Dringend advies nodig *relatie*

23-11-2010 10:04 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve ALLEMAAL,

Ik heb dringend advies nodig, ik MOET met iemand praten, ik ben gisteren al bij de huisarts geweest met de vraag of ze me kan doorverwijzen naar een psycholoog. Die laatste al een paar keer geprobeerd te bellen maar geen gehoor...

Ik heb meerdere dingen die ik met die psycholoog wil bespreken maar waar ik nu momenteel het ergste mee zit zijn de problemen in mijn relatie. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen en hoe het verder moet.

Maar we hebben vreselijke ruzie, we hebben regelmatig ruzie en meningsverschillen dus op zich kijk ik er niet zo van op maar ik ben er nu een keer klaar mee. Ik heb genoeg meegemaakt in mijn leven en ga op het moment ook door een hel doordat mijn moeder longkoanker heeft en waarschijnlijk niet lang meer te leven heeft.

Ik heb dus wel wat anders aan mijn hoofd dan zijn gezeik.