Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:11.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Relaties
  4. Deel 7: The Singles in the City say; Leer interpreteren!!!!

Dit onderwerp heeft 3005 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 16-02-2011 19:59.

[ Deel 7: The Singles in the City say; Leer interpreteren!!!! - Laatste pagina ]

Ga naar een onderdeel

1. Het kletstopic van Singles in the City. Ben je single, wil je al je date-leed delen, wil je ook eens een virtuele knuffel of wat steun en advies? Sluit je aan!

Wil je meeschrijven?? Vul even ons lijstje in:
    - Leeftijd?
    - Hoe lang al single?
    - Geslacht?
    - Langste relatie ?
    - Kortste relatie?
    - Regio?
    - Aan het daten?
    - Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
    - Sterrenbeeld ?
    - Kinderen of kinderwens ?
    - Hobby's ?

Being single is a lot wiser than being in a WRONG relationship!

1. Of kan iemand mij even weer ratio inpraten en zeggen dat het heel normaal is dat hij nog even online geweest is? Dit is wel echt balen zeg, doet me veel, terwijl ik dacht dat het niet zo zou zijn... Dat krijg je met de eerste keer weer verliefd na zo'n lange rotperiode en dan blijkt het zo te gaan!

2. ok; krijg net een smsje terug dat hij heel graag wil dat ik langskom vanavond (had gevraagd of hij wilde dat we het zouden verschuiven naar een andere dag omdat hij zo laat af wilde spreken) Wat vinden jullie? Vanavond wel dan 'exclusief daten' bespreken?

(sorry voor het spammen, kom er zelf zo slecht uit in dit soort gevallen!)

3. @Musa: adem in adem uit.. rustig.. ik begrijp wat je bedoelt, maar de mens is van nature nieuwsgierig, dus als hij nog een mailtje van iemand heeft gekregen zal hij die hebben willen lezen.. en misschien heeft hij wel iemand teruggemaild van joh hee hartstikke bedankt voor je interesse, maar ik heb een heel leuk meisje gevonden..
    En misschien weet hij wel helemaal niet of jij hem zo leuk vindt als je hem vindt, dus denkt hij ik spreid mijn kansen nog even want wie weet vindt ze me wel helemaal niet zo leuk.. Mannen zijn in die zin ook onzeker..
    Dus chill, relax en ga vanavond gewoon genieten.. kijk of het toevallig ter sprake komt maar ga er nog niet over beginnen, daar is het nog wat te pril voor en duw je hem eerder van je af dan dat je hem naar je toetrekt... :hug:

4. @ PS; dank je wel! :) De rust is weer een beetje terug! Ik vind het alleen een beetje een moeilijk idee dat hij tegelijkertijd ook met andere vrouwen aan het daten zou zijn, daar kan ik niet zo goed tegen, en dan wat mij betreft liever niet. Maar ik zal vanavond eens even kijken (als het leuk is) of ik het ter sprake ga brengen.... Je hebt gelijk, ik wil hem ook niet afschrikken, dat zou sonde zijn!

5. Musa.. ben t met PS eens. Relaxxxxx ...

JE kan hem nu nog een smsje sturen met de vraag hoe laat je welkom bent. Is dat pas na 21 uur dan bedank je netjes en zeg je dat je dat te laat vind en graag een andere keer wil afspreken op een tijd die voor beide geschikt uitkomt.

Wanneer je geen prioriteit bent , wees dan ook geen optie !

6. En niet bang zijn om hem te verliezen , want je hebt hem nog niet eens dus verliezen kan ej hem niet. En wanneer een man geen tijd voor je wil vrijmaken is hij je niet waard..

Ik weet niet hoe vaak je al met deze man gedate hebt , maar exclusiviteit bespreken is meestal handiger VOOR je met een man t bed in duikt.. En niet daarna pas , erna staan vrouwen 9 van de 10x anders in de prille relatie/datelarij dan een man.

7. Musa. lees het boek eens : De ideale vrouw is een bitch.. en leg dat op de plee neer zodat je dat elke dag weer in kan lezen.. Heeft mij enorm geholpen om anders tegen mijzelf aan te kijken en daar dan ook naar te handelen.

8. @ Zes; dank voor alle tips! Heb het boek al staan, maar het lukt me nooit zo om me eraan te houden...

Hij maakt wel tijd hoor, hij is dit weekend na het uitgaan nog geweest om hier te komen slapen en is zondag nog tot 15.00 uur hier geweest en vanavond gaat hij dus koken (en ik ben om half 8 welkom dus dat valt dan ook nog wel mee)

Het is misschien niet zo handig geweest inderdaad om eerst met hem het bed in te duiken en dan nu pas te bedenken dat ik het eigenlijk helemaal niet leuk zou vinden als hij dat met andere vrouwen ook zou doen....

Stond er voor en nadat ik met hem het bed gedeeld heb hetzelfde in, vind hem leuk, hij bezorgt me kriebels als eerste na die vervelende ex maar het maakt me tegelijkertijd onzeker! Ik probeer hem heel hard te houden maar jaag hem daarmee juist weg en dat zie ik ook wel maar 't lukt me niet zo goed om dat tegen te houden.

Ga vanavond gewoon een leuk etentje hebben en even kijken hoe leuk het is. Als 'niet daten met anderen' ter sprake komt ga ik denk ik wel vragen hoe hij daarin staat anders bewaar ik het wel voor een latere keer!

Hoe is het met je zwangerschap, de verbouwing en lover?

9. Eens met PS en Zes, niks aan toe te voegen. Chillllll Muus! Alles op z'n tijd, jullie hebben nog geen relatie en als je hem onder druk gaat zetten kun je er vergif op innemen dat dat ook niet gaat gebeuren. GWTF weet je nog?

PS jouw brievenbus is dus net zo spannend als de mijne? ;-)
    Ik heb maar sla in huis gehaald, aangezien mijn prinsen niet op een paard zitten maar op een schildpad.

Flu jij ook: Happy Valentine's!!

Bruja78 wijzigde dit bericht op 14-02-2011 11:49 met 14%
    You can`t stop the waves but you can learn to surf

10. Happy singlesday!!!
    Want we zijn veel te leuk voor valentijn dus die laten we even een poepje ruiken ;-)

11. Nou, de postbode is geweest en ik heb een kaartje gekregen! :) Van iemand waarvan ik helemaal geen kaartje wilde, maar ik vind het wel lief dat hij zijn best gedaan heeft (ooit een keer wat met hem gedronken maar was nog veel te vroeg na ex en nu wil hij nog een keer wat drinken!)

12. Musa.. neem van mij aan dat t niet gezond is dat een date snachts na t uitgaan nog bij jou binnenkomt.. Dan hoor je de deur dicht te houden. Hij is dan rond de klok van 10 a 11uur in de ochtend welkom voor een bak thee, boswandeling o.d.

Echt t boek gaan lezen .. Het heeft mij enorm geholpen om mij niet zo *beschikbaar* op te stellen en dat zit m al in hele kleine simpele dingen waarvan ik dacht nah das toch *normaal* zo hoort t toch , maar blijkt dat t dan dus niet zo werkt bij mannen..

Alles goed hier met Luffer en mij , wonen nu officieel samen , en gaan komende dagen beginnen met de babykamer. We krijgen een meisje.. alleen een naam zijn we nog niet overuit , ehmmm we hebben nog helemaal geen naam om eerlijk te zijn .. Dusse alle suggesties zijn welkom ..

13. Zes; heb het boek ook gelezen maar het kwam toch niet in me op om hem niet uit te nodigen... :-( Het is er nu een beetje te laat voor want het is al gebeurt, maar ik ga proberen om me vanaf nu niet meer zo beschikbaar op te stellen en het van hem uit te laten komen, eens kijken wat (en of) er dan wat gebeurt!

Wat ontzettend leuk dat jullie een meisje krijgen, heel veel plezier nog met alle voorbereidingen (wat kan het allemaal toch snel gaan!) Wat meisjesnamen betreft, heb geen idee, misschien moet je je forumnick maar gebruiken? ;-)

14. Lief hoor Musa, dat je een kaartje van hem hebt gehad.

Zes, cathegorie Floor/Sofie of cathegorie Destiny/Chanel?

15. Ja het wordt hun eerste kindje. Er is een ware explosie gaande rond me, iedereen is zwanger of heeft er inmiddels min. 1 rondlopen.

Musa heeft gewoon keuze in mannen! *jaloers kijkt*

Ik had welgeteld hoeveel kaarten? 0, wacht ik schrijf het ook nog even uit: nul. Zero, nada, niente, niks, nichts. Wat erg, niet eens van een vriendin meer!

Ik was vandaag voor het eerst bij het gehandicaptenschooltje. Was vermoeiend, maar wel leuk. De een schreeuwt heel schel, de ander maakt nul contact. Was heel heel bijzonder toen een jongetje op schoot kroop bij me. Nu ga ik over een maandje weer. De rest van de dag heb ik gesport en lekker voor mezelf gekookt.

Morgen komt de buurman eten (nee, geen hoop, ken hem al jaren en we doen regelmatig leuke dingen, gebeurt niets).

16. Hee meiden, happy valentine!
    Hier ook zero hoor, dus denk dat er we allemaal maar sla moeten gaan halen voor die schildpadden. Gelukkig verwachtte ik ook niks.
    Hier verder rustig. Niet veel spannends te melden, alleen de internetmeneer die niet online was toen we online hadden afgesproken heeft 2 dagen later een berichtje via de site gestuurd dat zn werk uitliep en of hij het goed kon maken met koffie. Tsja... de keer ervoor was hij een half uur te laat zeg maar, dus stel nu diepe vraagtekens bij hoe betrouwbaar hij is/ ruimte hij wil maken voor iemand. Ik neem internet niet heel serieus ofzo, je weet het toch pas echt als je elkaar echt ziet, maar dit vind ik ook wel weer heel erg laks.. Dus ben er nu ook maar even een paar daagjes over na aan het denken ;-)

17. Aaabbbbbbbbccccccccc
    Afbeelding van Aaabbbbbbbbccccccccc
    14-02-2011, 22:33

Hallo!
    Jullie hadden ook al van die volle brievenbussen. ;-) Toen ik vanochtend op het werk kwam lag er een koekjeshartje op m'n bureau, maar die bleek bij iedereen te liggen. Ik was dus niet speciaal.
    Wel krijg ik op Facebook een liefdesverklaring van een oude vriend as we speak... geen idee wat ik ermee aan moet, want ik zit met mijn Indier in de knoop.
    Hij laat niks van zich horen, en reageert niet op sms en telefoon. Keihard negeren dus. Ben er echt een beetje stuk van.

Your view of society screws up my mind like you\'ll never know

18. *komt binnenrennen*
    Ha mooi om te zien dat iedereen V-day weer heeft overleefd! Hier ook lege brievenbussen (digitaal en analoog :) ), maar dat is misschien maar goed ook. Ik werd soms helemaal gek van alle valentijnsmeuk die op tv voorbij kwam, nu kunnen we ons gelukkig weer op leukere zaken richten!

Musa, riieeeleks! Ik herken een aantal dingen in je verhaal van mijn ervaringen met was-leukerd, die was ook nogal snel in de aanpak laten we maar zeggen ;-) Hoeft niet verkeerd te zijn, maar met het rustig aan doen is helemaal niets mis. En ook met even wat minder beschikbaar zijn. Als hij jou echt leuk vindt, en jij hem, dan komt dat ook met rustig aan doen helemaal goed. Seks kan toch vaak het beeld een beetje vertroebelen ;-) Maar voor de rest ben ik niet jaloers hoor...

Vero, wat stoer dat je naar het gehandicaptenschooltje bent geweest! Even heel iets anders doen, helemaal top.

Zes, fijn dat het allemaal goed gaat, ga je nu alles in het roze kopen? ;-) De titel van dat boek klinkt goed, ik zal er eens naar kijken, is nooit weg zoiets.
    Jaye, oef, ik heb ook een lange-afstandsrelatie (>6000 km) achter de rug, en het is niet makkelijk, dus :hug:

Voor de rest weinig nieuws onder de zon hier; ik werk veel, maar dat is wel even lekker, lekker meters maken. Ben al een aantal weken weer fanatiek aan het sporten, maar ben nog geen ons afgevallen, bah :-( Daarom heb ik mezelf maar getrakteerd op een weekendje New York, heb er zo'n zin in. Even er helemaal uit en nieuwe dingen zien (en een beetje shoppen), heerlijk!
    Zo, en nu ga ik weer an die arbeit!

*rent weer weg*

19. Troelaaa New york, new york! Fantastisch zeg :) geniet ervan!! En goed om je heen kijken in the big apple he.

Eens met de rest muus, chill stand aan :)

Ik wil ook dat boek lezen zes, lijkt me wel goed voor me! Ookal ben ik niet heel gemakkelijk, toch. Fijn dat alles zo goed met je gaat, echt een mooi verhaal. Herinner me nog steeds hoe t begin was bij jullie! Namen vind ik zo moeilijk. Hoorde laatst dat er een Benthe geboren was. Vind ik echt een mooie naam.

Flem, laat hem ook maar even zweten ja!

Vero, t was dus leuk op t schooltje, echt knap dat je op je spaarzame vrije dagen nog vrijwilligerswerk gaat doen.

Bru, isa, ser, MOZZZ haai! :zwaai:

Hier alweer schreeuwend drukke week, ineens allemaal nieuwe lessen geven aan mensen die een docentenopleiding doen. Terwijl ik dus echt maar wat doe, geen didactiek niks geleerd heb, maar kreeg wel een dik compliment over mn manier van lesgeven van ze!
    Maar ja dinsdag krijg ik waarschijnlijk te horen dat ik niet kan blijven... Wel een aantal leuke vacatures gezien, dus ik denk dat t circus van sollicitatiebrieven schrijven maar weer gaat beginnen, shitt echt geen zin in... Snap ook echt niet hoe ze t gaan doen met minder mensen, iedereen heeft t schreeuwend druk.

20. Oh trwns, mn stapavond was echt geen zak aan. Wel gezellig met vriendinnen, maar niet bijzonder... Wel weer veel te laat thuis en nog 2 dagen brak maar toch.

Werk weekend (vrijdag/zaterdag) was wel geniaal! Afrikaans leren dansen (met mn kont schudden:P) En heel gezellig gehad met collega's.

Volgend weekend met m'n familie weg. Even weekendje relaxen!

En nu ga ik coyote ugly kijken!

21. @ flem; beetje jammer dat die internet meneer nu al zijn beloftes niet nakomt!
    @ troel; lekker hoor, weekendje NY... En dat niet afvallen; dat is logisch, je bent spieren aan het opbouwen, die zijn gewoon zwaarder en in het begin met sporten hou je ook nog eens extra vocht vast dus dat komt vanzelf!
    @ fluo; heerlijk he, dat konten schudden!

Mijn date met meneer (nog steeds naamloos, wie biedt?) was erg geslaagd gisteren. Hij heeft heerlijk gekookt, toen hebben we de hele avond gezellig zitten kletsen zonder stiltes en de volgende ochtend moest ik heel vroeg op en had hij heel lief een ontbijtje voor me gemaakt. Hij wil me vrijdag en zondag weer zien en belde net dat hij het toch ook wel leuk vond als donderdag dan ook nog kon.... Het enige wat me onzeker maakt is toch die dating-site waar hij vandaag ook weer online is geweest! Ik heb het er maar niet over gehad met hem (dacht, je hebt toch geen tijd meer over voor anderen al je me zoveel wil zien), maar wanneer vinden jullie het wel een goed moment om 'tussen neus en lippen door' exclusiviteit te bespreken (of in ieder geval even niet daten met anderen)? Heb in ieder geval dat snelle profieletje wat ik had gemaakt op RP om hem te bekijken verwijderd na nu, dan kan ik ook niet meer kijken, maakt weer een stuk minder onzeker! :)

22. Zeker heerlijk muus ;)

En goed dat je dat profiel hebt verwijderd. Gewoon even GWTF. En vind je elkaar 3 dagen in het weekend zien niet heeel snel gaan?

23. @ fluo; misschien is dat ook wel wat veel inderdaad, dus denk dat ik de vrijdag dan lekker over ga slaan en hem donderdag en zondag ga zien! Ik doe gewoon GWTF inderdaad maar kan me heel goed druk maken om niks! Wel lief dat hij belde gisteren vond ik trouwens, toch half uur aan telefoon gehangen!

24. Meiden even heel snel, helaas geen tijd om te lezen maar uhmm we zitten over de 3000 berichten! Wie maakt een nieuwe aan???

Lees/schrijf gauw, druk, druk :-)

Being single is a lot wiser than being in a WRONG relationship!

25. Jaye vervelend meid, maar denk dat je er beter aan doet ook niks meer van je te laten horen en het voor jezelf af te sluiten zodat je verder kunt. Moeilijk, maar uiteindelijk wel beter voor jezelf, denk ik.

Fluor, waarom denk je dat je daar weg moet? Ondanks dat je complimenten hebt gekregen over je manier van les geven?

Troel lekker hoor! Wanneer ga je?

Deel 8

Bruja78 wijzigde dit bericht op 16-02-2011 20:11 met 18%