijn 2 centen:

Absolute no-go voor zowel mannen als vrouwen is het gebrek aan persoonlijke hygiëne en teveel bloot. Verder kijk ik gewoon niet als iemand het nodig vindt om bijvoorbeeld een regenboogshirt met knalgroene broek te combineren, moettie lekker zelf weten.
quote:flakes schreef op 02 september 2013 @ 15:18:

Amand zei laatst dat zijn vrouw perse in een jurkje moest. Nou prima als hij gelukkig wordt van een vrouw in jurkje. Mijn man zal het niet zijn en ik niet zijn type, maar kan er vast prima mee een biertje mee drinken. Iedereen moet maar lekker doen wat ze willen.Welnee hij zei dat zijn ideale vrouwbeeld een vrouw in een jurkje is. Zonder vindt hij me ook lekker hoor. En zelfs in broek
quote:veronmian schreef op 02 september 2013 @ 15:53:

Ik geef mort gelijk. Want zo heb je, wanneer vrouwen lang met een man zijn; aagh hij vindt me toch leuk, behaard of niet. Maar na een tijdje zal hij je toch niet "dat "leuke vrouw meer vinden. Mannen houden van vrouwelijke dingen zoals mort zegt. En vrouwen vergeet jezelf niet want vaak is dat de reden dat mannen naar andere vrouwen kijkenPrecies. Het oog wil ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Afknappers:



Dat ze je een slappe hand geven, in plaats van een syphatieke stevige handdruk



Onnatuurlijke sportschool-gespierdheid (helemaal van die anabolenspieren... gaat altijd ten koste van de hersencapaciteit!!)



Gelijk willen hebben in gezelschap, ook als dat ten koste gaat van de sfeer.



Niet tegen hun verlies kunnen bij spelletjes



Uit hun humeur raken als voetbalploeg .... of het NL-elftal verliest. (Grow up you babies!!)



Op feest / in de kroeg zoveel drinken dat ze er vervelend van worden



Materialistische levenshouding (als dat leidend is in zijn keuzes, is dat echt een afknapper)



Anderen napraten, of slecht beargumenteerde meningen hebben



Te veel aftershave (dat er een wolk achterblijft als iemand voorbij loopt)



Als ze meerdere avonden per week de hele avond tv kijken of gamen; zo ontzettend duf!!!



Tijdens gesprek te vaak (perongeluk?) naar je borsten kijken



---





Opknapper:

- Humor



- Behulpzaam zijn, niet alleen naar partner maar ook naar bijv ouderen in supermarkt of moeders met buggy in de trein, etc (haha, had eens in de trein een leuk gesprek met niet onknappe man. Maar knapte af toen hij uit de trein stapte, de eerste was achter een buggymoeder, en niet de moeite nam haar even te helpen)



- Zelfkennis, en de bereidheid om negatieve eigenschappen / gedrag te erkennen en te verminderen (bijv. ochtendhumeur afreageren op partner)



- Goed zijn in wat hij doet (beroep) en daar ook heel enthousiast over zijn (vind ik heel sexy)



- Als hij in gezelschap van kleine kinderen is en ik aan de kinderen kan zien ze het leuk vinden dat ie er is en zich bij hem op hun gemak voelen
Alle reacties Link kopieren
Voor een man is een te kort t-shirt een no go. Dik of dun, te kort staat zo armoedig..



Rouwrandjes en vet haar en onverzorgde tand brrr..



En een positieve levenshouding staat een man prachtig.

Niet zaniken over het uiterlijk van een vrouw trouwens ook.
..popcorn?
Alle reacties Link kopieren
Zelfs wat betreft kleding heb ik gelukkig geen enkel probleem, want mijn lief zegt me altijd : un rien t'habille. Als dat geen compliment is.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Zelfvertrouwen, humor, intelligentie en een eigen stijl/smaak maken voor mij iemand (m/v) sexy. Zonder dat alles kun je nog wel een kast vol leuke jurkjes of maatpakken hebben, maar dat doet me dan niet zoveel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 02 september 2013 @ 16:38:

Zelfvertrouwen, humor, intelligentie en een eigen stijl/smaak maken voor mij iemand (m/v) sexy. Zonder dat alles kun je nog wel een kast vol leuke jurkjes of maatpakken hebben, maar dat doet me dan niet zoveel.Het moet natuurlijk altijd wel sexy zijn...
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Wat bedoel je Babette?
quote:guillaumette schreef op 02 september 2013 @ 16:39:

[...]



Het moet natuurlijk altijd wel sexy zijn...

Sexy hoeft niet ordinair of sexueel opwindend te zijn toch? Gewoon je partner aantrekkelijk vinden lijkt me toch wel een basisvoorwaarde in een relatie.



Ik ga voor: intelligent, eigenwijs, grappig, slank, vriendelijk gezicht, doortastend, verzorgd gekleed en lekker ruikend.



Buiten- en binnenkant dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 02 september 2013 @ 16:43:

[...]



Sexy hoeft niet orinair of sexueel opwindend te zijn toch? Gewoon je partner aantrekkelijk vinden lijkt me toch wel een basisvoorwaarde in een relatie.



Ik ga voor: intelligent, eigenwijs, grappig, slank, vriendelijk gezicht, doortastend, verzorgd gekleed en lekker ruikend.



Buiten- en binnenkant dus.

Maar dan hoef je het toch niet sexy te noemen ?

Aantrekkelijk lijkt me gepaster in dit geval.

En ook ik ga voor wat je zegt : eigenwijs, grappig etc.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
quote:guillaumette schreef op 02 september 2013 @ 16:45:

[...]



Maar dan hoef je het toch niet sexy te noemen ?

Aantrekkelijk lijkt me gepaster in dit geval.

En ook ik ga voor wat je zegt : eigenwijs, grappig etc.Alors madame, dat bepaal ik zelf wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 02 september 2013 @ 16:23:

[...]



Welnee hij zei dat zijn ideale vrouwbeeld een vrouw in een jurkje is. Zonder vindt hij me ook lekker hoor. En zelfs in broek Niet! Echt? Zijn jullie nog een setje? Leuk hoor! Veel geluk samen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 02 september 2013 @ 16:55:

[...]





Alors madame, dat bepaal ik zelf wel.En ik mag een andere mening hebben dan jij en vinden dat in dit geval het woord "aantrekkelijk" beter van toepassing is dan "sexy", snap je?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Nee want het geval was mijn mening en ik heb het bedacht en ik bedoel sexy. Bij nader inzien noem ik het Henk. Of Ngigi Lailakabese. Hou jij maar even je gemak.
Alle reacties Link kopieren
Het is trouwens wel zo dat als vrouwen getrouwd zijn, dan knippen ze hun lange haar af. En als dat niet gebeurt, dan doen ze het als de kinderen geboren zijn. Wel typisch. Bekend is dat mannen voorkeur hebben voor lang haar.



Het lijkt alsof ze de buit binnen hebben. Man, kinderen, dus hup, kort koppie.



Maar verder moet ik me eveneens aansluiten bij wat adorabull zo treffend schreef over het onaantrekkelijke nederlandse manvolk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven