Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha nou, ik herken het wel. En ik kan je zeggen: als je zo inspiraaaasieloos bent als man zijnde dat je op die manier(en) op de foto staat dan ga je bij mij ook naar links hoor



Enneh... Je vergeet de ik-heb-een-vette-vis-gevangen-foto en die met z'n auto/brommert/motor
Alle reacties Link kopieren
haha... en die foto's waar gewoon een heel gezin op staat! inclusief vriendin..

bij mij gaan ze ook naar links...
quote:Nemesis. schreef op 05 januari 2014 @ 20:26:



Enneh... Je vergeet de ik-heb-een-vette-vis-gevangen-foto en die met z'n auto/brommert/motor







haha, én de kijk-mij-es-skydiven-foto!

(zo onflatteus met al die gezichtsflapperts)
Alle reacties Link kopieren
Oh ja die vieze vis.......waarom denken mannen dat t imponerend is voor de vrouwen als ze met zo'n vieze glibber op de foto gaan?!?!
quote:sunshine76 schreef op 05 januari 2014 @ 20:28:

haha... en die foto's waar gewoon een heel gezin op staat! inclusief vriendin..

bij mij gaan ze ook naar links...



Ja die! Hoe kon ik die vergeten



Je hebt ook nog de mijn-enigste-leuke-foto-is-van-toen-we-met-het-hele-gezin-in-het-wit-op-de-kiek-gingen-voor-oma-foto.
Die mannen met grote (en soms minder grote) gevangen vissen.. Ik vind het helemaal niks, maar het zijn er echt een hoop!
Alle reacties Link kopieren
En die met de vier elkaar omarmende vrienden met blote bast en zonnebril niet te vergeten....
Alle reacties Link kopieren
En alle mannen varend in een hip sloepje of zeiljacht...
Alle reacties Link kopieren
Hahah heerlijk herkenbaar! Ik vraag me zo vaak af why?!
@ nemesis, en dan hopen dat hij meer foto's heeft zodat het niet die ene lilluke blijkt te zijn. (zei ik dat?)



@Parel, niks mis met een zeilert, maar dat hipster element he.
Alle reacties Link kopieren
Of de foto met vrienden! Dan weet je altijd zeker dat hij de lelijkste is!

Whats up with that?
quote:meesje2010 schreef op 05 januari 2014 @ 20:34:

Of de foto met vrienden! Dan weet je altijd zeker dat hij de lelijkste is!

Whats up with that?haha, ik ben niet de enigste die zo denkt dus.
Alle reacties Link kopieren
Sterker nog flutter, het is gewoon echt zo..
Ik vind de "studio foto's" ook altijd een beetje engig, staan ze er leuk op, ga ik me toch afvragen waar dat weer voor nodig is.
quote:meesje2010 schreef op 05 januari 2014 @ 20:37:

Sterker nog flutter, het is gewoon echt zo..haha, je hebt gelijk, dit kunnen we gewoon met cijfers onderbouwen!
Alle reacties Link kopieren
quote:meesje2010 schreef op 05 januari 2014 @ 20:37:

Sterker nog flutter, het is gewoon echt zo..Ja haha..dan hoop je nog als je naar een volgende foto scrolt dat het een van die leuke vrienden is... maar nee...
quote:sunshine76 schreef op 05 januari 2014 @ 20:39:

[...]





Ja haha..dan hoop je nog als je naar een volgende foto scrolt dat het een van die leuke vrienden is... maar nee... Neem de moeite al niet meer..
Alle reacties Link kopieren
Of die uit Turkije gemaakt door een 'professionele' fotograaf.

Dan weet je gewoon dat hij daar met zijn ex if moeder was
Alle reacties Link kopieren
quote:Flutter-By schreef op 05 januari 2014 @ 20:41:

[...]





Neem de moeite al niet meer.. haha...
quote:meesje2010 schreef op 05 januari 2014 @ 20:41:

Of die uit Turkije gemaakt door een 'professionele' fotograaf.

Dan weet je gewoon dat hij daar met zijn ex if moeder wasAls het al een ex is..., moeder zou een dealbreaker zijn, ik heb een navelstreng trauma
Ja ik zat ook zo achter tinder paar maanden terug. Tot ik een oprecht lieve lach voorbij zag komen. Duimpje omhoog en om een lang verhaal kort te maken we hebben nu een super leuke relatie :-D terwijl we allebei nooit hadden verwacht dat het zo zou lopen met dat gekke tinder. Juist door de 13 in dozijn foto's vielen wij elkaar op.
Alle reacties Link kopieren
Op RP staat een foto van een man waarvan ik vermoed dat het zijn trouwfoto is!! De (ex?) echtgenote is er natuurlijk 'vanaf geknipt', maar hij kijkt echt zo naar rechts om haar het ja-woord te geven!
Alle reacties Link kopieren
zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
Alle reacties Link kopieren
En vergeet de ik-doe-echt-aan-surfen-en-snowboarden-en-het-liefst-allebei-tegelijk-kijk-hoe-tof-foto's niet!



En de trouwfoto's natuurlijk...
Sunlight over me no matter what I do

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven