Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Rasa, ik zou ook niets meer laten horen hoor. Je bent toch duidelijk geweest?



Optimaal, 'knap' is een subjectief begrip, het gaat om aantrekkingskracht. En dat is precies waarom internet/Tinderdates vaak toch niets worden, omdat je dat over tekst niet kunt zeggen. Niet raar dus.



*knip
@Philein, why not? Kan best moeilijk zijn om uit de play modus te komen als je daar samen in terecht bent gekomen. Zit niets anders op dan je ook een klein beetje kwetsbaar op te stellen, ben ik bang.



Goed... terwijl ik gisteravond typte dat Tinderdate al sinds zaterdag niets meer van zich had laten horen, bleek hij me al geappt te hebben. Telefoon zat nog in mijn tas, te lui om hem eruit te halen en ik verwachtte toch niks meer van hem. Gewoon wat appjes over hoe zijn week was en een vraag hoe het bij mij met iets afgelopen was waar ik hem over verteld had. Geen concreet datevoorstel helaas.



Sjees, elke keer als ik hem afschrijf, komt hij weer boven... Als er een derde date komt (en ik weet nog steeds niet of ik daar nou het initiatief toe moet nemen), dan zit er niets anders op dan wat meer lef te gaan tonen:

1. Er moet (op zijn minst) gezoend worden.

2. Ik moet hem op de een of andere manier vragen naar zijn intenties.
Alle reacties Link kopieren
Rasa, maar als hij meer wil, dan kan ie toch actie ondernemen? Of denk ik nu te ouderwets?

Jij hebt een duidelijke vraag gesteld, namelijk een vervolgdate. Je hoeft er toch niet om te leuren. Hij moet dat.



*knip
Goeie keuze, Philein!



Ik ben niet zo ouderwets dat ik vind dat de man per sé het initiatief moet nemen. Ik ben wat zelf beginnen met zoenen betreft gewoon een schijterd



Ik bedoel alleen dat mócht die 3e date er komen (en het initiatief hiervoor ligt wat mij betreft bij hem), dan moet er dan weleens wat progressie in zitten. Ik heb al vrienden, zeg maar. Bovendien wil ik die traagheid aan het begin (met moeite) nog wel accepteren, maar ik ben niet op zoek naar een we-zien-elkaar-1x-per-maand relatie...
Ik heb zin in morgen ik heb zin in morgen woepieeeeh



~kruipt weer onder haar meelees steen~
Ik heb morgen ook een Tinderdate. Heb Tinder er al vanaf gegooid, maar nog wel steeds aan de app met iemand van daar. Hele leuke klik, maar zijn foto's.... 1 zegt wauw, jij bent mijn type, de ander zegt hmmm... Het kan dus 2 kanten op gaan, ik hoop de goede. Spannend



@Rasa, beetje jammer dat jouw date nog steeds zo'n slome is. Ik zou daar dan mijn conclusies een beetje uit trekken, als een man je echt ziet zitten dan komt er toch wel meer initiatief. Ik zou er ook echt niet om gaan lopen leuren. Laat hem het maar doen! Hij is aan zet.
@ Eva ja das zeker spannend zeker als het op de foto vriezen of dooien kan zijn. Maar dat is juist ook wel weer leuk dan zijn de verwachtingen niet zo torenhoog als bij iemand die op de foto helemaal super lijkt.



@ Rasa, ik zou me inmiddels wild ergeren aan dit heerschap. Kom op hee! Niks meer zelf doen qua initiatief nu is mijn devies.
Begrepen, dames! Ik doe niets meer.quote:grumpycat1983 schreef op 28 februari 2014 @ 11:25:

Ik heb zin in morgen ik heb zin in morgen woepieeeeh Wat is er morgen wat is er morgen?
Alle reacties Link kopieren
Philein als hij daar gesloten over is en spelletjes speelt dan is hij niet serieus. Zo simpel is het met mannen van deze afkomst. Dan kun je leuk lol hebben, maar meer ook niet. En als dat leuk hebben de insteek is is de kans klein dat ie gaat zien als serieuze partij voor de toekomst.
Morgen ga ik in zeer goed gezelschap naar een burlesque feest en mijn lief is er al speciaal voor naar de kappert geweest plus gaat ons trakteren op american pancakes the morning after. Hoe goed.
Alle reacties Link kopieren
Had ook al een tijdje leuk contact met een jongen via Tinder.. Hij reageerde weliswaar erg langzaam, maar als hij reageerde was het steeds erg leuk. Had al een beetje een vreemd onderbuikgevoel en toen hij afgelopen zondag voor de derde keer (!) onze eerste date cancelde met een domme smoes, was ik er helemaal klaar mee.. Geen zin in zulke spelletjes ;)

Nu sinds maandag heel leuk contact via de app met nieuwe Tinderjongen.. Vannacht tot kwart over 1 zitten appen Aanstaande zondag afgesproken.. Nu al zin, maar ook wel beetje spannend! Goeddd, m'n hart weer even gelucht!
Er hangen dit weekend dus weer allemaal verse dates in de lucht... may the Tinderforce be with y'all!!!
@grump, klinkt leuk! Veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi allemaal



voor Rasa; Mojo is the essence of Austin Powers' sex drive. It was what gives him his legendary sexual prowess and his potency.



Het is dus een woordje wat ik gebruik om aan te geven hoe mijn libido in verhouding staat tot mijn aantrekkelijkheid. Zijn beide optimaal dan ben ik een f-ing magneet met honing aan haar kont. Zoiets.... And that just happens to be the case again

Ik werd gisteren platgetext door twee mannen namelijk die allebei graag willen afspreken en ik wil ze allebei eens flink ehh.. well you get the idea.



Philein en Frizz; moet het echt omgebogen worden dan, dat lijkt me pas een geval wishful thinking en gevaarlijk.

Ik zie het zo, wil een man spelen, prima dan spelen we toch? Mochten er nou bij beide per ongeluk alsnog serieuze gevoelens ontstaan dan is dat prachtig. Maar om nou een player vragen te gaan stellen over wat hij wil van het leven en hoe hij relaties ziet etc.... pff. That's not fun....



Wie heeft er dates gehad of voor de boeg? Verhalen verhalen!!

Fijn weekend alvast allemaal
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
*knip
Alle reacties Link kopieren
*knip
Alle reacties Link kopieren
zeg Philein, we gaan het toch niet eens zijn
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet Turq
Alle reacties Link kopieren
grapje....
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Philein is het de afkomst wat jij erg interessant lijkt?



Heel veel plezier grump!
Alle reacties Link kopieren
De afkomst die me interessant lijkt? Nee hoor, die ken ik wel. Ik val wel vaker op buitenlandse types, dat wel. Heeft meer met de mentaliteit te maken denk ik.
Alle reacties Link kopieren
oh ik heb echt over heel veel tekst heen gelezen merk ik nu pas...



tja Rasa, waarom wil je eigenlijk een derde date? Ik vind het altijd zo typisch bootiecall achtig als iemand vlak voor het weekend ineens weer wat laat horen na daaagen stilte. Het is een beetje zo van 'hmm ik heb nog steeds niets te doen eens kijken of dinges nog hapt'.... al strookt dit dan weer niet echt met het gebrek aan lichamelijke interactie he?



nee optimaal je bent niet oppervlakkig hoor, maar soms kan iemand wel aantrekkelijker worden door hoe hij doet.... ik zou daarom iemand niet meteen afschrijven nog als hij wel leuk kletst.



veel plezier met chatten en daten eva en vivalavidaaaa



grump; ik heb ook zoooo'n zin in morgen * huppelt*
Lorem Ipsum
quote:turquasi schreef op 28 februari 2014 @ 17:12:

tja Rasa, waarom wil je eigenlijk een derde date? Ik vind het altijd zo typisch bootiecall achtig als iemand vlak voor het weekend ineens weer wat laat horen na daaagen stilte. Het is een beetje zo van 'hmm ik heb nog steeds niets te doen eens kijken of dinges nog hapt'.... al strookt dit dan weer niet echt met het gebrek aan lichamelijke interactie he?

Haha nee, voor een booty call is ie wel héél omslachtig bezig. Er is op de eerste twee dates niet eens gezoend. En hij heeft wel wat berichtjes gestuurd gisteravond, maar niet gevraagd of ik dit weekend kan afspreken. Vind hem er ook het type niet voor. Hij is behoorlijk introvert, zeker geen player.



Geniet van je mojostatus!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ik blijf meelezen. Ik had vorige week 2e date met een Tindermatch. Was op zich wel gezellig maar om te zeggen dat er een echte klik was... het bleef stil dus heb zelf maar weer een berichtje gestuurd wat hij vond van onze date. Hij vond dat ik afstandelijk was maar van zijn kant was er dus wel een klik. Vind het wel vreemd dat we nog steeds berichtjes sturen via Tinder en dat we geen nummers hebben gewisseld. Daten blijft lastig als je niet zoveel mensenkennis hebt en signalen niet goed op kan pikken...



@Rasa misschien heeft hij geen haast met afspreken en wil hij het gewoon rustig aan doen..
Alle reacties Link kopieren
In het kader van horizon verbreden en op meerdere paarden wedden (Turq ) ben ik maar weer even aan het Tinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven