Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Nou ja ik heb gewoon geen tijd/ruimte om aandacht op te zoeken en ben daar ook in veranderd denk ik.



Wat is ie dan?
Alle reacties Link kopieren
Haha ik vind die buitenlandse jongen, die hier dus studeert, best leuk! Maar meer gewoon.. schattig. Hij doet echt z'n best op whatsapp en ik ben een beetje druk dus hij moet soms echt even wachten. Maar hij vertelde dat hij Nederlands wilde leren dus ik stelde voor dat wij gewoon in het Nederlands gingen praten, blijkt hij het al best goed te kunnen haha. Nogmaals, schattig.



Denk dat ik een beetje afgeleid wordt nu door WOEST aantrekkelijke man.. kut! Hij zit helemaal in mn hoofd en pakt ook elk mogelijk moment om me berichtjes te sturen. Ik zat al eerder in zijn hoofd zegt hij maar nu heeft hij het ook bij mij voor elkaar. Hij komt ook steeds met van die dingen als 'luister dit nummer en stel je dan dit dit en dit voor..' hallo fantasie! En zegt daadwerkelijk 'pff het is raar maar ik denk echt de hele dag aan je.. '. Maar het is dus kut omdat hij aan de andere kant van het land woont en ik vermoed dat hij gewoon zwaar bezet is, ookal zegt hij van niet. Dus ik probeer het cool te spelen de hele tijd maar mijn hemel.. ik heb niet snel bij foto's dat ik denk: DOENDOENDOENNN! hahaha.. help alsjeblieft. Zal ik dit moeten afkappen? Ja he?
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik Frizz, dat gevoel ken ik ook. Nu heb ik echter juist wel weer zin om te flirten en om me heen te kijken enzo.

Hij heeft dezelfde komaf als jouw en mijn ex ( ivm privacy even zo omschreven).
Alle reacties Link kopieren
Nou ja ik heb best zin om te flirten maar het werkt een beetje anders als je niet meer de vrouw in een mannenwereld bent. Ik ken nu bovendien alleen maar saaie bezette mannen. En homo's.



Is er iets mis met die komaf dan? Dat je je horizon wil verbreden snap ik, maar waarom iemand bij voorbaat afwijzen op zijn afkomst?
Alle reacties Link kopieren
Over exen gesproken: gister was ik met een vriend van mij (oorspronkelijk een vriend van mijn ex) en toen belde min ex. Mán mijn hart klopte uit mijn borstkas. Ik kon zijn stem horen, er gebeuren dingen in zijn leven waar ik hem normaal in zou bijstaan, ik wilde hem een berichtje sturen...



Niet gedaan. Gelukkig werd ik daarna weer lekker boos om/op hem.
Alle reacties Link kopieren
Nee zeker niets mis mee, maar na mijn ervaring ben ik toch voorzichtig.

Jee, mar waarom belde ie dan? Jullie hebben elkaar lang niet gesproken toch? Lijkt me moeilijk.



Ik ben trouwens erg benieuwd naar die woest aantrekkelijke tinderman van Dream. Foto in inbox zeer welkom! :-D
Alle reacties Link kopieren
Pff zou ik ook moeilijk vinden, maar goed (niet) gedaan haha!



Ik zit juist in een mannenwereld, heb een vriendengroep met alleen maar mannen. Helpt ook absoluut niet merk ik de laatste tijd. Mannen denken altijd dat een je vriend is, of zijn geïntimideerd of denken dat je ze allemaal neukt.. top! Toch ruil ik ze voor geen goud in Kom zo overigens wel sneller in contact met andere mannen, maar blijft lastig.
Alle reacties Link kopieren
Hij belde mij niet, hij belde die gezamenlijke vriend!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook met name mannelijke vrienden, maar als ik met hen ergens ben durft men me amper aan te kijken. Dus dat helpt ook niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Precies, dat bedoel ik. Alsof er een hele beschermde muur om je heen staat haha. Maar whatever, dan niet.. dan ben je mijn type ook niet als je niet op me af durft te stappen wanneer je dat zou willen.
Alle reacties Link kopieren
Oh nou ik neem het die mannen niet kwalijk hoor. Het is toch niet netjes om de (mogelijke) vriendin van een ander te versieren?
Alle reacties Link kopieren
Oh Frizz sorry, niet goed gelezen, ik was even twee dingen tegelijk aan het doen via de telefoon. Inmiddels weer thuis: laptop leest toch prettiger!

Evengoed niet fijn lijkt me als je naast die vriend staat en je weet dat ie je ex aan de telefoon heeft. Bleh.

Willen jullie even duimen dat mijn Tinderman gewoon weer contact met me opneemt omdat hij me toch wel fascinerend vindt of zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je!!!



(al was het maar omdat mijn vingers het typen hier toch niet meer bij kunnen houden haha, gezellig wel)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik duim heel hard!
Alle reacties Link kopieren
En toch ben ik ergens bang dat het voor hem gewoon een one night talk was.
Het fenomeen 'slome Tinderman' bestaat ook, Philein...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het Rasa... maar ik ben ook een slappe, want ik heb hem toch maar even een appje gestuurd net. Nou, gelukkig reageerde ie wel meteen. Sjezusmina, wat komt er altijd een onzekerheid kijken bij dit gedoe. Haha.
Haha, heel goed, Philein! En nu... afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Nou Rasa, ik wéét het niet. Dat lijkt me nu wat rap, maar misschien later..
Alle reacties Link kopieren
Hee ladies, mijn date en maybe vaste minnaar blijft me braaf appjes en muziekjes sturen. Erg gezellig en relaxed vind ik na eerder een rij eendagsvliegen te hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
Hey Hil, da's wel even relaxed lijkt me inderdaad. Blijft het je minnaar of toch misschien meer?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet (meer) op zoek naar een traditionele relatie. Ik be nu 40 en heb dit jaar een huis gekocht waar ik lekker de komende 20 jaar in mijn eentje wil wonen. Ik wil ook niet dagelijks iemand om me heen. Volgens mij, we hebben het er even kort over gehad, heeft hij hetzelfde.

Ik hoef nu ook niet gelijk na 1 week een nieuwe date. Maar een vriendschap waarbij je contact onderhoudt en soms wat onderneemt en een nachtje plus ochtend met elkaar doorbrengt lijkt me ideaal.

We zien wel hoe het loopt.

Er is ook best wat op hem aan te merken maar gelukkig hoef ik me daar niet druk om te maken. Ik hoef hem niet mee te nemen naar mijn ouders.

Erg relaxed!
Wow hiltje, klinkt alsof jij een uitstekende keus voor jezelf hebt gemaakt!



Ik heb al zo lang geen (serieuze) relatie meer gehad, dat ik me weleens afvraag of ik ooit nog verder zou willen gaan dan een LAT-relatie. Maar goed, voorlopig blijft het gewoon weer 'geen relatie', denk ik. Mijn slome Tinderdate heeft sinds zaterdag niets meer van zich laten horen en ik heb nog geen zin om weer een andere date uit te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Jemig Rasa, wel knap dat jij het ook volhoud niks te zeggen.. Zou ik niet kunnen.



Ik ga een tweede tinderdate hebben, buitenlandse jongen vroeg heel netjes 'I feel I should invite you out for drinks on Sunday afternoon. What would you think about that? :)' Ik kan dit weekend niet maar ik kon hier geen nee op zeggen, zo schattig haha.
Alle reacties Link kopieren
Prima keus Hil, klinkt ideaal. Houd ons op de hoogte van je minnaar!



Dream, is ie leuk ja, die buitenlandse jongen?



Ik heb gister weer behoorlijke tijd met mijn Tinderman geskyped. En ik weet het niet hoor. Ik denk dat ie fout is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven