Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Waarom fout? Vertel!



Ik vind m niet bijzonder aantrekkelijk, als in niet mijn type. Maar hij is heel netjes, doet z'n best en houden wel van dezelfde dingen. Lijkt me sowieso wel gezellig, weer eens wat anders. Zie het overigens meer dus als een gezellig afspreken..
Oh, instinct of bepaalde aanwijzingen?
Alle reacties Link kopieren
Naar instinct altijd luisteren
Alle reacties Link kopieren
Oh nou Dream, zou lekker wat met 'm gaan drinken hoor. Al is het maar voor de gezelligheid inderdaad.



Hm, het punt met mijn Tinderman is dat hij zo scherp is dat ik er verlegen van word, maar ook het gevoel heeft dat hij dwars door me heen kijkt. Klinkt belachelijk, maar dat gevoel heb ik zeldzaam. Enerzijds is dat leuk, anderzijds krijg je daar een beetje aparte gesprekken van. Ik kan eerlijk gezegd niet goed hoogte krijgen van hem. Hij komt net een tikkie te zelfverzekerd over en dat maakt dat ik oplettend ben. Hij zegt bijv. dat wij elkaar echt nooit gaan ontmoeten, dat ie daar geen behoefte aan heeft. Om vervolgens wel weer insinuerende opmerkingen te maken. Player's gonna play? Kweet het niet hoor.
Ehm wat doet ie dan op de Skype.... wat een raar gedoe joh.
Alle reacties Link kopieren
Precies. Vaag hè. Maar toch is ie heel leuk. Haha.

Volgens mij zit ie me gewoon te jennen.
Ja of hij houdt van mindgames en kickt daarop.
Alle reacties Link kopieren
Precies, was mijn gedachte ook. Alleen ben ik daarin ook vrij goed, dus in dat opzicht bereiken we dan niet zoveel als hij dat in stand houdt.

Ik denk dat dit 'm niet wordt jongens.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor insinuerende opmerkingen maakt hij?

Is hij vooral aantrekkelijk?
Alle reacties Link kopieren
Opmerkingen die laten lijken dat hij me wél wil zien. Dus dat snap ik dan niet zo goed. En ja, woest aantrekkelijk is ie.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat soort mindgames gaan mij de pet boven. Waarschijnlijk weet hij dat hij aantrekkelijk is. Hij houdt alle opties op deze manier open.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja als ie zulke spelletjes neemt zou ik hem ook niet serieus nemen. Aan de andere kant, je doet er zelf aan mee... Dus hij denkt nu misschien hetzelfde als jij.
Alle reacties Link kopieren
Ladies, mijn mojo is terug ik moet het even van de daken schreeuwen hoor.... HELL YEAH!!!





Aah spelletjes spelen en insinueren, kan heel leuk zijn. Moet je wel winnen of tegen je verlies kunnen. Mijn tip; altijd op meerdere paarden inzetten.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Maar als je een relatie wil moet je geen spelletjes gaan (mee)spelen. Toch? Althans dat is mijn theorie.
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan hoe sterk je bent...
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Wat gebeurt er dan als je sterk bent?
Alle reacties Link kopieren
Dan speel je tot je je verveelt en haak je af, of tot je op je bek gaat... maar erna ga je weer staan en lach je om jezelf.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Onzin dus als je op zoek bent naar een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Mwah... stel je weet wel waar je naartoe wil, maar dan mag je toch nog best af en toe even een zijweg nemen als je dat interessant lijkt?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ooooh ja tuurlijk. Maar verwacht van zo'n man dan ook niks meer dan spelletjes.
Alle reacties Link kopieren
Precies! Dan is de insteek lol hebben, geen hoop.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
*knip
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel iets vreemds laatst met een tinder date. Het was echt gezellig, echt boven verwachting. Maar alleen het uiterlijk viel een beetje tegen. Ben ik nou echt oppervlakkig als ik daar mee bezig ben?



Heeft iemand van jullie dit wel eens eerder gehad?
@Philein, klinkt wel als spannend, maar niet als relationship material eerlijk gezegd... Benieuwd of je hem ooit in het echt gaat zien!



@turquasi, wie is jouw mojo?! Heb ik iets gemist?



@optimaal, in mijn beleving is er niet zoveel aan te doen als je qua uiterlijk niet op iemand valt... Zo werken onze feromonen nou eenmaal...



quote:dream26 schreef op 27 februari 2014 @ 08:56:

Jemig Rasa, wel knap dat jij het ook volhoud niks te zeggen.. Zou ik niet kunnen.Wat moet ik zeggen? Ik heb hem afgelopen zaterdag gevraagd of ie zondagavond kon en hij legde uit dat ie niet kon. Dan mag ik daarna toch een tegenvoorstel van hem verwachten? In plaats daarvan heb ik niets meer van hem gehoord. Dan kan ik alleen maar de conclusie trekken dat hij onvoldoende interesse heeft...
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 27 februari 2014 @ 22:04:

Hm, sterke analyses meiden Zover was ik zelf alleen ook al. Ik heb namelijk een donkerbruin vermoeden dat hij doet waarvan hij denkt dat het juiste is in contact met mij. Hm. Snappen jullie 't nog?

Misschien kwam het door mijn start op Tinder. Ik maakte een opmerking waarop hij me een 'smooth talker' noemde. Misschien komt het dus door die indruk die hij van me kreeg waar hij nu op anticipeert ofzo? Hij heeft bijv. wel gezegd dat hij zich zo gedraagt, omdat ik anders al lang was afgehaakt. Dat ik dingen snel saai vind e.d. Hm, beetje eng, maar daar zat best een kern van waarheid in.

Het is ook niet zo dat hij steeds een spelletje speelt, maar hij houdt de touwtjes wel in handen ofzo.

Ach. Ik probeer me nu toch weer in te houden, even kijken of hij dan weer wat laat horen. Ik vind het wel rete irritant dat het me moeite kost. Zucht. Of het relatiemateriaal is weet ik natuurlijk niet. Het is gewoon mijn type, maar of mijn type relatiemateriaal is, is juist het hele euvel.



Kan best, dat jij je op een manier opstelt dat een man denkt dat jij OOK spelletjes wil spelen. Sowieso heeft ie ontdekt dat je er leuk aan meedoet.



Hoe kun je het ombuigen? Door gewoon eens te vragen wat hij eigenlijk doet op Tinder, wat zijn toekomstplannen zijn en hoe zijn eerdere relaties waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven