Dochter van vriendin

27-08-2014 23:00 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft een straatverbod
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
Hij is inderdaad opgehaald, maar bedoel met actie ondernomen, taakstraf etc. Er word alleen een kleine aantekening gemaakt. Maar dat is nog onzeker.,



Buren zijn sinds zaterdag terug, heb ze aangesproken dat dit geen normaal gedrag is van hun. De kat heeft het naar zijn zin gehad bij de andere buren, hij zit daar nu contine voor de deur..
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
Dus jíj bent met je vriendin en je partner verhaal gaan halen bij de 55-jarige? Waar die dochter met goedkeuring van haar moeder zat? Schei toch uit, echt, ieder weldenkende ouder had zijn dochter daar al lang weggehaald en waarschijnlijk ervoor gezorgd dat ze er niet heen ging ook. Een meisje van 14 dat de nacht doorbrengt bij haar vriend van 40-55, terwijl moeders thuis op de bank het "niet zo leuk vindt maar het wel accepteert". Bullshit.
Alle reacties Link kopieren
Hij 'durft' niet langs te komen bij je vriendin thuis, maar doet wel vrolijk de deur open als jullie bij hem voor de deur staan?



As if .....
Alle reacties Link kopieren
Zwager (jeugd recherche) op bezoek. Er wordt ALTIJD actie ondernomen ingeval van 14-55
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Betreft het hier soms een speciale kerk of geloofsgenootschap waar ze nogal onderdanig moeten zijn en waar meneer pastoor het voor het zeggen heeft? Want alleen dan kan ik me voorstellen dat die moeder het accepteert.



Verder hoop ik dat het meisje het voortaan bij vriendjes van haar eigen leeftijd houdt en dat ze er niet teveel last van krijgt. Haar ouders hadden meteen grenzen moeten stellen. Nu is het geëscaleerd en krijgt het waarschijnlijk bekendheid in hun gemeenschap, waardoor ze er ook nog eens mee geplaagd of gepest kan worden.
Het verhaal wordt steeds vreemder. Er kan nog helemaal niet bekend zijn dat ie geen taakstraf oid krijgt, er is nog helemaal niks onderzocht. Dat doet de politie echt niet in 1 dag.
Alle reacties Link kopieren
De enige reactie die ik kan plaatsen : het wordt steeds spannender.

Ik kan niet wachten hoe dit afloopt. TO, please, doe eens wat sneller.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
quote:Christiana schreef op 27 augustus 2014 @ 23:50:

[...]





Zo'n man luistert niet naar boze ouders daarom moet je het wat steviger aanpakken..



En ja ik denk dat zulke meisjes meestal kwetsbaar zijn, en een goede basis missen..



Ik zou tóch eerst met de man gaan praten. Mogelijk schat hij haar ouder in (16 is mijn ogen nog fout, maar zoals gezegd, niet meer strafbaar) hopelijk was er nog geen seks. En ik zou hem vertellen dat ik deze 'relatie' niet zie zitten, als hij echt van haar houdt, komt ie over 7 jaar maar terug (ervan uitgaande dat hij dan wel iemand anders heeft)



Daarnaast een gesprek met beide en een gesprek met dochter alleen en als dat allemaal niet werkt de politie. Denk ik. Gelukkig heb ik hier niet mee te maken gehad. Pff..
Later is nu
quote:guillaumette schreef op 28 augustus 2014 @ 13:30:

De enige reactie die ik kan plaatsen : het wordt steeds spannender.

Ik kan niet wachten hoe dit afloopt. TO, please, doe eens wat sneller.+1
quote:zoishet schreef op 28 augustus 2014 @ 13:23:

Het verhaal wordt steeds vreemder. Er kan nog helemaal niet bekend zijn dat ie geen taakstraf oid krijgt, er is nog helemaal niks onderzocht. Dat doet de politie echt niet in 1 dag.Inderdaad, en het is ook niet de politie die een taakstraf oplegt, maar de rechter. De politie doet alleen onderzoek naar de feiten en mag een verdachte korte tijd vasthouden zonder hem te arresteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 28 augustus 2014 @ 12:58:

Zwager (jeugd recherche) op bezoek. Er wordt ALTIJD actie ondernomen ingeval van 14-55Ook als er geen sprake was van seks? Dus dan mag een man van 50 nooit een meisje van 14 op bezoek hebben? Dat zou dan ook wel weer verregaand bijzonder zijn, eigenlijk.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof het wel, jammer genoeg.



Ik hoop dat jouw vriendin nu beter gaan zorgen voor haar dochter. Zijn er nog meer problemen met het kind? Want zo laat bij haar vriend van 55 zitten? Heeft ze vakantie?



Ik begrijp echt niet welke moeder dit toelaat.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op donderdag 28 augustus 2014 13:38 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="guillaumette in "Dochter van vriendin"" class="messagelink">guillaumette schreef op 28 augustus 2014 @ 13:30</a>:</b>

De enige reactie die ik kan plaatsen : het wordt steeds spannender.

Ik kan niet wachten hoe dit afloopt. TO, please, doe eens wat sneller.</div></blockquote>+1 +2
Alle reacties Link kopieren
Goed dat jullie actie ondernomen hebben.

Gatverdamme wat een smeerlap!



Ik ben blij dat je vriendin nu ook inziet dat dit echt niet kan. Over ruim 4 jaar is mijn dochter ook 14. No way dat ik het zou accepteren dat zij met zo'n ouwe vent zou gaan!
Alle reacties Link kopieren
Wat een slap verhaal,
Alle reacties Link kopieren
Wanneer wordt het weggehaald?
Alle reacties Link kopieren
quote:fairy1 schreef op 28 augustus 2014 @ 12:49:

Dus jíj bent met je vriendin en je partner verhaal gaan halen bij de 55-jarige? Waar die dochter met goedkeuring van haar moeder zat? Schei toch uit, echt, ieder weldenkende ouder had zijn dochter daar al lang weggehaald en waarschijnlijk ervoor gezorgd dat ze er niet heen ging ook. Een meisje van 14 dat de nacht doorbrengt bij haar vriend van 40-55, terwijl moeders thuis op de bank het "niet zo leuk vindt maar het wel accepteert". Bullshit.

Laatst nog een zaak bijgewoond waarbij de moeder van een 5 jarig meisje het toestond dat haar partner, de stiefvader van het meisje, het meisje verkrachtte. En als hij straks vrijkomt neemt ze hem weer in huis.



Dit soort dingen komen dus voor, niet iedereen heeft gezond verstand.
Alle reacties Link kopieren
quote:maryee schreef op 28 augustus 2014 @ 14:27:

[...]



Laatst nog een zaak bijgewoond waarbij de moeder van een 5 jarig meisje het toestond dat haar partner, de stiefvader van het meisje, het meisje verkrachtte. En als hij straks vrijkomt neemt ze hem weer in huis.



Dit soort dingen komen dus voor, niet iedereen heeft gezond verstand.Word het arme kind niet weggehaald door jeugdzorg? Dat wijf is geen moeder, maar een vieze gore stuk vuil! Walgelijk! Ik vrees voor het ergste voor dar meisje. Ze zal wel enorm veel therapie nodig hebben om dit te kunnen verwerken.
Alle reacties Link kopieren
quote:maryee schreef op 28 augustus 2014 @ 14:27:

[...]



Laatst nog een zaak bijgewoond waarbij de moeder van een 5 jarig meisje het toestond dat haar partner, de stiefvader van het meisje, het meisje verkrachtte. En als hij straks vrijkomt neemt ze hem weer in huis.



Dit soort dingen komen dus voor, niet iedereen heeft gezond verstand.



Ik hoop toch dat kind bij de moeder weg is? of naar haar vader is? Ik denk dat als ik die moeder was geweest en mijn ex dit zou weten die leuke stiefvader de muren van de gevangenis niet eens had gezien. (wel 6 plankjes) ....niet dat dat de juiste oplossing is maar die zou echt doorslaan.



Als een mijn dochters straks (oudste nu 9) op 14 jarige leeftijd met iemand thuis komt van 40 (alles boven de 20 denk ik op 14 jarige leeftijd) dan gaat ie ook vast wel even "praten"..want je bent niet gezond als je op de leeftijd valt op meisjes van 14
Puck
De relatie zal er vast niet vanwege de goede gesprekken zijn, rare vriendin dat ze niet inziet dat die vent misbruik maakt van haar kind.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef toe dat ik niet verwacht dat deze man de 'relatie' aanging voor de goede gesprekken, maar als er op dit moment nog geen seks of ontucht geweest is, is er niets strafbaars gebeurd en waren ze er gewoon op tijd bij. En zal er dus geen vervolging plaatsvinden, schat ik zo in.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Sascha, wanneer komt het vervolg?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
@Guillaumette: Sacha is hartstikke naar alle waarschijnlijkheid hartstikke moe. Gisteravond om 23.00 uur postte ze het topic.

Vanochtend om 11 uur gaf zij een up- date dat ze gisteravond ná het lezen van de reacties nog met haar man terug is gegaan naar haar vriendin om daar te praten, ook hadden ze de dochter gebeld en zijn ze naar de man toegegaan. Ze moest haar man nog in bedwang houden. In de ochtend zijn ze óók nog naar de politie gegaan. Nou dat moet een kort nachtje voor Sacha geweest zijn kun je wel nagaan! Die zal wel doodop zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Camille schreef op 28 augustus 2014 @ 20:45:

@Guillaumette: Sacha is hartstikke naar alle waarschijnlijkheid hartstikke moe. Gisteravond om 23.00 uur postte ze het topic.

Vanochtend om 11 uur gaf zij een up- date dat ze gisteravond ná het lezen van de reacties nog met haar man terug is gegaan naar haar vriendin om daar te praten, ook hadden ze de dochter gebeld en zijn ze naar de man toegegaan. Ze moest haar man nog in bedwang houden. In de ochtend zijn ze óók nog naar de politie gegaan. Nou dat moet een kort nachtje voor Sacha geweest zijn kun je wel nagaan! Die zal wel doodop zijn.





Dank voor de update/samenvatting!

Maar volgens mij vergeet je nog het afwachten van een taakstraf, door de politie
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wat de taakstraf zal zijn, kerkbankjes poetsen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven