Doorgaan of stoppen?

23-08-2014 12:43 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar is mijn relatie gestuit. Deze relatie duurde toen ongeveer 3 jaar. Ik was met een ander gegaan na een avondje flink feesten. Grootste fout van mn leven. Niet alleen tegenover haar maar ook tegenover mezelf. Ik heb het haar verteld daarna zijn we uit elkaar gegaan.



Een halfjaar hebben we elkaar amper gesproken. Op valentijnsdag 2014 vroeg ik haar of ze m'n valentijn wilde zijn. Vanaf toen zagen we elkaar regelmatiger.



Sinds een maand of 3 zijn we echt iets aan het opbouwen. Ik heb het gevoel alsof we een stelletje zijn. We slapen 1-2x per week samen, doen leuke dingen samen en laatst had ik een vrouw dat mij wel leuk vind gezegd dat ik liever wilde dat we geen contact hadden omdat ik verliefd ben op mijn (ex)vriendin.



Ik geloof echt dat het weer goed kan komen tussen ons. Het voelt echt alsof zij mijn 'ware' is ofzo.. maar ik krijg niet de bevestiging vanaf haar waar ik op hoop.



Als ik heel eerlijk ben hoop ik op een volledige overgave; 'Ja! ik wil heel graag met je samen verder gaan.' Nou ben ik ook niet gek en weet ik dat ik dat nooit zal krijgen.



Hoe kijken jullie hier tegenover?
anoniem_206203 wijzigde dit bericht op 23-08-2014 12:59
Reden: onvolledig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je niet meer willen, maar hoe je vriendin daarover denkt weten wij natuurlijk niet.

Wij kennen je vriendin niet

Maar van mij had je kunnen gaan wieberen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Karma is a bitch.



Zij wil je nog wel maar niet voor vast omdat je een essentiele eigenschap mist die voor haar belangrijk is in een vaste relatie (trouw).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Inderdaad, je bent leuk voor de neuk.
Tja iemand die heel hard voor je werkt en je wil veroveren is heerlijk om je nog zo lang mogelijk in om te wentelen.



Wat zei ze, toen je haar vroeg hoe het nu precies zit tussen jullie 2?
Het kan nog best goed komen, maar weet jij ook voor jezelf zeker dat je haar niet nog een keer gaat belazeren?

anders is het natuurlijk kansloos, je moet wel dezelfde dingen in een relatie willen..

Zij kan terughoudend zijn om verschillende redenen:

-het vertrouwen is nog niet terug.

-misschien wil ze nu een minder serieuze relatie dan eerst..

-weet je ook zeker of al het oud zeer wel echt bij haar is afgesloten?

De enige manier om erachter te komen, is door t haar te vragen...praat er met haar over, wees eerlijk, en kijk of er haar nog iets dwarszit, en kijk of jullie uberhaubt nog wel hetzelfde willen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven