Dochter van vriendin

27-08-2014 23:00 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft een straatverbod
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 27 augustus 2014 @ 23:18:

Het kan niet anders dan een typfout zijn die de TO zelf nog niet heeft gezien. Als ze 24 was dan klopt het verhaal. Als mijn kind 24 was zou ik ook niet heel blij zijn met een 40 jarige vriend, maar het wel accepteren. 55 echter?



Ze schrijft ook 'nieuwe vriend', dus het kan idd een typfout zijn. Ik hoop het.



Die nieuwe vriend heeft kinderen van de leeftijd van de dochter, dus 24 jaar kan idd kloppen dan.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 augustus 2014 @ 23:18:

[...]



Vind je dat echt?

Een volwassen kerel die aan een kind van 14 zit?

Als ik dat zou weten, dan zou ik echt wel op het politie bureau zitten denk ikSummerdance en Doornroosje, ik bedoel vergaand als in het net te horen krijgen over iemand anders en zelf het heft in handen nemen, dus de stappen die je moet ondernemen. Niet vergaand als in 'een vaag idee'.
Alle reacties Link kopieren
Écht?!
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Alle reacties Link kopieren
Ok dat is inderdaad een héél groot verschil en denk dat het goed

is om jouw vriendin daarover te linlichten.
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 27 augustus 2014 @ 23:00:



Of eerst met dochter praten? Ik wil niet overkomen dat ik alles uit zoek.. Maar ik maak me zorgen.. Want ik vind dit geen gezonde relatieIk neem aan dat TO ook niet met een 14 jarige over haar relatie gaat praten, dus ik denk idd dat ze 24 bedoelt. Dat maakt het verhaal al heel anders.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Mja..... In het andere topic over een vrouw van 23 die een ONS gehad met jongen van 15 (ontmoet in een kroeg en hij had tatoeages, dronk en rookte) omdat ze hem ouder inschatte wordt weer anders gereageerd. Daar ging moeders ook over de tif en kreeg TO van de lovert een appje dat hij met mams naar het politiebureau onderweg was. Baggertopic verder maar het denken erachter is wel interessant. Geldt ook voor dit topic.



Dus sja.... weet de man dat zij zo jong is? Weet zij dat hij zo oud is?



Het enorme leeftijdsverschil is voor mij toch wel bepalend. Maakt het viezig een goor. Een vrouw van 40-55 jaar die een jonge jongen versiert komt op mij net zo weerzinwekkend over. Dit dus nog naast het feit dat de wetgeving hierin zeer helder is; die man is strafbaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik niet begrijp is dat je gewoon hebt kunnen luisteren naar dat verhaal en niet gelijk die vriendin hebt aangesproken?!

Pas toen je thuiskwam er hij nóg ouder bleek te zijn, dacht je joh... Iets klopt hier niet
Niks typefout, Sascha heeft haar bizarre verhaal hier weer gedumpt en komt niet meer terug. Next.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dit is een gewoon een typo. Laten we maar even wachten tot de TO terug komt om daar duidelijk over te verschaffen
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:shockingblue schreef op 27 augustus 2014 @ 23:25:

Ok dat is inderdaad een héél groot verschil en denk dat het goed

is om jouw vriendin daarover te linlichten.Ik denk juist dat dit niks uitmaakt. Welke moeder keurt er nou een relatie met een 40-jarige goed? Wat is het verschil met een 55-jarige? Het gaat erom dat zij een kind is en hij een volwassene
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2014 @ 23:15:

[...]





Niks niet vriendin vertellen; die spoort overduidelijk niet.

Sjongejonge, wat reageren jullie allemaal hysterisch. Wat jij erin leest, bedoelde ik helemaal niet.

Ik praat het niet goed, ik zeg alleen dat ik wel snap dat je niet meteen heel gevat reageert als je zoiets net te horen hebt gekregen. Maar dat je, als je het een beetje hebt laten bezinken en je dan ook nog eens realiseert dat die vent loopt te liegen, stapje voor stapje pas tot het besef komt dat je iets moet doen.



Maar goed, kennelijk hoor je in deze 'moderne' tijden meteen hysterisch te gaan lopen schreeuwen en naar de politie te rennen zodra je iets hoort wat vreemd klinkt.



Ik zou toch eerst maar eens met de moeder gaan praten en mijn zorgen uiten. Je weet nog helemaal niet hoe het allemaal zit. Mensen rustig overtuigen, daar geloof ik heel erg veel meer in dan in meteen gillen en de politie erbij roepen. Voor hetzelfde geld drijf je daar die dochter alleen maar harder mee in de armen van die vent.



Eerst rustig praten, eventueel meer dan een keer. Politie inschakelen kan altijd nog. Het meisje is 14 hè, geen kind maar een puber.



Ben wel benieuwd wanneer jullie vinden dat de politie niet meer onmiddellijk zou hoeven worden ingeschakeld. Op de dag dat een 'kind' 16 wordt? Op haar 18e verjaardag? Nooit?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Is het geen typo mogen alle volwassenen in de omgeving van dit kind opgepakt worden van mij. Inclusief een niet actie ondernemende TO. Dan is het gewoon meewerken aaneen misdrijf...
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 27 augustus 2014 @ 23:26:





Dus sja.... weet de man dat zij zo jong is? Weet zij dat hij zo oud is?





Hoeveel ouder kun je een meisje van 13 schatten na er minimaal één keer mee gepraat te hebben? Laat hij haar 16 schatten ( hij heeft zelf kinderen van haar leeftijd NB ) , is het dan oké?

Of ze hem nou 30, 40 of 50 schat.......... Als ze hem geen ouwe lul vindt, maar materiaal voor verkering ( ga ik er maar even van uit dat zij er 100 % achter staat met het volle verstand van een dertienjarige ) , dan is zij ook rijp voor het een of ander.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Die vriendin is ook strafbaar door haar dochter aan die man ter beschikking te stellen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 27 augustus 2014 @ 23:06:

Dat snap ik ook niet.. Hij is van de kerk dus zou het wel goed wezen (haar woorden)



Dan gaan bij mij dus echt alle alarmbellen af!



Zelf kinderen van 14 en 12 en ik sta dus onder geen beding een relatie toe tussen een ruimschoots volwassen man en mijn minderjarig kind van 14 jaar. Deze man is heel fout, en zelfs strafbaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 27 augustus 2014 @ 23:28:

Nee, dit is een gewoon een typo.





Nee, hoor.

Er was al " wat? 14 ? " geroepen voor TO nog kwam posten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Dana schreef op 27 augustus 2014 @ 23:30:

[...]



Sjongejonge, wat reageren jullie allemaal hysterisch. Wat jij erin leest, bedoelde ik helemaal niet.

Ik praat het niet goed, ik zeg alleen dat ik wel snap dat je niet meteen heel gevat reageert als je zoiets net te horen hebt gekregen. Maar dat je, als je het een beetje hebt laten bezinken en je dan ook nog eens realiseert dat die vent loopt te liegen, stapje voor stapje pas tot het besef komt dat je iets moet doen.



Maar goed, kennelijk hoor je in deze 'moderne' tijden meteen hysterisch te gaan lopen schreeuwen en naar de politie te rennen zodra je iets hoort wat vreemd klinkt.



Ik zou toch eerst maar eens met de moeder gaan praten en mijn zorgen uiten. Je weet nog helemaal niet hoe het allemaal zit. Mensen rustig overtuigen, daar geloof ik heel erg veel meer in dan in meteen gillen en de politie erbij roepen. Voor hetzelfde geld drijf je daar die dochter alleen maar harder mee in de armen van die vent.



Eerst rustig praten, eventueel meer dan een keer. Politie inschakelen kan altijd nog. Het meisje is 14 hè, geen kind maar een puber.



Ben wel benieuwd wanneer jullie vinden dat de politie niet meer onmiddellijk zou hoeven worden ingeschakeld. Op de dag dat een 'kind' 16 wordt? Op haar 18e verjaardag? Nooit?[/quote]



Vanaf 16 jaar is het niet meer strafbaar, nu wel, altijd
Alle reacties Link kopieren
Dana, een man 55 en een kind van 14 is gewoon terecht zwaar strafbare pedofilie. Als ouder hoor je je kind tegen dat soort zaken te beschermen.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2014 @ 23:31:

[...]





Hoeveel ouder kun je een meisje van 13 schatten na er minimaal één keer mee gepraat te hebben? Laat hij haar 16 schatten ( hij heeft zelf kinderen van haar leeftijd NB ) , is het dan oké? Dat hoef je aan mij niet te vragen ik vind het (zoals ik al schreef) goor en vies overkomen. Nee, dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als het niet 14 maar 24 was geweest dan had TO dat toch al lang gecorrigeerd?!

Al is het natuurlijk wel te hopen dat het niet om een kind van 14 gaat.

Triest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 27 augustus 2014 @ 23:30:

[...]





Maar goed, kennelijk hoor je in deze 'moderne' tijden meteen hysterisch te gaan lopen schreeuwen en naar de politie te rennen zodra je iets hoort wat vreemd klinkt.



Vreemd? strafbaar!



Voor hetzelfde geld drijf je daar die dochter alleen maar harder mee in de armen van die vent.



Lijkt me stug, als hij opgepakt wordt voor pedodinges.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Och, als ze 16 is is het niet meer strafbaar. Maar dan ben ik heel goed zelf in staat om een 55 jarige gore viespeuk niet meer bij mijn dochter in de buurt te laten komen. Dat kan ik meneer heel goed overbrengen.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Ik knoopte die vent op aan de hoogste boom! De vuile viezerik! Maargoed, er zijn er meer die niet sporen in dit verhaal! Door b.v eerst een topic te openen ipv die smeerpijp aan te geven!
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 27 augustus 2014 @ 23:31:

Die vriendin is ook strafbaar door haar dochter aan die man ter beschikking te stellen.Strafbaar weet ik niet. Wel enorm fout.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Fout!? Zeg maar gerust volkomen ongeschikt als opvoeder,
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven