Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
That would be my pleasure
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Update....



Tinder ligt er weer af.

ik lig eraf...

Heb een hele leuke date gehad en wilde mijn profieltekstje aanpassen om aan te geven dat ik een time-out ging nemen.

Het wilde niet laden en lukte maar niet, toen wilde ik dan mijn foto's eraf halen... lukte ook niet. Toen heb ik uitgelogd en hop de app van mijn telefoon gegooid om gelukzalig verder te appen met mijn date en heel baldadig te melden dat ik tinder eraf heb gemikt.



allemaal heel erg no-go he??
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ey, ik ben nieuw hier en ben aan het onderzoeken wat dat nou is dat Tinder... Vooral de ervaringen enzo..



Wat me opvalt is dat hier veel vrouwen zitten (logisch op viva-forum) die precies weten wat een ander moet doen met haar match.



"Ah joh, gewoon doen" en "Wat heb je te verliezen" en "Als hij te lang wacht dan...Ik zou dit, ik zou dat... Ik vind dit en dat" enz enz..



Hebben ze zelf een match binnen zijn ze vaak radeloos.. Haha!



Te grappig... en schattig...
Ja maar toch ook logisch? Bij een ander bekijk je het van een afstand. Maar als je er dan zelf ineens middenin zit denk je HELLUPPPPPPPPP en dan is het lekker dat hier weer andere mensen het kunnen relativeren voor je
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 09 oktober 2014 @ 19:01:

Ja maar toch ook logisch? Bij een ander bekijk je het van een afstand. Maar als je er dan zelf ineens middenin zit denk je HELLUPPPPPPPPP en dan is het lekker dat hier weer andere mensen het kunnen relativeren voor je



Haha, ja is ook wel logisch.. Maar wel typisch vrouwelijk... Niks mis mee ook...



En ik kan haast niet geloven dat er mannen met vissen op staan. Hahaha! Hoe dan!? Bedoelen jullie die trotse foto van "kijk eens wat ik gevangen heb, dat is pas een vis he?".



Ik heb dat nooit begrepen dat je dat openbaar laat zien zoals bv op FB. Wel dat je een foto maakt hoor en aan je vismaatjes laat zien, ieder zijn ding. MAAR...UHHH.. op een datingsite!?!? Hahaha. Wat denken ze nou.. Dat ze met zo'n vies lelijk half dood glibberig stinkend beest indruk kunnen maken op een vrouw? Haha, dat moet voor de gein zijn, kom op nou, dat kan toch niet anders...



Of denken ze jullie oer-instinct te kietelen want in de oertijd was je natuurlijk de man als je daarmee thuiskwam.



Ik zou die mannen wel "liken" en vragen stellen. Of de vis nog leeft of dat ie m wel eens in een andere kleur gevangen heeft. Heel geïnteresseerd totdat hij denkt: "WTF doe ik met die vis op een datingsite inderdaad".



Want dat lijkt me een heel leuk aspect van Tinder! Vragen stellen over foto's. Niet alleen de dates.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha...... Hahahaha... Ja dit soort types idd! Ik vind het wel meervallen. Laat dat beest zwemmen Gerrit! Wat zijn jullie aan het doen?! Maar is wel een... ja hoe zal ik het zeggen... een JOEKEL!!!



Die kop van Gerrit is PRICELESS!



De kans dat je met zo iemand gratis kan chatten kan je toch niet laten lopen. Of wel dan? Hahaha!
Echt het is dat ik de liefde van mijn leven dus al heb want anders ging ik het er weer opzetten bloedjegeil dit joh!







Ik sop hier van de bank omg omg omg







Ooo en deze is ook leuk die heeft een hele lange slang!
Ben ondertussen in een onwijs sentimentele bui... morgen is het een jaar geleden dat ik mijn befaamde swipe move maakte echt wat is dit jaar omgevlogen zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, ja daar glij je wel van de bank van. OMG idd.. Wat bedoelt Chris nou? Hij biedt t aan als een soort bruidschat. Dit schatje, kan je van mij verwachten. Ben je er klaar voor? Terwijl hij er toch niet dom uitziet vind ik.



Ja en wat willyboy aan het doen is in zijn onderbroek en ze lange slang zal nooit iemand goed raden.



Tjeetje wat zal het makkelijk worden om een date te krijgen op Tinder als dit de concurrentie is. Maar zullen ook een heleboel vrouwelijke gekkies zijn toch? Btw ik heb echt 0 ervaring met datingssites.



Ik heb ook gelezen hier dat mannen met een kind in hun arm een signaal willen uitzenden, namelijk wat ben ik lief voor kinderen en dat het een hint zou zijn. Kan ik wel ergens begrijpen. Ik sta ook op feestboek met me neefje maar ik wil geen kinderen of overkomen dat ik goed met kinderen ben. Was gewoon trots op me broer dat het eindelijk gelukt was iets op de wereld te zetten. Ik had meer iets van je maakt je impopulair voor vrouwen als ze dat zien maar daar had ik natuurlijk schijt aan. Want ik ben stoer ;)



Maar ik ga me foto wel veranderen en Tinder installeren. Volgens mij vermaak ik me daar wel ff mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je Crump?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toevallig gisteren Tinder gedownload. Was verbaasd over de hoeveelheid matches, ondanks dat ik zelf heel veel wegklik Eerlijk gezegd had ik echt verwacht dat ik wel even zou moeten wachten op wat matches.



Een foute profielfoto is vaak al reden genoeg om iemand weg te klikken. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan overduidelijke selfies, dus met je mobiel in je hand voor de spiegel gaan staan e.d. Dan nog al die mannen die zich in pak gehesen hebben en even willen laten zien hoe knap ze wel niet zijn (en dat overduidelijk ook van zichzelf vinden). Of de lichtelijk verwijfde mannen, waarvan ik me afvraag of ze wel de goede optie van geslachtskeuze hebben aangevinkt.



Daarnaast nog talloze zeer onduidelijke foto's van veraf of van iemands rug, of mensen die alleen maar groepsfoto's hebben. Wazige foto's, of ronduit lelijke en erg onflatteuze foto's... Het komt allemaal voorbij.



Overigens vind ik het wel lastig om een gesprek met iemand te beginnen als je een match hebt. Zo'n standaard "hoi, hoe gaat het" vind ik ook zo geforceerd overkomen. En veel verder dan dat kom ik nog niet echt . Dus dan wacht ik maar af of de ander begint. Misschien krijg ik er ooit nog handigheid in.
quote:meenjehaastniet schreef op 10 oktober 2014 @ 00:04:

Wat bedoel je Crump?Wat bedoel ik waarmee?
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook gelezen hier. Vrouwen die niet reageren omdat een man daarmee moet beginnen. ONZIN! Je bent zelf te bang of weet zelf niks te zeggen!



Als een man dan hoi zegt of hoe gaat t met jou, gaan ze zeuren dat t niet orgineel genoeg is. BRAAK!



Je moet samen je best doen om een leuk gesprek te creëren. Waarom moet een man zijn best doen en als die dat doet op zijn manier, afgekraakt te worden door een sufkut die zelf niks te zeggen heeft.



Hallo hoe is t met jou? is 1 zin in een conversatie die overal toe kan lijden. Het is zoveel meer dan de dames die niet reageren.



En dan loopt het maar ff stroef. JE KENT ELKAAR NIET!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 09 oktober 2014 @ 23:47:

Ben ondertussen in een onwijs sentimentele bui... morgen is het een jaar geleden dat ik mijn befaamde swipe move maakte echt wat is dit jaar omgevlogen zeg!Met dit? Ben je nog met hem?
quote:meenjehaastniet schreef op 10 oktober 2014 @ 00:50:

[...]





Met dit? Ben je nog met hem?



Ja ik ben nog steeds met hem en het is jaar geleden dat ik de befaamde You've got a match! in beeld kreeg.



Dus binnenkort ons jubileum! liefde van mijn leven joh
En ik had echt de meest waanzinnig stomme openingszin ooit



"Zal ik naar de KFC gaan of thuis een boterham smeren"



OMG hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ok ja dat is weer heel vrouwelijk. Ik zou alleen maar blij zij ipv sentimenteel. Dat is toch niet nodig om sentimenteel te zijn? Tenzij het mis ging. Dan snap ik pas de sentiment. Maar wel lief. ;)
Sentimenteel als in Oh wow..... dat die éne kleine handeling mijn hele leven heeft veranderd! Wat als ik perongeluk verkeerde kant had op geswiped... wat als ik Tinder een dag later had geinstalleerd... dan had ik hem nooit gekend. Hij heeft nu nachtdienst en ik ben hormonaal van het padje (jeweetwel dat vrouwen ding waardoor we kilo's chocolade kruidnootjes willen eten) en moest er gewoon van janken.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 10 oktober 2014 @ 00:56:

En ik had echt de meest waanzinnig stomme openingszin ooit



"Zal ik naar de KFC gaan of thuis een boterham smeren"



OMG hahahaDat is een leuke openingszin en had die voorbij zien gaan. Maar het maakt niet uit wat je zegt. De interesse die je toont door uberhaupt wat te zeggen is wat waard. Beoordeel iemand daar niet meteen op. Wees blij. Zoniet? Open zelf dan!
Alle reacties Link kopieren
Haha. Ik snap je wel Crump. VET!
Ja ik weet niet wat het is ik had geen verwachtingen en wilde die hele Tinder er allang afgooien en had dat voor mijn gevoel ook al gedaan tot die pushmelding kwam en juist omdat het me geen ene kont interesseerde durfde ik ook over totale lariekoek te wauwelen. Hij ook. Ik denk hoe geforceerder hoe minder de kans?
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 10 oktober 2014 @ 01:19:

Ja ik weet niet wat het is ik had geen verwachtingen en wilde die hele Tinder er allang afgooien en had dat voor mijn gevoel ook al gedaan tot die pushmelding kwam en juist omdat het me geen ene kont interesseerde durfde ik ook over totale lariekoek te wauwelen. Hij ook. Ik denk hoe geforceerder hoe minder de kans?Daardoor was je jezelf. The Key voor succes! Zo simpel is t!
Ja ik denk dat dit het ingredient was... want ik heb voor ik met hem een match was wel meer gesprekken gevoerd met Tindermannen en dat was zo kansloos! Ze vonden zich heel wat en liepen onwijs geforceerd te doen. De een maakte er een soort quiz van waarbij mijn antwoorden goed of fout waren en punten opleverden waarmee ik een extra foto van desbetreffend heerschap kon winnen.



De ander zei iets in de trant van 'jij bent vast niet de slankste maar daar neuk kijk ik wel doorheen hoor!' oftewel ik moest maar in mijn handjes knijpen dat hij zo aardig was om daar doorheen te kijken. Weer een ander ging lopen zaniken dat ik best mooi was maar jammer van de nerdbril (ik ben trots op die bril ja!)



Was er dus al vrij snel weer klaar mee juist omdat ik het puur voor de gein op mijn telefoon had staan om na een lange relatie eens te gluren wat er tegenweurdig aan vrijgezellenspul rondloopt.
En ik roep hier ook al pagina's lang dat juist omdat ik niet op zoek was ik stukke meer openminded erin was. Ik heb zelfs tijdens ons eerste afspraakje naar een vriendin geappt 'leuke gozer maar geen relatiemateriaal'. Grappig dat je dan paar dagen later alsnog die BOEM ervaart. Maar ik denk dat dat voor alles geldt van kroeg tot sportschool tot Tinder. Als je iedereen screent alsof je acuut wil weten of hij/zij de ware liefde is waarmee je twintig kinderen op de wereld denkt te gaan zetten dan lijkt me dat recept voor teleurstelling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven