Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Die reactie over een ONS was even als voorbeeld om het verschil aan te duiden.



Philein dat stuk gaat toch ook niet over seks? Het kan zijn dat een man anders naar een relatie kijkt als de start en opbouw behoudend zijn. Waardoor hij dus ook anders met de relatie omgaat en je dus serieuzer neemt, bijvoorbeeld. Wat dat betreft denk ik dat de verschillen tussen de culturen nog weleens lastig kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik het wel mee eens, de start kan bepalend zijn, maar hoeft niet altijd leidend te zijn. Iemand wat bij me thuis laten drinken hoeft niet perse een no-go te worden. Direct van bil gaan wel. Alhoewel ik ook weer voorbeelden ken waarbij dat uiteindelijk goed heeft uitgepakt.

Weet je, ik denk niet graag in hokjes en ondanks verschillende referentiekaders, normen, waarden, geloven en karakters geloof ik nog altijd dat het tussen twee mensen allerlei kanten op kan gaan.

Het voornaamste voor mij is nu dat ik vooral mezelf blijf. In deze situatie was dat, dat ik te lui was om met hem ergens wat te gaan drinken, maar het wel gezellig vond om hem te zien. Dus dan gewoon op mijn bank.

Alle reacties Link kopieren
Had een tindermatch die pas na 5 dagen een berichtje terug stuurde. Zei die: ja sorry ik heb meer dan 2000 matches duurt altijd even voordat ik iedereen heb geschreven... Hoe zielig en kansloos.
Oh zum kotzen. Waar is de kotssmiley.



2000 matches? Ga weg.
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat is ernstig ja.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha vogelbekdiertje, wat heb je gezegd? Nu nog maar 1999
Alle reacties Link kopieren
Ben jij zelf ook niet Nederlands frizz?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hartstikke Nederlands. Maar m'n omgeving is dat overwegend niet.
quote:MissFiled schreef op 03 maart 2014 @ 08:08:

Ik heb 3 vaste dates op dit moment die ik allemaal elke 2 weken een keertje zie . Het begon als pure seksdates, maar het beginnen nu zowaar Friends with Benefits te worden.



(...)



Ik heb nu nog 2 nieuwe dates in de pijplijn zitten. Eentje met iemand waar ik al ruim een maand bijna dagelijks mee chat en eentje die ik pas net ken, maar waar ik enorm veel lol mee heb en die heeft aangeboden om een serie spannende foto's van me te maken. Hij is kunstschilder en fotograaf, dus dat moet vast leuk worden :-DWow, I am impressed! Jij bent echt on a roll!
Alle reacties Link kopieren
Wat bijzonder frizz.



Missfilled, inderdaad filled
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het in Tinderland?

Ik heb een paar nieuwe matches, maar nog niet veel mee gesproken. De Tinderman die ik heb gezien afgelopen week is nog steeds leuk in contact. Hij wil graag binnenkort ergens met me gaan eten, maar ik twijfel of ik dat wel wil. Dilemma's, dilemma's.
Waarom twijfel je daaraan Philein? Ik snap het geloof ik niet zo goed. Hij is leuk, de afspraak viel niet tegen, dan is het toch gaaf dat hij initiatief toont? Of mis ik iets.
Alle reacties Link kopieren
Zo! Ben weer een beetje bijgelezen!

Zo leuk om te lezen dat iedereen anders is en het andrs aanpakt:)



Ik heb zaterdag weer een date gehad, de 4e met mijn mister date. Dit keer mexicaans uit eten geweest. Het was gezellig! Maar het rare is, als ik bij hem ben zie ik wel zitten, maar daartusssen is het lang niet meer zo leuk als toen ik hem nog niet had gezien, in de zin van berichtjes over en weer..



Haha mijn verhaal is wel een stuk minder spannend als die van jullie;(
Think less, live more
Alle reacties Link kopieren
Ja, klinkt raar hè Grump. Ik weet alleen echt niet of ik er goed aan doe, wat ik wil en welke intenties ik daarmee wek.
Ik zeg niet dat het raar is maar ik ben zelf meer van het principe 'go with the flow' en zou zoiets hebben in het ergste geval heb ik een gezellig etentje en in het beste geval hou ik er nog wat anders aan over. Zonder alles vantevoren teveel te analyseren en me druk te maken wat de ander wellicht wel eens zou kunnen denken. Boeiend als hij na een etentje iets anders zou willen als jij. Daar kun je gewoon tegen die tijd eerlijk over zijn. Heeft dit niet beetje te maken met het eng vinden om de touwtjes ietwat uit handen te geven?
@ Manouck het is geen wedstrijdje wie de spannendste date heeft hier toch? Het loopt zoals het loopt en goed om te horen dat jullie het gezellig hebben gehad. Zie advies aan Philein hierboven. Go with the flow. Beestjes hoeven echt niet altijd acuut een naam te hebben. Het is belangrijk dat je het naar je zin hebt. De rest komt dan vanzelf of niet.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je helemaal gelijk in ook Grump. Ik analyseer nu teveel. Moet ik mee ophouden. Ergens wat gaan eten kan geen kwaad. Ik heb 'm immers al bij me over de vloer gehad.
Thats the spirit!
Alle reacties Link kopieren
Ja gewoon doen, uit eten gaan is toch leuk?



Natuurlijk helpt het als je je van te voren afvraagt wat voor intenties je zelf hebt en in hoeverre je kan inschatten wat hij uit een avond wil halen, daar kun je je dan ook op aanpassen als je dat wil. Maar.... Jezelf kunnen zijn is het belangrijkste
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Haha zo lastig he, minder analyseren, ik kan er ook wat van..

Maar waarom zou je een verkeerd signaal uitzenden als hij al bij je thuis is geweest en je daarna uit eten gaat?

Ik ging dus pas de 4e keer uit eten, ook omdat dat voor mijn gevoel veel serieuzer was ofzo. Maar philein, we moeten allebei meer aan onszelf denken, en niet aan wat de jongen gaat denken;)
Think less, live more
Alle reacties Link kopieren
(NB; als ik had uitgevogeld hoe ik me moet gedragen om iets voor elkaar te krijgen bij een man, dan was ik nu niet single geweest waarschijnlijk.... trust me I've tried anything)



ergo, ik gedraag me zoals ik daar trek in heb en de man die daarbij past meld zich hopelijk vanzelf
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:meestmistig schreef op 04 maart 2014 @ 08:10:

Wat bijzonder frizz.







Dat ik Nederlands ben?



Ik chat lekker verder met mijn foute man, maar de kans zit er dik in dat ik de date afblaas. Hij laat me iets teveel signalen zien die erop duiden dat hij niet serieus is. Misschien vraag ik het hem straks nog wel op de man af.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 04 maart 2014 @ 20:01:

[...]





Dat ik Nederlands ben?



Ik chat lekker verder met mijn foute man, maar de kans zit er dik in dat ik de date afblaas. Hij laat me iets teveel signalen zien die erop duiden dat hij niet serieus is. Misschien vraag ik het hem straks nog wel op de man af.En welk antwoord verwacht je dan?
Alle reacties Link kopieren
Tips nodig!!

Ik ben nu een jaar vrijgezel en heb regelmatig kans op een date. Ik durf dit niet aan omdat ik zo bang ben dat het een enorm gênante avond/ middag wordt. Die types die met me willen afspreken zijn op papier leuk, aardig etc. Ik twijfel bij de foto vaak over het uiterlijk. Ik zie geen 'spark' . Maar er zijn een aantal andere waar ik wel mee zou willen afspreken maar dat gebeurt dan weer niet, daarbij loopt het gesprek dood of ze liken mij niet eens!



Ben ik een aansteller en moet ik er gewoon door heen? Of moet je wel een klik/ spark voelen tijdens de chat. Ik ben op dit moment gewoon niet echt nieuwsgierig in met wie ik chat lijkt het wel.. Mar aan de andere kant, ik kén die mannen niet eens en als ik thuis blijf leer ik ze ook niet kennen.. Zelf mijn moeder zei het word tijd voor een lieve vriend!



Nu moet ik er wel bij zeggen dat er nog steeds gedoe is met mijn ex mbt de kinderen. Hij haalt ze niet op, of brengt ze niet terug, scheld mij uit en ga zo maar door.

Ik was een beetje aan het wachten tot die storm gaat liggen maar ik probeer te accepteren dat dit zo blijft, helaas.

En natuurlijk betrek ik de kinderen niet bij mijn date proces..



Het liefste zou ik gewoon irl iemand tegen komen ipv afspelen via een app!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 04 maart 2014 @ 20:16:

[...]



En welk antwoord verwacht je dan?Het gaat minder om zijn antwoord en meer dat hij weet waar hij met mij aan toe is. Mijn vrienden krijgen een rolberoerte als ik de date door laat gaan. En terecht. Want ik weet stiekem allang dat ie gewoon een player is. En ik voel het echt verschrikkelijk aan me trekken, ik vind dat leuk en interessant en spannend. Zucht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven