Dochter van vriendin

27-08-2014 23:00 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft een straatverbod
Iedereen is mooi
zeg het tegen je vriendin
40 en 14 klinkt anders ook niet gezond zou het als moeder zeker niet accepteren .
Alle reacties Link kopieren
40 of 55 zou mij niet zo uitmaken

Ik denk dat als ik op mijn 14de met een 40/55 jarige vriend was thuis gekomen mijn ouders dit toch echt verboden zouden hebben in plaats van het te accepteren



Ik zou mijn bedenkingen hebben bij die vriendin eigenlijk...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dus 40 vindt ze wel oké, maar 55 gaat misschien net te ver?



Hoe on/zwakzinnig moet je zijn om het te accepteren dat je 14 jarige dochter een relatie heeft met een volwassen vent?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jouw vriendin accepteert de relatie van haar 14 jarige dochter met een man van 40 jaar?



Geen woorden voor.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Wat is de reden dat deze "moeder" dit accepteert?

Mijn dochter is net zo oud en op haar bolle ogen dat ze met zo'n oude vent verkering mocht hebben....
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik ook niet.. Hij is van de kerk dus zou het wel goed wezen (haar woorden)
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
Hoezo vriendin vindt het niet leuk. Haar dochter is 14 jaar, ze kan het verbieden. En die man van 40 (of 55) aangeven bij de politie.
40 of 55, het gaat om een minderjarige..
Alle reacties Link kopieren
En anders geef jij hem aan. Die man is strafbaar. Terecht.
Ik zou de goede man trouwens ook zelf even willen spreken .
Alle reacties Link kopieren
Hij is van de kerk?

Ehm ja, die komen zo goed in het nieuws de afgelopen jaren -.-
Alle reacties Link kopieren
Waarom accepteert deze moeder het dat een man van veertig met een haar dochter van 14 rommelt? Weet die man dat dit meisje zo enorm jong is?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
is het kind pas 14? niet normaal, waarom doen die ouders geen aangifte?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 augustus 2014 @ 23:08:

is het kind pas 14? niet normaal, waarom doen die ouders geen aangifte?Waarom doet TO geen aangifte?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Godskanonne ,als je dit over een vriendinnetje van je eigen kind en een leraar/ scoutingleider/ buurman oid te weten zou komen zou je allerlei instanties bellen en geen boom zou te hoog zijn om deze man aan op te knopen.

Maar nu vindt haar moeder het wel oké ( wegens " wat moet je er tegen doen? ' ofzo ? ) en kijk jij weg??? Ga je je druk maken over de 15 jaar die hij ( en/ of dochter ) er af gelogen heeft? Werkelijk?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 27 augustus 2014 @ 23:06:

Dat snap ik ook niet.. Hij is van de kerk dus zou het wel goed wezen (haar woorden)Vriendin is rijp voor opname.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik geloof niet dat ik zoiets zou accepteren. Ik weet eigenlijk wel zeker van niet.



En ik zou het de moeder vertellen. En haar adviseren aangifte te doen als ze seks hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:zeeuwsknoopje schreef op 27 augustus 2014 @ 23:05:

Wat is de reden dat deze "moeder" dit accepteert?

Mijn dochter is net zo oud en op haar bolle ogen dat ze met zo'n oude vent verkering mocht hebben....En op zijn bolle ogen dat die vent er mee weg kwam.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja daag. Geloof er niks van. Welke ouder vindt het ok dat haar/zijn 14 jarige dochter een "relatie" heeft? Dat heet verkering als je 14 bent. Of het is aan, en meestal snel weer uit, met een jongen die even oud is of een jaartje ouder.

Een kerel van 40, 30 of 20 heeft niks te zoeken bij een meisje van 14. Dat weet je vriendin toch ook wel, of is ze niet helemaal?
Vreemde moeder dat ze het überhaupt accepteert. Ze moet haar dochter beschermen, dat is haar taak. Waar is de vader van het meisje?
Alle reacties Link kopieren
14 en 40? En uiteindelijk 55?

WTF?



Ik had zowel die man bij de politie aangegeven en moeder bij Jeugdzorg! Dan had het 100 x mijn vriendin kunnen zijn maardan is ze als moeder niet goed in haar bovenkamer. Wat gruwelijk ziek!!
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2014 @ 23:03:

Dus 40 vindt ze wel oké, maar 55 gaat misschien net te ver?



Hoe on/zwakzinnig moet je zijn om het te accepteren dat je 14 jarige dochter een relatie heeft met een volwassen vent?100% mee eens. Dan doe je als ouders toch aangifte van pedofilie.
Alle reacties Link kopieren
Daar had(den) we nog niet aangedacht.. Ik ben net 1 uurtje thuis van vriendin.. Ben best geschrokken, en nu helemaal omdat mijn man zegt dat hij 55 is..
Iedereen is mooi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven