Een kleine attentie voor geweldige vrienden.

28-07-2014 10:42 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de afgelopen tijd nogal een turbulente periode gehad prive en daar kwam nog een verhuizing bij.

Gelukkig zijn we inmiddels verhuisd en ben ik zo ontzettend goed geholpen door vrienden en familie.



Ik ben echt onwijs dankbaar hiervoor en zou hier graag mijn waardering voor willen uitspreken op een leuke manier.



Nu kan je bijvoorbeeld een bbq geven voor alle helpers maar ik word binnenkort ook 30 waarna ik dus weer een catering ga inhuren met een tuinfeest en eten waar ze voor worden uitgenodigd.



Het liefst wil ik dus iets persoonlijks wat niet al te duur is als attentie.

Misschien iets van een spreukentegeltje met een persoonlijk verhaaltje erbij waarom de vriendschap voor mij zo belangrijk is of iets van de action of big bazaar om te freubelen?

Of iets kleins wat synoniem voor vriendschap staat?



Alvast bedankt!
Een kaart met jouw eigen woorden? Dat vind ik altijd bijzonder. Ik krijg ze weleens en ze hangen nog steeds in de gang op het prikbord. Ik lees ze allemaal regelmatig. Een prul raakt weg bij mij thuis....
Misschien is een gelukspoppetje leuk?

Met het poppetje geef je de ontvanger geluk, als dank voor alle hulp die jij hebt gehad. Soort van 'spread the love'. Je hebt ze geloof ik ook bij de wereldwinkel.
Ik zou ook voor een kaart gaan. Dan kan je mensen echt persoonlijk "aanspreken" en idd een voorwerp moet bij mij ook wel leuk genoeg zijn om echt neer te zetten ipv in een la te belanden
Ik zou degene die geholpen toch apart uitnodigen voor een zelf gemaakt etentje en dan mijn dank persoonlijk uitspreken , hoeft helemaal niet veel te kosten .
Alle reacties Link kopieren
Ik had een leuk windlicht gezien en daar een persoonlijke kaart bij. Dan heb ik wel een kleine attentie maar toch ook wel persoonlijks.



Wil toch namelijk wel iets kleins erbij geven naast een persoonlijke kaart
Alle reacties Link kopieren
Oe en dat windlicht is ook wel weer heel symbolisch! Dat ze er door weer en wind voor je zijn!
No worries

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven