Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Zit nu ook sinds een week op tinder, veel meiden en veel vreselijke foto's ( wie is het nou tussen die 20 meiden?) Contact tussen matches gaat soms wel erg moeizaam, op een gegeven moment stop ik met het gesprek levendig te houden en als ze dan niks meer zeggen weet je al genoeg.



Nu hopen dat ik binnenkort ook een leuk verhaal kan plaatsen
Alle reacties Link kopieren
Na hoeveel tijd spreken jullie af? Heb nu sinds 2 dagen een leuke match. Alleen vertrekt hij zondag op vakantie. Dus ik davht: zal ik de stoute schoenen aantrekken en nog om een date vragen voor vandaag of morgen of wachten tot hij terug is en zien hor t contact nog is na zijn vakantie?
Alle reacties Link kopieren
Jemig... matches komen nu wel, maar heb zo te zien nogal wat te jonge types aangeklikt... allemachtig wat een gezwam. Hey, , net een match die er erg goed maar ook slim uitziet, ook qua leeftijd okay, die ga ik vandaag eens een message sturen.
Och als ik de topics hier moet geloven vinden mannen alleen die jonge grietjes leuk dus leef je uit
Alle reacties Link kopieren
haha, nou, ik vind het leuk dat jonge grietjes met vele make up me aangeklikt hebben, maar die praten alleen maar over mijn foute strandfoto. Een iets volwassener knappe vrouw die ook verstand heeft, maakt me veel enthousiaster!
Haha ik zou dat topic weereens omhoog moeten schoppen want er werd daar dus beweerd dat wij als rijpe vrouwen van 30 + (TO was zelfs 27 geloof ik) het finaal konden vergeten versus een 19 jarige. Ik heb ze daar toen smakelijk uitgelachen maar werd niet geloofd en mijn vriend was een leugenaar bladiedadiedaaaah.
Alle reacties Link kopieren
Zet je toch lekker in je profieltekstje dat je alleen ccommentaar van volwassen knappe vrouwen met verstand enthousiast beantwoord...



(enneh, je hebt dus zelf die grietjes met veel make-up op óók naar rechts geswiped he deurkrukje )
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
haha, als iemand 19 is komt alles vanzelf; de meeste meisjes zien er op die leeftijd wel leuk uit qua figuur en vrolijkheid. Maar echt knappe vrouwen vind ik meestal rond de 28; meer uitstraling, betere kledingkeuze, betere make up, zelfverzekerder.





Ik zag een tijdje geleden ene prachtige foto van mijn ex (27); een hele mooie vrouw tussen haar leerlingen van 18. Zij steelt de show.



ik swipe al selectief... dan moet ik zeker ook nog op leeftijd gaan letten (18 jarigen reageren ook meteen, anderen duurt dat langer;-))
Alle reacties Link kopieren
Nou dan zou ik als 38 jarige het helemaal moeten kunnen vergeten. Wat een onzin. Ik heb nu geloof ik zo'n 10 matches waar ik mee chat en een paar van hen heb ik ook irl gezien. Maar ik zie mn allereerste tinderdate as maandag weer na drie weken (vakantie), en als hij wil dan ben ik bereid om hem exclusief te gaan houden. Hij is echt leuk! Al was ik in het begin bang dat ik de aandacht vooral fijn vond, ik kwam toen echt net uit een heftige relatie... Maar in die 3 weken is hij de enige die ik echt miste... Dus das dan duidelijk. Ben benieuwd of hij er ook zo over denkt. Hoop!
Alle reacties Link kopieren
Hoe heb jij je afstand en leeftijd ingesteld dan imogen?
Alle reacties Link kopieren
Kijken jullie uit? In Surfers Paradise Australia, is een vrouw van een balkon gevallen (14 hoog) ze was in het appartement omdat ze die man via Tinder had ontmoet.



Bron: Stuff NZ



The 28-year-old man who is the sole occupant of the apartment, Gable Tostee, was assisting police with inquiries on Friday afternoon. He was not formally arrested and no charges have been laid.



Tagpuno Wright was reportedly visiting Tostee after meeting him through an online dating app, believed to be Tinder, the Courier Mail reported.



Police said Tagpuno Wright arrived in Australia alone on July 29 for a two-week holiday, which included attending a wedding.



The paper said sources close to the investigation had revealed the pair were drinking and Tagpuno Wright was seen on the balcony prior to her death.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
Hier heb je niet zo vele hoogbouw
Gewoon bij Bonnie st Clair uit de buurt blijven dan is de kans dat je van het balkon wordt geflikkerd vrij klein.
Alle reacties Link kopieren
quote:dedeurkruk schreef op 09 augustus 2014 @ 12:09:

Hoe heb jij je afstand en leeftijd ingesteld dan imogen?



Gewoon mn eigen leeftijd. En leeftijd mannen 30-50, afstand max 10 km, alhoewel dat niet helemaal werkt, want ik krijg heel vaak matches die op10K staan en bij match blijken ze opeens 100 K ver weg! Maar dan kun je altijd nog chatten.



Ik ben erg picky met liken: ik wil meerdere foto's zien, er moet iets van tekst bij staan. Geen zichtbare tattoos of aso hemdjes, geen foto' met vriendin erbij en ze moeten een beetje lengte hebben. Liever ook niet kaal (doet me teveel denken aan mn ex waar ik nog best wat gevoel voor heb) Geen onderkinnen, zonnebrillen, rokers etc. Een foto met een kind kan maar zien allemaal. En die foto's met wijde armen op een thais strand zijn het ook niet. Een leuke, sportieve vent met een leuke blik (ik wil ogen zien!) die aan bovenstaande voldoet kan een hartje krijgen van me. Zeker als er iets bijzonders te lezen/ te zien valt. Dat zijn dan kennelijk de types die ook op mij vallen want het zijn dan vaak ook matches.
Het valt mij op dat ik alleen tinderberichten ontvang als ik wifi-verbinding heb.

Betekent dit ook dat mijn profiel onzichtbaar is zonder wifi?
Alle reacties Link kopieren
Ik moest laatst hard lachen om iemand die als tekst had;



Waarom krijg ik geen matches? Zien jullie mijn foto's wel?



Waardoor ik natuurlijk ging kijken.. 3 foto's van een lelijke man bij een super dikke auto, en een foto van een dik pak geld!



Kansloos... DAAROM krijg je dus geen matches!
LEZEN.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook eens gaan kijken op Tinder (ben een man) en wat me opvalt is dat er best veel profielen zijn van vrouwen zonder foto of alleen een afbeelding van een Internet-spreuk of een paard ofzo...



Of foto's van een 43 jarige vrouw waaraan je duidelijk kunt zien dat deze minimaal 10 jaar oud is

En als er een verhaaltje bij staat is het bijna standaard: zon, zee, strand, wijn,restaurant en sauna (soms nog skiën erbij).



En grappig, er wordt heel veel "gevraagd" om lange (minimaal 1,85), stoere, sportieve, spannende, woest aantrekkelijke, romantische mannen met HBO opleidingsniveau (anders veeg je maar naar links!).



Nou ja, ieder zijn smaak he? Ik veeg bijvoorbeeld naar links bij vrouwen met foto's van wierookbranders, yoga-houdingen, zelfgemaakte aquarellen en waar vrouwen met overdreven veel make-up op staan (dat nog glimt ook).
Alle reacties Link kopieren
quote:heenenweer schreef op 14 augustus 2014 @ 20:48:

En grappig, er wordt heel veel "gevraagd" om lange (minimaal 1,85), stoere, sportieve, spannende, woest aantrekkelijke, romantische mannen met HBO opleidingsniveau (anders veeg je maar naar links!).

Ik heb ook een paar keer gezien dat mannen eisen stellen aan lengte, >1.75m ofzo. Kom ik aan met m'n nauwelijks 1.60m. Voordeel is wel, ik hoef eigenlijk niet echt te vragen om lange mannen, want ze zijn meestal toch wel langer dan ik ben.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Hier weer even een update van mij, het blije ei :-D. Nog steeds madly in love. Afgelopen weekend bekende hij al na een maand daten het idee te hebben dat ik de vrouw van zijn leven ben en dat hij voor altijd bij me wil zijn. Voor de buitenwereld zijn we misschien totaal gek geworden en is het de roze bril maar aangezien het voor mij hetzelfde voelt kan ik het alleen maar beamen. Daarbij heb je toch nooit garanties. We hebben allebei een verleden en weten donders goed hoe we het niet meer willen en wat we aan elkaar hebben. Daarbij om me heen barst overal de bom en komen sommige mensen er na 20 jaar relatie achter dat hij bv stiekem in haar slipjes loopt of al jarenlang een minnares heeft. Ergens vind ik het dood eng om zo blindelings voor iemand te gaan. Want ben genoeg gekwetst in het verleden. Maar tegelijk ben en blijf ik een hopeloze romanticus en wil ik nog steeds in het sprookje geloven. Dus ik zie het allemaal wel en geniet er onwijs van. Mocht het dan later blijken dat ik het zoveelste rotte ei heb getroffen dan weet ik dat ik me wel red. Lekker tegenstrijdig eigenlijk. Ergens ben ik doodsbang omdat ik dit nog nooit zo heftig heb meegemaakt met iemand. De angst om het dan weer kwijt te raken zit er dan toch heel erg in. Maar als ik handel naar die angst zou ik acuut de benen nemen en dat wil ik absoluut niet!
Alle reacties Link kopieren
Geniet ervan grumpy, hier 2 keer in een jaar verliefd en gedumpt, maar ik zou het zo weer doen. Als ik alleen maar een keer zo'n leuke vent tegenkwam die geen issues uit het verleden had. Het lag twee keer niet aan mij, echt niet, en nee imogen geloof me het ligt echt niet aan jou, je bent een geweldige vrouw, op een ander moment was het vast wel gelukt, door jou ben ik erachter gekomen dat ik het probleem ben, je hebt helemaal niets fout gedaan... bla bla bla.



Tja.



Dus geniet ervan meis. Het is heerlijk. En gaat het fout, so be it maar deze tijd pakken ze je niet meer af!
Alle reacties Link kopieren
Het ultieme hoogtepunt; een foto met daarop een enigszins gezette vrouwelijke gestalte met petje en sjaal... Maar deze vrouw verbleekt naast een reusachtige Bob de bouwer pop met vriendelijke lach en uitgestoken hand. Ik denk wat zal de tweede foto zijn.... maar die is er niet.....



GENIAAALLLLL!
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi, ik kwam op dit topic terecht en kon niet stoppen met lezen. Heerlijk gewoon haha zit nog in m'n pyama met een pot thee naast me . Ik heb tinder op mn telefoon en een paar weekjes actief geweest. Super leuke matches maar...... ik had mn fb gedeactiveerd en sindsdien krijg ik tinder er niet meer op :( shitzooi echt jammer. Er staat steeds: inlogsessie is verlopen. Heb tinder gemaild maar ze wisten het ook niet, kreeg een of ander vaag antwoord dat ze er naar zouden kijken. Maar nooit meer wat van ze vernomen. Verder heb ik mn fb en tinder app beiden verwijderd en weer gedownload maar het lukt nog niet pff.



In ieder geval 1 leuk contact opgedaan via tinder waar ik regelmatig mee sex hihi. Hij is 10 jaar jonger ik 32 hij 22 dus maar het is geweldig. Hij is niet-Nederlands. Ik viel altijd op Marokkanen en dit is een Turkse jongen. Lang en gespierd en vooral heel lief. De eerste keer kwam hij en bleef gelijk slapen. Dit is mn eerste onenightstand ever. Heb ervoor altijd lange relaties gehad. Maar het voelde gelijk fijn, de dag erna lagen we samen op het strand en zijn we 's avonds sushi wezen eten. We gingen samen voetbal kijken, zwemmen, zonnen, eten etc. maar het is zo fijn dat hij me niet claimt. Soms appen we een paar dagen niet en dat is ook goed. Ik wil geen relatie en vind hem ook te jong. Maar ik geniet.
Alle reacties Link kopieren
had tinder al bijna opgegeven en stond op het punt om het eraf te gooien van de week.

Zat eigenlijk nog beetje foto's te swipen en had een match...

Verwachte er niet veel van (gezien 99 van de 100 niet eens iets zeggen, ook niet als je zelf begint). En als ze beginnen, beginnen ze 9 van de 10x over seks.



Maar goed... hij sprak me aan en had al heel snel een erg vertrouwd gevoel. We zaten eigenlijk zo te kletsen alsof we elkaar al jaren kennen. Ook over dingen gehad die je niet snel verteld als je iemand pas net kent.



In eerste instantie voor donderdag afgesproken, de eerste date wat vervroegd naar morgen. hopelijk in het echt ook die klik... voel me net zo'n puber met de spanning en vlinders e.d.
Alle reacties Link kopieren
M'n tinder doet het weer!!! :D op mn oude telefoon jeeeeeeeeej ik kan weer tinderen hahaha. En al mn matches zijn er nog yesss wel lastig dat ik zoveel leuke matches heb dat ik gewoon niet kiezen en ik kan gewoon niet 10 gesprekken tegelijk voeren ik word er soms zo gestresst van en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven