(EX) vriendin heeft het uitgemaakt.

21-04-2014 12:30 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal zet ik niks op een forum, maar laat ik maar is kijken wat ik er van kan maken want ik weet het zelf echt niet meer.



Ik zit met een probleem waar ik zelf geen raad mee weet. Me (ex) vriendin heeft 3 weken geleden gezegd dat het gevoel voor mij anders was (dat ze minder voor mij voelde en dat ze mij niet mist als ik niet bij haar ben). Dat kwam super hard aan want had het totaal niet zien aankomen omdat alles geweldig leek. We deden leuke dingen we hadden een vakantie naar Turkije geboekt (die nu is geannuleerd). We hadden soms wel is een meningsverschil of ruzie maar de volgende dag was alles weer goed want we hielden super veel van elkaar. We hadden afgesproken om even elkaar niet meer te zien en zo min mogelijk contact te zoeken. Naar 2 weken ben ik naar haar toegegaan en heb gevraagd wat ze nu precies wou, want ik werd gek van de gedachten. Ze heeft mij gezegd dat het beter was om niet verder te gaan en dus is het nu uit. Ik denk de hele tijd aan haar en ik wil ook de hele tijd contact met haar zoeken.



Die zondag toen zij het heeft uitmaakte heb ik haar een paar dingen gevraagd. Maar ze zegt dat ze mij geweldig vind en dat ik ook super lief ben altijd en dat we altijd leuke dingen deden en dat het altijd super goed voelde. Ze heeft ook gezegd dat ze wel een toekomst in mij zag. Door dat ze zulke dingen zegt krijg ik weer hoop van binnen en denk ik dat alles weer goed komt maar paar dagen later weet ze het allemaal niet meer. En weet ze niet of ik de ware ben, maar ze blijft zeggen dat ze super veel van mij houd en dat ze mij geweldig vind hoe ik ben en hoe ik doe. Ik weet niet wat ik hier mee moet doen want daardoor blijf ik hoop krijgen.



Ik kan mij geen leven voor stellen zonder haar. Ben echt super gek op haar en zou haar nooit pijn willen doen of haar ongelukkig willen zien. Ik zou haar weer willen zien als eerst want als ik toen bij haar kwam werd ze gelukkig van binnen en buiten dat zag je gelijk aan haar.



Ik ben trouwens 20 en zij is 19. En wij hadden een relatie van 3 jaar en 4 maanden. Daarvoor waren wij 2 jaar lang hele goeie vrienden dit is uitgebloeid naar een hele mooie relatie. Ik ben elke dag super verdrietig, want wil haar niet kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Accepteren en voorlopig geen contact meer.. Dan blijf je ook die hoop niet houden
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Is inplaats van eens

Me inplaats van mijn



Is dit de nieuwe Nederlandse spelling?

Of begeef ik mij op een forum waar mensen komen die nooit onderwijs hebben gevolgd?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Sense alles heeft gezegd wat er te zeggen valt.

Het is aan haar. Zij heeft de beslissing gemaakt.



Na i.p.v. naar...
Alle reacties Link kopieren
Wat rot voor je!



Het is heel vervelend als je een breuk niet aan ziet komen. Besef wel dat zij wellicht al langer hiermee heeft rondgelopen en dus al een groter deel van het verwerkingsproces achter de rug heeft. Jij staat pas aan het begin.



Verbreek alle contact, ook al lijkt dat nu een onmogelijk iets. Pas dan krijgt ze de kans je echt te gaan missen, die kans krijgt ze namelijk niet als jij constant contact zou zoeken. Dat gaat alleen maar irriteren en daarmee bereik je precies het tegenovergestelde.



Als ze dan niet terugkomt dan was ze het sowieso niet gekomen. Jij kunt haar niet dwingen om bij je te blijven of weer meer van jou te gaan houden. Geef haar tijd en ruimte om voor zichzelf te bedenken wat ze wil.
Alle reacties Link kopieren
ze vindT je geweldig...



Zij was 16 toen jullie verkering kregen, jij 17.

Dat is wel heel erg jong.

Je komt er wel overheen.

Blijf goed en gezond bezig.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en zo krijg jij ook de tijd om los te komen van haar. Nu zie jij alles door een emotionele bril. Probeer die tijd los van elkaar te investeren in jezelf en er achter te komen wie jij bent buiten jullie relatie om. Dan kun je rationeler denken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen: geen contact meer, dan krijg je ook geen hoop. Zelf heb ik ziet soortgelijks meegemaakt het is idd heel moeilijk. Richt je op andere meiden. Dat gaat werken. Heb ik toen ook gedaan. Met als gevolg mijn vriendin leren kennen die ik jaren later nog steeds heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat er paar een paar fouten in staan heb ook (dyslexie).



Maar bedankt voor de reacties en ik begrijp dat ik haar moet loslaten. Ik ben deze week ook veel bij me vrienden maar zelfs daar denk ik de hele tijd aan haar. Ik heb ook alle sociaal media contacten verbroken en laatste paar dagen haar van de app verwijderd. Maar als ze daar al eerder mee zat had ze het moeten aan geven dan hadden we er iets mee kunnen doen. We waren ook redelijk jong toen we kregen maar de band werd met de duur alleen maar beter. En ik wil haar de tijd geven om na te denken over ons en kijken of ze me mist op de duur maar het is zo moeilijk omdat het zomaar uit het niets kwam voor mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:miike schreef op maandag 21 april 2014 13:30 Ik weet dat er paar een paar fouten in staan heb ook (dyslexie).



Maar bedankt voor de reacties en ik begrijp dat ik haar moet loslaten. Ik ben deze week ook veel bij me vrienden maar zelfs daar denk ik de hele tijd aan haar. Ik heb ook alle sociaal media contacten verbroken en laatste paar dagen haar van de app verwijderd. Maar als ze daar al eerder mee zat had ze het moeten aan geven dan hadden we er iets mee kunnen doen. We waren ook redelijk jong toen we kregen maar de band werd met de duur alleen maar beter. En ik wil haar de tijd geven om na te denken over ons en kijken of ze me mist op de duur maar het is zo moeilijk omdat het zomaar uit het niets kwam voor mij.



Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt een paar jaar geleden met mijn eerste liefde (want dat was hij echt)! Vakantie geboekt en 4 dagen later kwam hij met de boodschap dat hij het niet meer zag zitten. Ik was behoorlijk verbaasd, boos en van alles en nog wat.

Zoals hierboven ook al gezegd is, het is belangrijk dat je daar loslaat en dat is op dit moment best lastig. Zoals je ook al hebt gedaan contact verbreken en alles voor jezelf op een rijtje nu gaan zetten. Na een half jaar was ik erbovenop en inmiddels zijn we alweer een aantal jaar goede vrienden! Geef het de tijd en wie weet ik de toekomst wordt het ooit nog eens wat, je weet maar nooit.
Alle reacties Link kopieren
Het leven is hard maar zeer waarschijnlijk overleef je het wel.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Heeft waarschijnlijk een ander op het oog.. fucked up maar dat is het leven.



Ga maar opzoek naar een nieuwe vriendin dan ben je deze zo vergeten :P



Echt hoor.. doen
Alle reacties Link kopieren
Heb namelijk hetzelfde meegemaakt, het zal voorlopig nog niet gaan wennen, maar focus je op andere dingen. ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja oke klopt ik moet haar los laten. En ik zal rustig ook verder moeten gaan, maar het is allemaal zo moeilijk. En ik ben niet zo'n type die gelijk een nieuwe wil of met iedereen sta tebekken zoals me kameraden.



Maar bedankt allemaal voor de reacties ik moet ook gewoon verder gaan met mijn leven. En de hoop opgeven dat alles goed komt want dat maakt het juist mmoeilijk.
bij dyslexie haal je toch letters door elkaar? 'me' in plaats van 'mijn' tikken is gewoon een staaltje slechte grammatica beheersing.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 21 april 2014 @ 20:59:

bij dyslexie haal je toch letters door elkaar? 'me' in plaats van 'mijn' tikken is gewoon een staaltje slechte grammatica beheersing.Daarnaast is het opmerkelijk dat iemand met dyslexie juist het woord dyslexie correct kan spellen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven