Dames dames toch,.. a.u.b.

01-09-2013 20:20 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zie je als man vrouwen waarvan je denk; "Meid met een beetje hulp zou je echt een lekker ding zijn"



Dingen als:



-Had je nou niet even kunnen ontharen?

-Toe nou,.. geen platte schoenen maar altijd een hakje! Het zou zoveel doen voor je benen en je kont.

-Ga nou ff naar de kapper

-Baggy trousers? Mijn god,.. heb je geen figuur of zo?



Voor de dames die nu al beginnen te koken,...



Het lijkt wel of dames naarmate een relatie langer duurt er steeds minder aan het uiterlijk wordt gedaan. "Ik heb toch al een vent" hoor je dan. Of nee of jij er altijd zo lekker uitziet?



Kijk en dan zijn we waar ik wezen wil.



Wat zijn volgens de dames absolute "no go's" voor mannen en wat vinden jullie aantrekkelijk?



Het zal per vrouw verschillen maar toch.



Witte sokken weten inmiddels

Geen t-shirt onder een blouse

Af en toe eens onder de zonnebank



Vul het eens aan
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet wat er mis is met witte sokken. Draag ze altijd nog op mijn korte broek:



http://24.media.tumblr.co ... crbfPWgi1r0eeb0o1_500.png





http://24.media.tumblr.co ... yidzoio31sg4vcbo1_500.jpg
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 02 september 2013 @ 17:13:

Het is trouwens wel zo dat als vrouwen getrouwd zijn, dan knippen ze hun lange haar af. En als dat niet gebeurt, dan doen ze het als de kinderen geboren zijn. Wel typisch. Bekend is dat mannen voorkeur hebben voor lang haar.



Het lijkt alsof ze de buit binnen hebben. Man, kinderen, dus hup, kort koppie.



Maar verder moet ik me eveneens aansluiten bij wat adorabull zo treffend schreef over het onaantrekkelijke nederlandse manvolk.Volgens mij wordt dat haar kort geknipt vanwege de grijpgrage babyhandjes en heeft het niets te maken met "de buit binnen hebben".
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 02 september 2013 @ 17:03:

Nee want het geval was mijn mening en ik heb het bedacht en ik bedoel sexy. Bij nader inzien noem ik het Henk. Of Ngigi Lailakabese. Hou jij maar even je gemak.Jij mag noemen zoals jij het wilt, maar in dit geval vond ik toch dat het woord sexy een beetje raar overkwam. Ik bedoel : ik kleed me niet mooi of leuk om sexy over te komen. En ik had de indruk dat jij dat wel wilde. Ieder zijn plezier natuurlijk, maar ik kleed me niet sexy voor de mannen.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Begin nou eens rustig met lezen aan het begin van de post en eindig aan het eind van de laatste zin. Staat er iets over uitdagende kleding?



Als jij sexy alleen met bungelende borstpartijen associeert dan is dat een gemis voor jou, want de dingen die ik noemde kunnen heus ook sexy zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamchild schreef op 02 september 2013 @ 17:16:

[...]



Volgens mij wordt dat haar kort geknipt vanwege de grijpgrage babyhandjes en heeft het niets te maken met "de buit binnen hebben".geloof ik echt niets van!
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 02 september 2013 @ 17:26:

Begin nou eens rustig met lezen aan het begin van de post en eindig aan het eind van de laatste zin. Staat er iets over uitdagende kleding?



Als jij sexy alleen met bungelende borstpartijen associeert dan is dat een gemis voor jou, want de dingen die ik noemde kunnen heus ook sexy zijn.

Er goed uitzien, wordt door jou dus meteen geassocieerd met sexy.

Alles heeft betrekking tot sexy ?

Waarom altijd de seks erbij betrekken ?

Ik vind dat vreemd en minderwaardig voor een vrouw, het spijt me.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 02 september 2013 @ 17:45:

[...]



geloof ik echt niets van!



Dan zou het haar toch weer lang moeten worden zodra die handjes niet meer zo grijpen?



Mijn theorie:

De haren worden gekortwiekt zodat het kleuren ervan geen 2 verpakkingen per keer kost.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
"Minderwaardig voor een vrouw"? Is NL je eerste taal of Frans? Ik had het niet eens over uiterlijk, dat probeerde ik uit te leggen, maar het komt niet door.



Ik vind het juist wat oppervlakkig om te denken dat seksuele aantrekkingskracht alleen met uiterlijk te maken heeft, en ik vind het sexistisch om dan ook nog eens verschil te maken tussen mannen en vrouwen op dat vlak.
tsja, wat ik van "het mooiste meisje van de klas" geleerd heb, is dat mooie vrouwen altijd met een buitenlandse man eindigen.

Dus blijkbaar zéggen Nederlandse mannen wel dat ze een mooie vrouw willen, maar hebben ze in de praktijk helemaal de erotische capaciteiten niet om die mooie vrouw binnenslands te houden.
Hé, toch lekker, even zo'n rondje generaliseren.
Dames, als je met een Nederlandse man op de bank zit: je bent niét het mooiste meisje van de klas.
Het mooiste meisje van de klas raakt ook altijd aan de drugs, en krijgt minstens anorexia en als het even kan ook kanker. En ze wordt geslagen door een alcoholistische vader en ze komt in de Playboy.
Die tragiek zoeken ze op, zodat zelfs hun radicale aftakeling nog een eigen romantische schoonheid krijgt.
En de cameralens met vasaline doet de rest.
Maar er zit ook een moraal achter: be careful what you wish for. Zodat je je goed over jezelf kunt voelen met je dikke reet en korte kapsel, in je joggingbroek op de bank met je Hollandse vent. Achter elke mooie meid schuilt een kutleven waiting to happen.
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt toch helemaal aan je smaak? Mijn vriend valt juist op puur natuur, baggy trousers, wild haar en platten gympen.



Hij vond me bij onze eerste date véél te tuttig met mijn rokje en hakje.
quote:iones schreef op 02 september 2013 @ 17:45:

[...]



geloof ik echt niets van!





Ik ook niet, er bestaan haarbanden, speldjes en elastiekjes voor dat probleem.

Veel vrouwen knippen hun lange haar af na grote veranderingen in hun leven zoals; scheiden van hun man, of na het krijgen van een kind etc.
True, er moet in Nederland uiteindelijk een calvinistische draai aan schoonheid worden gegeven. De kijkcijfers etc.



En dat is dus precies ook de reden dat Nederlandse mannen hooguit een vrouw willen die er "leuk" uitziet maar vinden ze echte elegantie, gratie, schoonheid eigenlijk maar iets diep dubieus.
Precies, daarom zien we onze Yolanthes en Silvies ook zo graag van hun voetstuk mieteren. Afstraffen die glamour.
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan TO, het is een prachtig verhaal geworden...
Leven en beleven
Alle reacties Link kopieren
quote:medunkt schreef op 02 september 2013 @ 18:06:

tsja, wat ik van "het mooiste meisje van de klas" geleerd heb, is dat mooie vrouwen altijd met een buitenlandse man eindigen.

Dus blijkbaar zéggen Nederlandse mannen wel dat ze een mooie vrouw willen, maar hebben ze in de praktijk helemaal de erotische capaciteiten niet om die mooie vrouw binnenslands te houden.



Maar het mooiste meisje van de klas hoeft dan weer helemaal niet de mooiste vrouw te zijn.



Iets met leuk opdrogen enzo..
Alle reacties Link kopieren
Mag ik iedereen danken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vent.

En ik doe mijn best om er elke dag verzorgd uit te zien, maar in de eerste plaats voor mezelf.



Ik scheer elke dag maar soms sla ik gerust een dagje of 2 over hoor.



Ik was ook zo iemand van elke dag hakken maar na lange tijd mezelf kwellen met 10cm hoge hakken en niet eens kunnen genieten van een avondje uit, heb ik het wel gehad. Ik draag geen onmogelijk hoge hakken meer. 7cm max en alleen tijdens stappen. Doordeweeks draag ik vaak gewoon ballerina's. Prima zo! Vriend vindt het ook geen probleem hoor.



Ik maak mezelf wel elke dag op, gewoon even snel. Lichtbruine oogschaduw, eyeliner, een tikje foundation, blush en mascara. Zo gebeurd. Hooguit 5 tot 10 minuten.



Naar de kapper...Tja niet iedereen heeft er altijd geld voor dat moet je in je achterhoofd houden. Ik ook niet.



En leuk uitzien? Ik probeer het maar ook ik kan me niet altijd vertonen in elke dag iets nieuws, gewoon jeans en een leuk shirtje en thuis gewoon lekker baggy broek aan. Vriend doet dat toch ook, tja waarom zou ik dan niet in een baggy comfi broek rondlopen? Zit hartstikke lekker.



Je hoeft er toch niet altijd helemaal opgedoft bij te lopen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me eigenlijk af waarom vrouwen blijkbaar erg ongezonde hakken aan moeten, of 3/4 van hun lichaam moeten harsen 'omdat dat zoveel voor hun benen/ kont doet' en mannen in comfortabele schoenen en jeans en een 3-dagen baardje er schijnbaar best appetijtelijk uitzien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 02 september 2013 @ 18:43:

Ik vraag me eigenlijk af waarom vrouwen blijkbaar erg ongezonde hakken aan moeten, of 3/4 van hun lichaam moeten harsen 'omdat dat zoveel voor hun benen/ kont doet' en mannen in comfortabele schoenen en jeans en een 3-dagen baardje er schijnbaar best appetijtelijk uitzien.Begrijp ik ook niet. Gewoon doen waar jij je lekker bij voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven