Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Mijn tinderman heeft direct na de date meerdere malen aangegeven dat hij mij erg leuk vindt, dat hij voor mij wil gaan en dat hij bereid is bij mij tegen de muur te lopen als blijkt dat het niet wederzijds is. Echt, ik kan bij hem weinig fout doen.



Maaaaaar......en nu volgt het

Als je het zo lees dan denk je die man die wil wel snel weer afspreken en zo. Maar hij blijkt het dus erg druk te hebben. Gaf aan dit weekend echt super druk te hebben en hoopte mij begin volgende week pas weer te spreken. Pardon?- denk ik dan- heb je de hele dag dan niet eens een seconde de tijd om een berichtje of zo achter te laten? En ik ga dus echt geen initiatief tonen.

Ben dus maar gewoon verder gaan tinderen, ja je moet wat als je je verveelt net als jij Philein ga ik nu ook op meerdere paarden wedden!
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik gemist?!
Alle reacties Link kopieren
Haha, mijn potentiële vaste minnaar is al vanaf de middag met zijn maten aan het borrelen, maar heeft me desondanks al diverse berichtjes gestuurd. Zijn laatste berichtje is dat hij het fijn vindt om met me te zijn.......dronkemanspraat maar wel lief.
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal... ik lees al enige tijd mee. Na een jaar van liefdesverdriet heb ik de Tinderapp gedownload... na 3 uur een match.. we hebben elkaar 2 weken geleden voor het eerst ontmoet na 2 weken chatten en appen. De bliksem sloeg in en wij zijn zo blij met elkaar.. het kan echt! Een Tinder-love.. :-)
Alle reacties Link kopieren
Haha dit is.echt te grappig! Ik open mijn tinder net blijkt mijn tinderman om 23:26 (en dat is precies het tijdstip van mijn geklaag alhier) drie lieve berichtjes te hebben geschreven, gewoon zo maar zegt die

Of die man leest hier met ons mee of hij heeft een glazen bol :D een van de twee!



@Lara leuk om te horen! Dat geeft de burger moed
Alle reacties Link kopieren
Het moet niet gekker worden. Tinderman belde me en we hadden zowaar een heel leuk en normaal gesprek.
Wat een goede berichten hier allemaal!

@lara70, heerlijk verhaal. Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Na lang twijfelen en na een paar keer te hebben meegelezen hier, toch aan het Tinderen geslagen vanmorgen. Ik heb al wel eerder via internet gedate maar om me aan te melden voor Tinder, dat vond ik toch wat vreemd. Stel dat je bekenden tegenkomt, wat doen jullie dan? En ik heb een aantal matches nu, leuk maar het blijft stil. Hoe raken jullie met hen in gesprek? Gewoon 'hoi' zeggen of laten jullie het over aan de man in kwestie?
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben al enige tijd aan het tinderen en een aantal leuke dates gehad.



Nu ben ik een leuke tinderman tegen gekomen waar ik al 2 leuke dates mee heb gehad en we nog een keertje zouden afspreken.

Zelf een voorstel gedaan maar hij kon niet en kwam ook niet zelf met een ander voorstel. Ik dacht ik hoor niks meer van hem, krijg er niet echt hoogte van maar overigens blijft hij me wel steeds whatsappen maar afspreken ho maar...

Wat zouden jullie hiermee doen, zelf nog een keer een voorstel doen om wat af te spreken? Of het er maar bij laten.



Ben natuurlijk wel gezellig aan het verder tinderen ;)
Ik kom net van mijn tinderdate. Aantrekkelijke man, maar het bleef een beetje stroef en ongemakkelijk lopen. Denk niet dat er een vervolg in zit. We hebben beiden ook niks gezegd daarover bij het afscheid.

Jammer! Maar ergens had ik dit al aanzien komen dus het is prima.

Leuk al die succesverhalen van leuke tinderdates en relaties. Ik laat het nu weer even los.
Sjappie ik laat in dat soort gevallen de bal bij de ander. Je hebt initiatief getoond, hij kon niet. Het zou logisch zijn dat hij dan een ander voorstel doet, komt dat niet, trek ik er mijn conclusies uit.



Ik wil best initiatieven tonen, dat hoort ook, maar ik ga niet lopen leuren. Graag of helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Tinder is gecasht bij mij. Ineens deed de app het niet meer en het lukt me niet het opnieuw te installeren. Zou het een teken zijn?

Wel jammer van de gespaarde matches tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha philein, nee het is geen teken haha, je bent net zo goed bezig met je kansen spreiden ;-D



Hallo allemaal tinderkinders....



Ik vind het helemaal goed klinken miss austen, lara en hiltje jullie hebben het ook voor elkaar zeg, tof!!



Contact maken gaat zo; 'hallo/hoi, wat leuk' en dan een smiley ofzo.... that is the easy part....



Ik ben van het weekend naar een tof feestje geweest met super toffe mensen waar heel tof gedanst werd en ik heb iemand uitgekozen waar ik normaal niet meteen voor zou gaan maar ik zocht gewoon een aardige danspartner.... nu ga ik deze week weer op date met hem omdat het zo gezellig was. Jeuj!!
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik raak echt totaal niet enthousiast als iemand alleen 'hoi' zegt.



Maar wat ik kwam vertellen... Ik heb donderdag een date! Na een half uurtje chatten vroeg ie het al, en ik zei ook geheel tegen mijn gewoonte in direct ja! Leuke jongen, beroep een beetje in mijn sector, woonachtig in mijn stad en bijna even uit als ik. Ik ben benieuwd.
Ik word ook niet blij van 'hoi'. Heb een tekstje staan met vijf foto's. Hij kan best iets zeggen over wat ie ziet of leest. Ik weet bij 'hoi' echt niet wat ik terug moet zeggen behalve 'hoi'...



@Turquasi, gewoon een date IRL geregeld? Het moet niet gekker worden hoor!

@Frizz, leuk! Keep us posted!



Ik zit inmiddels toch weer met mijn slome Tinderdate te appen. Gaat eigenlijk alleen maar over zijn werk en dat ie het zo druk heeft. Ik klets braaf een beetje mee, in de hoop dat ie nog es een keer gaat vragen of ik dan en dan al iets te doen heb...



Ik ben - if anything - inmiddels een stuk banger voor friendzone dan voor booty call...
Alle reacties Link kopieren
Turq, zomaar van de dansvloer, wat leuk! Wat gaan jullie doen?

Frizz, alleen hoi is inderdaad niet zo'n leuke binnenkomer he? Ik vind juist origineel starten interessant.

Rasa, haha, die slome van jou, zelfs ík val er zowat van in slaap. Ik vind mannen, of eigenlijk mensen in het algemeen, die roepen hoe druk ze zijn en klaag klaag een beetje vervelend. Vertel iets leuks ofzo?



Mijn Tinderman is nog steeds in beeld. Hij pest en plaagt maar is ook erg grappig. Hij werkt zowaar in dezelfde sector als ik. Maar dat maakt hem eigenlijk alleen maar vreemder.
Ik ga het maar even niet over mijn weekend hebben. Te perfect.

@Rasa klinkt intussen wel beetje friendzonerig inderdaad. Beetje algemeen geblaat over werk hmmmz.

@Philein al concretere plannnen naast het heen en weer aftasten en teasen? Of vind je het wel ff prima?

@Turquasi Super way to go. Maakt je tinderverbod toch een,stuk dragelijker zo he!
Alle reacties Link kopieren
Perfecte weekenden mogelijk gewoon gedeeld worden hoor. Shoot Grump!
Alle reacties Link kopieren
Die van mij is echt leuk. Ik vraag me af waarom ik me ineens zo laat meevoeren. Het bevalt me niets.
Alle reacties Link kopieren
Frizz, vertel eens wat meer over hem. Waarom is ie zo leuk?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee eigenlijk. Iets wat ik niet kan benoemen in ieder geval. Maar ik heb net wat dingen terug gelezen en het klinkt achteraf een beetje playerig van zijn kant. Maar ik had dat eerder helemaal niet gezien. Alsof ik er met open ogen ben ingetuind. En nu vind ik hem alleen nog maar leuker.



Maar misschien speelt er nog iets anders. Ik ben sinds een week met anticonceptie gestopt. En ik herinner me ineens dat ik vorige keer nadat ik was gestopt echt ineens een angstaanjagend libido had. En dat ik nogal opgelucht was toen dat ook weer zakte na enige tijd. Volgens mij beginnen mijn hormonen weer gek te doen. Dat zal het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook dat berichten niet goed overkomen? Ik heb Tinder op 2 telefoons, zou dat het zijn? Op de 1 krijg ik berichten die ik op de ander niet krijg en omgekeerd. Zo mis ik soms hele gesprekken.

Herkenbaar?
See You Soon!
Alle reacties Link kopieren
Nou ook mijn eerste date met Tinderman is achter de rug.. Zit nu nog in de trein terug naar huis alles een beetje te overdenken.

Het was gezellig, hij was lief en grappig en denk dat er een klik was Bij het terugbrengen naar de trein gaf hij aan graag weer te willen afspreken, goed teken! Net al leuk appje ontvangen, voelt gek en toch leuk dit!



Moest het even kwijt haha, keep you posted!
Alle reacties Link kopieren
@vivalavida goed om te horen! Dat voelt fijn he



@s.y.s ik heb wel eens dat de berichten later aankomen, maar ik denk dat het aan mijn gigantische waslijst van leuke mannen ligt :D dat tinder het af en toe niet meer zo goed bij kan houden zeg maar :P



Hebben jullie nog opvallende tinderfoto's en/of berichten gelezen?

Mijn top 3 is:

- De zin 'snor is optioneel' of 'baard in overleg'. Okey, ik geef het toe, de eerste keer dat ik het las moest ik keihard lachen vooral omdat de jongen op de foto ook erg leuk was, naar nu is het niet meer grappig.



- De zin ' willing to lie about how we met'. Pfff een keer is leuk maar daarna niet meer.



- De borden met teksten als 'verboden', 'geen toegang', 'niet aanraken', 'mag niet' waarmee mannen per se mee op de foto moeten. Ik snap dat niet!



Ik vraag me af of vrouwen ook dit soort tinder- afknappers hebben.
@ philein ik heb je gewaarschuwd maar hier komt ie. Dit weekend ben ik met hem naar een burlesque /40's 50's feest geweest. Maar ik had hem nog nooit in driedelig pak gezien. Vrijdag appte hij al dat hij naar de kapper was geweest. Kom thuis sla zowat achterover helemaal mijn smaak. Wat een verschil een knipbeurt kan maken. Afijn zaterdag kick ass poison ivy worthy knalgave 50s jurk gescoord, in goed gezelschap boven met een muziekje aan gaan makeuppen enzo wat ook giga gezellie was. En toen kwam ie ineens voorbij wandelen in zijn pak. Vioolmuzoek? Nee een goddamn orkest ontplofte in mijn kop. Spontane opvlieger. WOW! Dus daar ging meneer Verlegen. Met aan elke arm een mooie dame. Iedereen op het station verdraaide zijn nek als we voorbij liepen. Het feest zelf was geniaal.



Galant haalde hij drinken voor ons. Maar zo waarschuwde hij,dansen zou hij niet. Nou prima niet iedereen kan of wil dat. Maar aantal drankjes verder staat ie daar. Het jasje ging uit. De mouwen werden opgerold. Met een big smile grijpt ie mijn middel. En dansen dat ie kan! "dit is zoooo leuk" roept hij in mijn oor (was voor het eerst dat hij naar een dergelijk feest werd meegetroond). De andere mooie dame had inmiddels haar eigen danspartner gescoord en leek zich ook opperbest te amuseren. Toen we eenmaal met zere voetjes die nacht tegen elkaar aankropen pakte hij dolverliefd en blij mijn gezicht en fluisterde "ik laat jou echt nooit meer gaan"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven