Een relatie met een gebonden man

27-08-2014 15:25 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi !



Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven. Ik ben al ruim 3,5 jaar samen met mijn grote liefde. Echter hij was getrouwd toen wij elkaar leerden kennen. Nu, sinds enkele maanden gaat hij dan eindelijk scheiden. Niet alleen vanwege ons, maar ook omdat de koek echt op is tussen hem en zijn ex.

Sinds een maand wonen wij samen (wat echter niemand in zijn omgeving weet). Dat wij samen zijn is geen geheim meer.

Echter nu mijn vriend de laatste tijd enorm veel strubbelingen heeft met zn ex, gaat het heel erg slecht tussen ons. Veel ruzies. Hij wil ineens niet meer samenwonen en geen relatie. Ik weet zeker dat hij nu handelt vanuit angst en emotie. Wat moet ik doen om weer tot hem door te dringen? Hebben jullie tips voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dan weer zeker dat je een leuk hotelletje was voor hem om zijn zaken af te handelen.

Dat is nu gebeurt en nu gaat hij lekker genieten van het vrijgezellenleven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
"Mijn grote liefde"........
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het wel een heel goed idee dat je vriend eerst maar eens een poosje single is... zo van het ene bed in het andere is ook niet gezond
Alle reacties Link kopieren
Hem een adempauze gunnen? En niet gelijk gaan samenwonen.

Ik snap wel dat zijn ex ziedend is.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Hij was / is dus geen relatiemateriaal en had jou er al die tijd bij voor de neuk. Wees blij dat je daar niet mee verder gaat, dan.



En zijn ex zal ook wel snappen dat er al eerder iets speelde, als hij alweer met een ander samenwoont als de scheiding nog niet eens rond is. Gek hè, dat ze dan boos is.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
Ach, dit wordt hem niet, is hem niet, is hem nooit geweest. Slappe hap. Een man die stiekem met je samenwoont, da's slappe hap. En al 3,5 samen, nee, je was niet samen, je was met zijn drieën. En nou ben je een maand echt samen en hij wil alweer weg. Hij moet ook nog gáán scheiden he, heeft ie nog niet gedaan. Ben benieuwd of hij dat doorzet of toch terug naar zijn vrouw gaat (heeft ie ook kinderen?)

Enige goede tip die ik kan verzinnen is hem laten gaan en wat beters zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Niet zeuren.

Heel sexy zijn.

Heel veel seks met hem hebben.

Niet zeuren.

Lekker voor hem koken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dit lijkt me geen relatiemateriaal. Bedenk ook: zoals je ze krijgt, raak je ze ook weer kwijt.



Hoe dan ook, laat 'm eerst maar eens een flinke poos op zichzelf gaan wonen en al zijn uitstaande zaken netjes afhandelen.

En denk zelf goed na in die periode of je niet heel veel meer waard bent dan deze kinderlijke, egoïstische kermit-the-wifehopper.



Oh, en ik spreek uit ervaring, ook ik had zo'n Grote Liefde.

Liep niet zo fijn af, overigens.



Dus sterkte meis,
Het is geen geheim meer maar niemand mag het weten?



Relatiehoppen is zo'n ontzettend slecht idee.

Laat hem los.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja hoe je eraan komt zo kom je er ook weer af.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dus jullie gaan al 3 en half jaar met elkaar, hij gaat nu pas scheiden en niet eens voor jou...maar voornamelijk omdat het met zijn vrouw niet meer ging. Ik denk niet dat jij zijn grote liefde bent.
Alle reacties Link kopieren
Oh laat me raden, hij heeft zijn intrek genomen bij jou en betaalt weinig tot niets want scheiden kost veel geld. Of een ander lariekoek verhaal.



Ja ik denk echt dat jij zijn grote liefde bent.
Ja en?
Weet zijn aanstaande ex wel dat hij met jou hokt nu? Of denkt ze dat hij tijdelijk bij een vriend verblijft 'om na te denken'?
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn 3,5 jaar samen, hij gaat nu pás scheiden maar ondertussen ben jij wel zijn grote liefde?



Nee dus ....



En nu raak jij ook nog betrokken bij zijn huwelijk ...



Run!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je gewoon veel meer begrip moet hebben voor hem. Denk eens aan hem in plaats van aan jezelf.

Hij moet nu op de eerste plaats komen niet jij. Gun die man eens de ruimte joh.

*sarcasme modus uit*
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:sweetfirefly schreef op 27 augustus 2014 @ 15:55:

Ik vind dat je gewoon veel meer begrip moet hebben voor hem. Denk eens aan hem in plaats van aan jezelf.

Hij moet nu op de eerste plaats komen niet jij. Gun die man eens de ruimte joh.

*sarcasme modus uit*
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2014 @ 15:37:

Niet zeuren.

Heel sexy zijn.

Heel veel seks met hem hebben.

Niet zeuren.

Lekker voor hem koken.Wil jij met mij trouwen?
Mijn grote liefde zit elke avond naast mij op de bank. Ligt elke avond naast mij in bed. Gaat met mij naar de winkel, kookt samen met mij, eet met mij, doet de afwas met mij. Hij vindt mij de leukste, mooiste, liefste vrouw ter wereld. Heeft geen "irritante" ex, heeft geen onopgeloste zaken en is mij trouw.



Klinkt mijn grote liefde niet leuker dan die van jou? Zou jij ook niet zo'n partner willen?
Alle reacties Link kopieren
Is het vandaag de internationale dag van de vreemdgangers hier op het forum?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hoezo al 3,5 jaar samen met jouw grote liefde?? Jullie wonen pas 1 maand samen en dat noodgedwongen, omdat meneer in scheiding ligt. Jullie zijn nooit SAMEN geweest en zullen ook nooit samen zijn, je weet het echter zelf nog niet (hij wel hoor!)!
TO nu je legaal bent ga je lijken op zn ex en hij ziet hoe dat afloopt. Hij wil een dinnetje voor de stiekem, daar wordt ie blij van.



Niet zeggen dat je nu weer samenwoont is ronduit schofterig naar jou toe, dat snap je toch wel? Heeft dit portret jouw familie en vrienden al wel leren kennen?
Toen je zijn minnares was, was alles nog spannend.

Nu jullie samenwonen is de spanning eraf en is het niet zo leuk als jullie hadden verwacht.

De lol is er vanaf, hij zal wel weer behoefte hebben aan een nieuw moppie.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even een nuance aanbrengen?

Je bent niet al 3,5 jaar samen, je bent al 3,5 zijn minnares c.q. neukertje. Hij was namelijk nog getrouwd, weet je nog.

Als je überhaupt nog een kans wil maken dit 'sorry excuse for a relationship' te laten slagen, zou ik hem nu hèèl veel ruimte geven en zeker niet gaan samen wonen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven