Een lap ellende over liefdesverdriet.

24-10-2014 23:21 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste, klote dat het zo gelopen is. Kan gebeuren, maar blijft hard.

Hij is zeker niet netjes geweest naar jou toe, maar jij bent ook teveel hoop blijven houden nadien.



Voor nu zou ik zeggen.. Stop met haar Facebook controleren en stop met hem en alles om hem heen. je kan geen afstand van hem doen zolang je nog steeds met hem of zijn ex? geconfronteerd wordt op wat voor manier dan ook.



Ik heb zelf ook met een ex die keuze moeten maken en wonderwel hielp het echt!



Focus je op andere dingen, laat hem los en laat haar vooral los. Tuurlijk mag je je wel een keer kut voelen, maar probeer daarna ook gewoon jezelf weer bijeen te rapen, concentreren op andere dingen en door te gaan. De pijn blijft wel even helaas. Maar als je die niet je leven laat beheersen, wordt het vanzelf kleiner.



Sterkte!
Beetje gek, maar wel lekker!




Keep ya head up
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties meiden.
Alle reacties Link kopieren
Liefdesverdriet en afwijzing is erg zwaar.. ik weet het. Maar zie het maar zo: voor elk persoon die uit je leven stapt, kom een betere voor in de plaats. Tenminste, daar ga ik vanuit. Dat maakt het dragelijker. Veel sterkte.
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf ook de relatie moeten verbreken ik wist het niet meer we hadden een jaar en ik betaalde qlleen vasten lasten waste voor hem kookte voor hem en hij was alleen maar buiten

Was zo boos ik sloeg hem uit onmacht en zei hem op te peuren nu heb ik ergens spijt en denk ik aan leuke dingen zal wel de gewenning zijn, zal moeilijk worden tijd duurt lang

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven