Dochter van vriendin

27-08-2014 23:00 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft een straatverbod
Iedereen is mooi
quote:adorabull schreef op 27 augustus 2014 @ 23:34:

Och, als ze 16 is is het niet meer strafbaar. Maar dan ben ik heel goed zelf in staat om een 55 jarige gore viespeuk niet meer bij mijn dochter in de buurt te laten komen. Dat kan ik meneer heel goed overbrengen.

Zulke meneertjes zullen vast ook heel goed luisteren



Overigens vind ik 16 met 55 net zo gek. Maar ja.
Alle reacties Link kopieren
Ze luisteren wel hoor, ik nagel hem aan de hoogste schandpaal, digitaal en al.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 27 augustus 2014 @ 23:36:

[...]



Zulke meneertjes zullen vast ook heel goed luisteren



.

Wie niet horen wil, moet misschien wat voelen.



Hoeveel ouders gaan er zitten toekijken hoe hun 16 jarige dochter scharrelt met een man van 55, denk jij?

En hoeveel ouders gaan in zo'n geval een rustig gesprek aan met zo'n man in de hoop dat hij voor rede vatbaar is?

Als die man namelijk voor rede vatbaar zou zijn geweest, zou hij niet aan zo'n jong meisje hebben gezeten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Meneertje van de kerk, laat me niet lachen! Zoals we allemaal weten zitten daar de grootste vunzen, dat blijkt maar weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 27 augustus 2014 @ 23:30:

[...]



Sjongejonge, wat reageren jullie allemaal hysterisch. Wat jij erin leest, bedoelde ik helemaal niet.

Ik praat het niet goed, ik zeg alleen dat ik wel snap dat je niet meteen heel gevat reageert als je zoiets net te horen hebt gekregen. Maar dat je, als je het een beetje hebt laten bezinken en je dan ook nog eens realiseert dat die vent loopt te liegen, stapje voor stapje pas tot het besef komt dat je iets moet doen.



Maar goed, kennelijk hoor je in deze 'moderne' tijden meteen hysterisch te gaan lopen schreeuwen en naar de politie te rennen zodra je iets hoort wat vreemd klinkt.



Ik zou toch eerst maar eens met de moeder gaan praten en mijn zorgen uiten. Je weet nog helemaal niet hoe het allemaal zit. Mensen rustig overtuigen, daar geloof ik heel erg veel meer in dan in meteen gillen en de politie erbij roepen. Voor hetzelfde geld drijf je daar die dochter alleen maar harder mee in de armen van die vent.



Eerst rustig praten, eventueel meer dan een keer. Politie inschakelen kan altijd nog. Het meisje is 14 hè, geen kind maar een puber.



Ben wel benieuwd wanneer jullie vinden dat de politie niet meer onmiddellijk zou hoeven worden ingeschakeld. Op de dag dat een 'kind' 16 wordt? Op haar 18e verjaardag? Nooit?Ga heel rustig praten met die man, mijn man van 2.00 m en mijn zoon weliswaar nog maar 14 maar al goed voor 1.90 gaan gewoon even mee, dan weet ik zeker dat die man mijn dochter met rust laat
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2014 @ 23:40:

[...]



Wie niet horen wil, moet misschien wat voelen.



Hoeveel ouders gaan er zitten toekijken hoe hun 16 jarige dochter scharrelt met een man van 55, denk jij?

En hoeveel ouders gaan in zo'n geval een rustig gesprek aan met zo'n man in de hoop dat hij voor rede vatbaar is?

Als die man namelijk voor rede vatbaar zou zijn geweest, zou hij niet aan zo'n jong meisje hebben gezeten.

Ik denk dat zulke mannen vaak stiekem te werk gaan, aar los daarvan denk ik dat zo'n kerel niet luistert naar boze ouders als hij dat meisje gewoon in zijn macht heeft. Dan zullen ze wel stiekem verdergaan.



En ik denk dat meisjes die in zee gaan met zulke mannen vaak (heus niet altijd, trouwens) niet zo'n goede basis hebben, of zo. Of is dat weer onaardig om te zeggen? Maar als jij 14 jaar bent, het goed hebt thuis, leuke en stabiele ouders hebt en gewoon een beetje slim bent, dan denk ik niet dat je vatbaar bent voor een creep van 55.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 27 augustus 2014 @ 23:47:

[...]



Ik denk dat zulke mannen vaak stiekem te werk gaan, aar los daarvan denk ik dat zo'n kerel niet luistert naar boze ouders als hij dat meisje gewoon in zijn macht heeft. Dan zullen ze wel stiekem verdergaan.



En ik denk dat meisjes die in zee gaan met zulke mannen vaak (heus niet altijd, trouwens) niet zo'n goede basis hebben, of zo. Of is dat weer onaardig om te zeggen? Maar als jij 14 jaar bent, het goed hebt thuis, leuke en stabiele ouders hebt en gewoon een beetje slim bent, dan denk ik niet dat je vatbaar bent voor een creep van 55.



Zo'n man luistert niet naar boze ouders daarom moet je het wat steviger aanpakken..



En ja ik denk dat zulke meisjes meestal kwetsbaar zijn, en een goede basis missen..
Alle reacties Link kopieren
Wat is er strafbaar aan een relatie tussen een 14 jarig meisje en een 40 jarige man ?

Zo lang er geen seks aan te pas komt is hier volgens mij erg weinig tegen te doen en is het zeker niet strafbaar.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 27 augustus 2014 @ 23:51:

Wat is er strafbaar aan een relatie tussen een 14 jarig meisje en een 40 jarige man ?

Zo lang er geen seks aan te pas komt is hier volgens mij erg weinig tegen te doen en is het zeker niet strafbaar.Nee, idd dan niet en laten we voor haar hopen dat het zo is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 27 augustus 2014 @ 23:51:

Wat is er strafbaar aan een relatie tussen een 14 jarig meisje en een 40 jarige man ?

Zo lang er geen seks aan te pas komt is hier volgens mij erg weinig tegen te doen en is het zeker niet strafbaar.Nee joh; ze zullen samen naar MTV kijken en goeie gesprekken voeren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Christiana schreef op 27 augustus 2014 @ 23:46:

[...]





Ga heel rustig praten met die man, mijn man van 2.00 m en mijn zoon weliswaar nog maar 14 maar al goed voor 1.90 gaan gewoon even mee, dan weet ik zeker dat die man mijn dochter met rust laat Niet met die man, met die moeder. En die moeder vervolgens met haar dochter en die man. Daarna is het nog vroeg genoeg om eventueel aan politie-ingrijpen te gaan denken. Ik vind het nogal over the top om de politie als allereerste optie te zien. That's all.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Morgen nog maar een keer afspreken en je bevindingen en verontwaardiging uitspreken richting vriendin. Dit is geen gezonde en veilige situatie voor haar dochter. Laat die moeder hulp zoeken door bijvoorbeeld langs de huisarts te gaan. Als gesprek niks uithaalt zou ik het AMK bellen voor advies.
Alle reacties Link kopieren
Puhlease!!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Jij bent zelf ook niet helemaal 100 % jij je nog af vraagt of dit wel kan, daar open je toch geen topic over? ....WHAT THE FUUUUUU.

Dat dit nog bestaat, een moeder die dit toelaat, ik had hem echt ter plekke gecastreerd.



Ik ben best openminded maar iemand van 14? nee nee nee en nog eens nee.

bah sommige mensen zijn de titel ouder gewoon absoluut niet waard, en dit is weer eens een triest maar duidelijk voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 27 augustus 2014 @ 23:58:

[...]



Niet met die man, met die moeder. En die moeder vervolgens met haar dochter en die man. Daarna is het nog vroeg genoeg om eventueel aan politie-ingrijpen te gaan denken. Ik vind het nogal over the top om de politie als allereerste optie te zien. That's all.

Aanvulling: het probleem is dat als iedereen meteen naar de politie holt, het risico groot is dat het meisje alleen maar leert dat ze voortaan niet meer eerlijk moet zijn over haar eventuele relaties. Want voor je het weet wordt je vriend opgepakt.



Ik geloof meer in praten en de dochter ervan overtuigen dat het geen goed idee is. In elk geval als eerste stap. Dan kan je daarna altijd nog na gaan denken over aangifte e.d.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het wel niet mogen zeggen, maar ik geloof er geen bal van. Ongeloofwaardig verhaal dit.
Gooit iemand even een loep op Sas. Wat heeft ze verder voor topics?
quote:rdvv schreef op 27 augustus 2014 @ 23:47:



En ik denk dat meisjes die in zee gaan met zulke mannen vaak (heus niet altijd, trouwens) niet zo'n goede basis hebben, of zo. Of is dat weer onaardig om te zeggen? Maar als jij 14 jaar bent, het goed hebt thuis, leuke en stabiele ouders hebt en gewoon een beetje slim bent, dan denk ik niet dat je vatbaar bent voor een creep van 55.Zelfs zonder problematische achtergrond kan ik me niet inbeelden dat een 14jarige verliefd wordt op een 55jarige. 55!
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 28 augustus 2014 @ 00:08:

Gooit iemand even een loep op Sas. Wat heeft ze verder voor topics?Dat verhaal over de kat van de buren die buitengesloten was terwijl de buren op vakantie waren.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie meteen zo'n soort van Peter-Jan Rens voor me (hoewel die dan weer net niet strafbaar is), bah.

Maar ik zou ook niet meteen naar de politie hollen, wel nog een keer rustig met je vriendin gaan praten en je zorgen uiten.



Ik ben het met alle reacties eens dat dit niet zomaar kan en mag, maar ik kan me ook voorstellen dat het als ouders heel lastig is om hier goed mee om te gaan. Je kunt je 14-jarige natuurlijk niet thuis opsluiten, zomaar verbieden is lastig op die leeftijd, met dan natuurlijk de kans dat het stiekem gebeurt. Lastig!

Fijn dat je vriendin in elk geval haar verhaal bij jou kwijt kon (en dat ook durfde), ze kan je steun vast hard gebruiken nu.
Ik geloof er helemaal niks van. Op je 14de al zo serieus bezig zijn met relaties en als een moeder dit van haar dochter zou accepteren dan is moeders niet helemaal goed bij haar hoofd. 10 jaar leeftijdsverschil kan ik nog wel inkomen maar is nog teveel op die leeftijd. Maar 41 jaar. Wat een viezerik.



Als dit toch echt waar is dan meteen de politie bellen om deze pedofiel aan te geven als hij niet per direct stopt. Maar dat had die moeder al lang gedaan als het wel echt zou zijn neem ik aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 28 augustus 2014 @ 00:07:

Ik zal het wel niet mogen zeggen, maar ik geloof er geen bal van. Ongeloofwaardig verhaal dit.



Ik zeg het ook, ik geloof er ook helemaal niks van..

Als ik ooit voor zo'n dilemma kwam te staan, ging ik rechtstreeks door naar de politie..bij 16 jaar trouwens ook..
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er niets van

Broodje aap verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niks van, maar vooralsnog denk ik niet dat het een gezonde relatie is. Maar denk ook dat dingen verbieden kan uitwerken in een "iedereen is tegen ons situatie" ook niet echt prettig.
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven