Dochter van vriendin

27-08-2014 23:00 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft een straatverbod
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:zeeuwsknoopje schreef op 27 augustus 2014 @ 23:08:

Hij is van de kerk?

Ehm ja, die komen zo goed in het nieuws de afgelopen jaren -.-Voor het zingen de kerk uit. Dan is het ook zo erg niet, misschien.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
O, maar als hij van de kerk is, is het goed, ze hebben daar immers ruime ervaring in het neuken van minderjarigen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 27 augustus 2014 @ 23:11:

Daar had(den) we nog niet aangedacht.. Ik ben net 1 uurtje thuis van vriendin.. Ben best geschrokken, en nu helemaal omdat mijn man zegt dat hij 55 is..



O,.....40 vond je niet zo schokkend?





Erg ongeloofwaardig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 27 augustus 2014 @ 23:11:

O, maar als hij van de kerk is, is het goed, ze hebben daar immers ruime ervaring in het neuken van minderjarigen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 27 augustus 2014 @ 23:06:

Dat snap ik ook niet.. Hij is van de kerk dus zou het wel goed wezen (haar woorden)Aha, ze is echt niet helemaal in orde.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zeker tegen je vriendin zeggen.

Kan me ook wel voorstellen dat je eerst wat overdonderd bent en denkt: als zij het goed vindt, waar zou ik me dan mee bemoeien.

Maar als je dan ontdekt dat die man niet alleen een oude vent is met een wel erg jong vriendinnetje, maar dat hij blijkbaar ook nog een leugenaar is, dat je dan denkt: dat verandert de zaak wel. Als hij hierover liegt, is hij dan op andere punten wél betrouwbaar?



Ik kan me voorstellen dat het gelieg de druppel is. Zowel voor jou als voor je vriendin. Ik zou er zeker niet eerst met de dochter over praten. Gewoon je vriendin precies hetzelfde vertellen als wat je hier hebt opgeschreven, is helemaal niet raar.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 augustus 2014 @ 23:08:

is het kind pas 14? niet normaal, waarom doen die ouders geen aangifte?

+1

Ik was meteen naar de politie gerend! Wat een engerd. Die laat je toch niet aan je dochter komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 27 augustus 2014 @ 23:11:

Daar had(den) we nog niet aangedacht.. Ik ben net 1 uurtje thuis van vriendin.. Ben best geschrokken, en nu helemaal omdat mijn man zegt dat hij 55 is..Met een kind van 14? Heb je echt een topic nodig om te snappen dat dit echt niet klopt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op woensdag 27 augustus 2014 23:06 Dat snap ik ook niet.. Hij is van de kerk dus zou het wel goed wezen (haar woorden)



Maar natuurlijk, een vrome man die elke zondag in de kerk heilig zit te wezen, wat kan je nog meer voor je dochter in deze heidense tijden wensen.









Deze man is een ranzige goorlap die er ook nog eens vijftien jaar af liegt.

Jouw vriendin hoort verdomme haar dochter in bescherming te nemen tegen deze volwassen idioot!
Alle reacties Link kopieren
Is het geen typo? Je gaat er zo laconiek mee om! Bedoel je niet dat de dochter 24 is en haar vriend 40/55



En niet 14?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:MarianneDavids schreef op 27 augustus 2014 @ 23:11:

O, maar als hij van de kerk is, is het goed, ze hebben daar immers ruime ervaring in het neuken van minderjarigen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het ook niet waarom geen aangifte?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 augustus 2014 @ 23:09:

[...]



Waarom doet TO geen aangifte?Vergaand, maar ik kan me er wel in vinden.
quote:Summerdance schreef op 27 augustus 2014 @ 23:09:

[...]



Waarom doet TO geen aangifte?Waarom doen wij geen aangifte? Doe er iets aan sacha. Dit is strafbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 27 augustus 2014 @ 23:12:



Kan me ook wel voorstellen dat je eerst wat overdonderd bent en denkt: als zij het goed vindt, waar zou ik me dan mee bemoeien.





Echt???????????





Maar als je dan ontdekt dat die man niet alleen een oude vent is met een wel erg jong vriendinnetje, maar dat hij blijkbaar ook nog een leugenaar is, dat je dan denkt: dat verandert de zaak wel.





Dat hij geen 40 is maar 55 dat verandert WAT? Dan is het alleen een NOG OUDERE PEDO dan je eerst dacht.





Als hij hierover liegt, is hij dan op andere punten wél betrouwbaar?





Een betrouwbare pedo? HAHAHAHA, laat me niet lachen.





Ik kan me voorstellen dat het gelieg de druppel is.





Ik val echt even stil nu.





Zowel voor jou als voor je vriendin. Ik zou er zeker niet eerst met de dochter over praten. Gewoon je vriendin precies hetzelfde vertellen als wat je hier hebt opgeschreven, is helemaal niet raar.Niks niet vriendin vertellen; die spoort overduidelijk niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk. Ik hoop dat je actie gaat ondernemen om dit kind te beschermen, want "moeder" kan het niet.

Waar is de vader in dit verhaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 27 augustus 2014 @ 23:11:

Daar had(den) we nog niet aangedacht.. Ik ben net 1 uurtje thuis van vriendin.. Ben best geschrokken, en nu helemaal omdat mijn man zegt dat hij 55 is..



Sorry to je spoort zelf ook niet dat je het feit dat deze man heeft gelogen over zijn leeftijd nog het meest schokkend vindt.



Als hij wel daadwerkelijk 40 was geweest en geen ex en kinderen gehad dan kan dit absoluut nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het al gebeuren, dochter zou in dit geval thuiskomen met iemand van 76 (40 jaar verschil). Biologisch gezien zou mijn schoonzoon dan nèt mijn vader kunnen zijn, ook al was hij er dan wel erg jong bij.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:canoodle schreef op 27 augustus 2014 @ 23:15:

[...]





Vergaand, maar ik kan me er wel in vinden.Vind ik helemaal niet vergaand. Ik zou hem aangeven.
Life is short. Eat dessert first.
O jij bent het. De kat van de buren kon je ook al niks schelen. Misschien kan je dit verhaal ook bij die andere buren dumpen?
Er zijn ouders die zo'n leeftijdsverschil accepteren, dus zo ongeloofwaardig vind ik het eigenlijk niet. Ik moet nu denken aan de 16-jarige Courtney Stodden die ging trouwen met die 51-jarige gek. Ouders stonden er ook gewoon achter en zo zijn er meer vreemde situaties te bedenken.



Maar ik begrijp zulke ouders totaal niet. En hoezo heeft hij gelogen over zijn leeftijd? En wat vindt de verdere omgeving ervan? Of houdt hij het verborgen voor zijn eigen familie? En natuurlijk moet je het aangeven, daar had ik niet eens over getwijfeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:canoodle schreef op 27 augustus 2014 @ 23:15:

[...]





Vergaand, maar ik kan me er wel in vinden.

Vind je dat echt?

Een volwassen kerel die aan een kind van 14 zit?

Als ik dat zou weten, dan zou ik echt wel op het politie bureau zitten denk ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het kan niet anders dan een typfout zijn die de TO zelf nog niet heeft gezien. Als ze 24 was dan klopt het verhaal. Als mijn kind 24 was zou ik ook niet heel blij zijn met een 40 jarige vriend, maar het wel accepteren. 55 echter?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Zoooooo wtf!! Een kind van 14 met een oude vieze vent van 55?! Gatverdamme. Dat is ziek.
Alle reacties Link kopieren
Een kind van 14 met een volwassen man? Al was hij 30 en maagd geweest, dat klopt gewoon niet. Een volwassen mens hoort geen pedofiele, of nog erger pedoseksuele relatie aan te gaan met een kind. Hier hoor je als ouder je kind tegen te beschermen.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven