Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Waarom krijg ik alleen berichten en matches als ik een wifi-verbinding heb?

Kan ik dat uitzetten?
Alle reacties Link kopieren
Ik lurk al een tijdje mee en wat ik kan zeggen is hou vol meiden, hij zit er vanzelf een keer tussen! Ik heb mijn vriend eraan over gehouden en na bijna een jaar gaat het nog steeds super.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Leuke update's allemaal.

@optimaal: het is WK.... leuke mannen reageren nu niet, die hebben het te druk.



Hoewel... ik heb vorige week 2 Tinderdates gehad en vond ze allebei wel erg leuk. Kreeg van allebei de indruk dat ze een tweede date ook zagen zitten. Beetje luxe positie dus op het ogenblik. Voorlopig nog maar even contact via app, want ik ben druk en een van de heren zit in het buitenland en de ander is wat vaag en traag (maar wel op een oke-manier).
Leuke mannen reageren juist wel...die vinden voetbal namelijk geen moer aan. (tenminste ik zou dat leuk vinden aan een man maar smaken verschillen hahaha)
Hee hallo, lang uit de running geweest, maar net zet ik mijn Tinder weer eens aan... vindt ie geen enkele match meer... Terwijl ik wekenlang niet meer gekeken heb... Enig idee hoe dat kan?



Edit: laat maar... blijkbaar had ie geen connectie meer met FB. Ik krijg weer mannen binnen!
Hij kwam binnen zonder kloppennnnn
Alle reacties Link kopieren
Vlekkenbeest, heb je het nog gedaan uiteindelijk?





Verder; up.... ookal maak ik zelf even niks mee (wordt aan gewerkt)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Haha heel herkenbaar!



Al denk ik dat de heren dat bij vrouwen ook wel zullen hebben :p.



Ik ben zelf nu aan het daten met iemand van Tinder en met een ander aan het chatten. Ik zie wel waar het schip strand. Voro nu is het gezellig. ;)
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
@ turquasi:.... Wilde hem eigenlijk als ik hem een keer zag aanspreken, alleen liep het in de whats app er zo op uit dat ik via de app hem heb aangesproken van wat ik wist.... kon eerst alleen sorry uitbrengen met daarna... verwijder me waar...(hihi ik natuurlijk gelijk wat door vragen)... Hij zocht dus spanning, miste dat thuis heel erg en had volgens eigen zeggen allang geen seks meer gehad. Maar hij wil haar ook geen pijn doen.... (volgens zijn eigen woorden)....



Maar goed heb aangegeven dat het niet aan mij is om haar op de hoogte te stellen, er is immers tussen ons niks gebeurd (doordat ik al zo'n onderbuik gevoel had dat er iets niet klopte).Heb wel aangegeven dat ie eerlijk naar zichzelf moet kijken een ook moet zijn naar zijn gezin.... Wat hij ermee doet is aan hem... Liet al wel weten dat zijn vrouw dus zijn telefoonrekening (en dus de nummers die hij belt) in de gaten houdt en ook zijn facebook..... ik vermoed dus dat die ook wel iets aanvoelt
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort ook aan het Tinderen.. leuk tijdverdrijf moet ik zeggen.



Vind wel dat er weinig mannen zijn die leuk een gesprek op gang houden.. of ze antwoorden alleen maar en vragen niks. Of je hebt de dag ervoor nog een heel leuk gesprek gehad en ineens antwoorden ze niet meer. Man met een plan zou wel eens leuk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Even vanuit mannen perspectief:



- Stoer kijken met een fles drank in je hand (dat was leuk toen je 16 was)

- "Kijk me springen" of "het lijkt nu net alsof ik de zon vast heb" foto

- Op al je foto's een duckface

-Op al je foto's een zonnebril



En de ergste.

- "Kijk mij! Ik hou een plastic snor tussen m'n neus en lippen!"

Doe normaal!
Alle reacties Link kopieren
Wow ik heb er een tijdje over gedaan maar ik heb het hele topic gelezen! Zo leuk
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden! Ik lees al een tijdje mee, ben ook een aardige Tinder addict geworden. Nog geen date gehad (durf niet zo goed) maar wel matches en leuke gesprekken. Nu kan ik al een paar dagen de app niet openen, hij lijkt steeds vast te lopen. Kan ik de app verwijderen en opnieuw installeren zonder mn matches en chats kwijt te raken?
Lees af en toe mee, en ben nu zelf weer vrijgezel na een lange relatie en nu aan het tinderen! Het valt me echt mee hoeveel leuke mannen erop zitten eigenijk, wat me wel weer tegenvalt zijn idd de gesprekken. Veel reageren niet/sloom of niet interessant. Gelukkig ook een paar leuke matches, en morgen mn eerste tinder date! Vanaf het begin was hij gelijk al super flirterig en het duurde niet lang voordat het veel over seks ging, dus eigenlijk is het morgen een seks date. Heel leuk al die dirty talk, maar toch ook een beetje raar aangezien we 4 foto's van elkaar gezien hebben haha. Ik ben momenteel helemaaal niet geinteresseerd in iets serieus (dat gedoe) en hij heeft me wel heel nieuwsgierig naar hem gemaakt, dus ik ben benieuwd!

Iemand hier ervaring met een tinder seks date?



Ow en jo_anna86, beetje laat maar na het verwijderen van tinder had ik alle matches en gesprekken nog



En waar blijven de updates??
Alle reacties Link kopieren
Van pagina 1 tot pagina 107 gelezen. Heeft me wat uurtjes gekost :p



Na een tijdje (euh, half jaar... oeps) aanmodderen met een ex, besloten om mijn liefdesverdriet uit de weg te ruimen en dan moest Tinder maar het hulpmiddel zijn. Ik had Tinder al wel eens eerder gebruikt tijdens dat half jaar, in een periode dat het contact tussen ex en mij wat minder was, date gepland, ex kwam weer om de hoek kijken dus date weer afgezegd. Niet helemaal netjes, maar vooruit... Ondertussen vind ik ex nog steeds leuk, sterker nog, ik ben nog steeds hopeloos hoteldebotel gek op 'm. Maar aangezien dat nooit een they live happily ever after gaat krijgen, wordt het tijd om 'm uit mijn hoofd te zetten. Tinder opnieuw geïnstalleerd, beetje swipen, meestal naar links, heel soms naar rechts. En ineens stond daar een vage bekende op mijn schermpje. Zo een die je wel eens gezien hebt, bij gedacht hebt 'stiekem is ie best leuk', maar al maanden niet meer gezien. Toch maar naar rechts geswiped, onder het mom van 'benieuwd wat hij gedaan heeft' en ja hoor, het was een match! Meteen een beetje gechat, best gezellig, maar hij heeft het over me hond en me fiets... Ik vind dat zo'n vreselijke afknapper! Kunnen jullie daar doorheen kijken en is het echt heel erg niet ruimdenkend van me dat ik hierdoor al snel naar een 'no go' neig?
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
Ooooh jee, 'me' Tindermatch heeft gevraagd of ik morgen na werk een hapje mee ga eten. Gelukkig had ik 'm al verteld dat ik na werk even ga zwemmen, maar dat het wel afhangt van het weer. Ze voorspellen namelijk onweer en dan is (buiten) zwemmen natuurlijk niet zo handig... Ik weet nu niet of ik hoop dat het inderdaad gaat onweren of niet. We shall see...
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang Tinder chatten jullie meestal voordat een voorstel aan bod komt?

Gezien het op de mobiel is zijn lange chat gesprekken meestal onhandig.

En sturen vrouwen wel eens berichtjes? Of wachten jullie af.

Is wederzijdse interesse uit in 2014 by the way?
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:_vogeltje_ schreef op 01 augustus 2014 @ 01:07:

Van pagina 1 tot pagina 107 gelezen. Heeft me wat uurtjes gekost :p



Na een tijdje (euh, half jaar... oeps) aanmodderen met een ex, besloten om mijn liefdesverdriet uit de weg te ruimen en dan moest Tinder maar het hulpmiddel zijn. Ik had Tinder al wel eens eerder gebruikt tijdens dat half jaar, in een periode dat het contact tussen ex en mij wat minder was, date gepland, ex kwam weer om de hoek kijken dus date weer afgezegd. Niet helemaal netjes, maar vooruit... Ondertussen vind ik ex nog steeds leuk, sterker nog, ik ben nog steeds hopeloos hoteldebotel gek op 'm. Maar aangezien dat nooit een they live happily ever after gaat krijgen, wordt het tijd om 'm uit mijn hoofd te zetten. Tinder opnieuw geïnstalleerd, beetje swipen, meestal naar links, heel soms naar rechts. En ineens stond daar een vage bekende op mijn schermpje. Zo een die je wel eens gezien hebt, bij gedacht hebt 'stiekem is ie best leuk', maar al maanden niet meer gezien. Toch maar naar rechts geswiped, onder het mom van 'benieuwd wat hij gedaan heeft' en ja hoor, het was een match! Meteen een beetje gechat, best gezellig, maar hij heeft het over me hond en me fiets... Ik vind dat zo'n vreselijke afknapper! Kunnen jullie daar doorheen kijken en is het echt heel erg niet ruimdenkend van me dat ik hierdoor al snel naar een 'no go' neig?Misschien is spelling gewoon niet zn beste kant, om daar iemand nou op af te schrijven..
Alle reacties Link kopieren
Oh jee... al jaren niet gedate (lange relatie gehad), nu een week op tinder, en vanavond een date met een Tinderman waarmee ik nu een week gezellig chat.



Kriebels in mijn buik van de zenuwen en een wereldschokkend probleem: WAT TREK IK AAN?



Alle reacties Link kopieren
quote:_vogeltje_ schreef op 01 augustus 2014 @ 22:58:

Ooooh jee, 'me' Tindermatch heeft gevraagd of ik morgen na werk een hapje mee ga eten. Gelukkig had ik 'm al verteld dat ik na werk even ga zwemmen, maar dat het wel afhangt van het weer. Ze voorspellen namelijk onweer en dan is (buiten) zwemmen natuurlijk niet zo handig... Ik weet nu niet of ik hoop dat het inderdaad gaat onweren of niet. We shall see...Het was lekker weer om te zwemmen! :D Daags nadien besloot hij even te vertellen waar 'onze' toekomstige reizen naartoe zouden gaan als het aan hem ligt. Ultimate afknapper. Dit wordt 'm niet.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
Hoe was je date blauwebes?
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
Hoe werkt dat Tinder eigenlijk? Heb het recent geinstalleerd maar ben er nog niet echt ondersteboven van.



Gewoon foto's keuren, en dan?

Mensen aanspreken als je iemand leuk vindt?
Alle reacties Link kopieren
Ik was tinder een beetje beu: ik had geen leuke matches meer en waar ik wel een match mee had kwam t gesprek niet van de grond.



Gisteren tinder verwijderd en opnieuw geïnstalleerd: er kwamen weer super veel leuke mannen voorbij! Nog niet echt veel gesprekken op dit moment maar er is nog hoop hihi
Alle reacties Link kopieren
Hoe ging dat bij jullie met matches dan? Bij mij waren het op dag een tien leuke matches uit de buurt (ik had ongeveer twintig rechts geswiped) en nu even niks. Of zit er soms ook wat tijd tussen een match?
Alle reacties Link kopieren
merk ook wel dat het de ene keer geen matches zijn en andere keer 5 achter elkaar.

Verder houden 9 van de 10 zijn mond dicht... ook al begin ik zelf het gesprek.



Zou vandaag een date hebben met eentje.... we zouden afhankelijk van het weer effe gaan kijken wat we gingen doen. sloeg ie gisteren ineens om dat ie alleen voor de seks ga (hadden daar geen woord over gesproken) en anders voor mij 10 andere... Hij beweerde dat ie elke week wel iemand op deed op tinder voor de seks... Nou ja dan ga je maar lekker naar die andere toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven